UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Jokaisessa on pieni turkulainen ja vaistot vaan ohjas sua kuten pitääkin.
Mutta valitettava totuus, että paremmat keikat on Tampereella. Oli ne sitten töitä tai musiikkia.
Jokaisessa on pieni turkulainen ja vaistot vaan ohjas sua kuten pitääkin.
Pitäähän heinäkengille viedä koulutuskeikkaa, tänne kun ei enää tarvi!!Mutta valitettava totuus, että paremmat keikat on Tampereella. Oli ne sitten töitä tai musiikkia.
Heh. Tuttu tunne. Minulla aivan vastaava kokemus, eräänä päivänä ehkä viitisen vuotta sitten. Eikä tähän liittynyt päihtymystilaa eikä krapulaa. Seuraavana aamuna toki aivan normaalisti muistui. Mystistä. Toki blackoutteja on muiden asioiden kohdalla ollut muulloinkin, mutta tuon suhteen vain yhtenä päivänä tähänastisessa elämässä.Eilen pankkiautomaatilla löi aivan täyden oikosulun, kun olisi pitänyt pin-koodi syöttää siihen koneeseen.
Ei onnistu mun koodilla. Kokeiltu on.Miksi kaikki vaan yrittävät muistaa tuota äärimmäisen vaikeaa neljän numeron pin-koodia? Kannattaa puhelinnäppäimistön kirjaimista tehdä hyvä muistisääntö. Esimerkiksi 2222 voi olla vaikea muistaa, mutta ABBA on helppo muistisääntö? No esimerkkinä vain.
Ihan siksi koska se koodi tulee pankista mitä ei voi itse päättää. Siis kortissa.Miksi kaikki vaan yrittävät muistaa tuota äärimmäisen vaikeaa neljän numeron pin-koodia? Kannattaa puhelinnäppäimistön kirjaimista tehdä hyvä muistisääntö. Esimerkiksi 2222 voi olla vaikea muistaa, mutta ABBA on helppo muistisääntö? No esimerkkinä vain.
Nimenomaan. Ja puhelinnäppäimistöllä on 3 kirjainvaihtoehtoa joka numeroa kohti. Luovuutta, niin on helppo tehdä muistisääntö. Aina toiminut koodeille.Ihan siksi koska se koodi tulee pankista mitä ei voi itse päättää. Siis kortissa.
Muistisäännöthän tehdään pelinumeroilla. Pankkikortti on Adam Foote Ville Peltonen, luottokortti on Nathan MacKinnon Ron Francis ja anopin ovikoodi Jaromir Jagr Evgeni Malkin.Miksi kaikki vaan yrittävät muistaa tuota äärimmäisen vaikeaa neljän numeron pin-koodia? Kannattaa puhelinnäppäimistön kirjaimista tehdä hyvä muistisääntö. Esimerkiksi 2222 voi olla vaikea muistaa, mutta ABBA on helppo muistisääntö? No esimerkkinä vain.
Ongelma onkin, kun unohtaa tunnusluvun ja hakee päästään muistisääntöään ja alkaa sekoilla muistisäännön kanssa ja paniikki vain yltyy.Muistisäännöthän tehdään pelinumeroilla. Pankkikortti on Adam Foote Ville Peltonen, luottokortti on Nathan MacKinnon Ron Francis ja anopin ovikoodi Jaromir Jagr Evgeni Malkin.
Jaa se tavu kahteen. 2079 olisi Hagman, Saarinen Kuhta.Juuei toimi toi pelinumerokikkakaan mulla. Kukaan tunnettu pelaaja ei pelaa mun pankkikortin toisella tavulla. Eikä noista saa mun mielikuvituksella järkevää sanaa. Luottokortti on muuten tällä menetelmällä vielä vaikeampi. Firman kulkunapin ovikoodi ihan yhtä mahdoton pelinumeroiden suhteen.
Mites jos se tavu alkaa nollalla?Jaa se tavu kahteen. 2079 olisi Hagman, Saarinen Kuhta.
Sitten se on esimerkisi Hagman Saarinen 2007.Mites jos se tavu alkaa nollalla?
Helppoa, jos on helppoja pelaajia. Mutta kun ei ole.Sitten se on esimerkisi Hagman Saarinen 2007.
Miten musta tuntuu, että tällä jaetut vinkit tekevät muistamisesta vain entistä vaikeampaa..
Mulla on töihin liittyviä salasanoja yli 40. Ei niitä kuulukaan kaikkia muistaa, kun nykyään on tarjolla päteviä softia salasanahallintaan.Noi tollaset neljän numeron pin-koodit on lastenleikkiä. Koittakaapa viikonlopun jälkeen muistaa seitsemään eri tunnukseen salasanat töissä isoine kirjaimineen ja erikoismerkkeineen. Kattellaan parin kahvikupin jälkeen uudestaan sitä kirjautumista...
Ei nyt ihan noin paljoa, mutta sanotaan että ehkä puolet tuosta. Ihan turha noita on edes yrittää ulkoa muistaa.Mulla on töihin liittyviä salasanoja yli 40. Ei niitä kuulukaan kaikkia muistaa, kun nykyään on tarjolla päteviä softia salasanahallintaan.
eikös sitä kannattaisi valita sellainen pin-koodi (esim syntymävuosi) ettei sitä oikein voi edes kännissä unohtaa?Eilen pankkiautomaatilla löi aivan täyden oikosulun, kun olisi pitänyt pin-koodi syöttää siihen koneeseen.
Olen sen satoja, jollen tuhansia kertoja syöttänyt, mutta nyt tuli aivan täysi blackout. Se piti sitten OP-mobiilin kautta kaivaa.
Nämä on joskus todella kummallisia.