Aiotteko hyödyntää alennusmyyntejä?

  • 1 011
  • 15

Costanza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Arsenal
Itse ostan suurimman osan tavaroistani, vaatteista ja sun muista juuri alennnusmyynneistä. Joululahjaksikin toivon yleensä vain rahaa, että voin sitten sitä käyttää paremmalla hyötysuhteella, kuin mitä ennen joulua pystyisi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nääh, kun eivät sellaiset tuotteet (joihin minä rahani kulutan) ole koskaan alennusmyynnissä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jotain vaatteita löytyy, joitan on jo kytännyt, niin sitten.
Opiskelijan pitää ostaa silloin kun saa halvalla.;)
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti BigRedBob
Nääh, kun eivät sellaiset tuotteet (joihin minä rahani kulutan) ole koskaan alennusmyynnissä.

Nimenomaan, sama juttu, ellei sitten CD-levyjä ole alennuksessa, mutta onko niissäkään sitten mitään itselleni sopivaa. No, kyl mää pari vuotta sitten taisin Joulun jälkeen pari halpaa CD:tä Anttilasta ostaa. Eihän sitä niin toisaalta tiedä, että onko niitä alennuslevyjä, kun ei liiku noissa kaupoissa kattelemassa näin heti Joulun jälkeen....
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika harvoin niitä tulee läpi käytyä. Vähän sama juttu minullakin, ettei ne kiinnostavat tuotteet ole yleensä alennuksessa. On sitä toki joskus jotain hyviäkin alennuksia, kuten muutama vuosi sitten Stockalla, kun KAIKISTA :eek: cd-levyistä lähti muistaakseni 10% hinnasta pois. Senkin huomasin sattumalta vasta kassalla.

Ehkä jos kirjahyllyn jossain näkisi halvalla, voisi käydä hakemassa. Tosin sellainen tarvitsee muutenkin hankkia.

Kertokaapas minullekin, mitä tuo "Hockey Team" on tehnyt, kun näkyy vastanneen vähän joka ketjuun, mutta viestejä ei näy silti missään. FF?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Los Motos

Hockey Team pisti ainakin muutaman ttr:n julistuksen noin parin minuutin välein vapariin. Eli arvaat vissiin miten kävi.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eipä noita alennusmyyntejä tule tietoisesti katseltua. Tänään tosin satuin vahingossa kaupungille ja saman tien meni 300mk. Oli yllättäen vaatteistakin kokoja jäljellä. Saatanasta ovat alennusmyynnit kun köyhiä ihmisiä kiusaavat...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Muutaman DVD-elokuvan ostin:
- Cast Away 84,50 mk
- Shooting Fish 55,30 mk
- The Family Man 84,50 mk

..ja miinus henkilökunta-alennus.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Itseasiassa olen jo hyödyntänyt, nimittäin tuli ostettua toi Tony Halmeen kirja alennusmyynneistä, 129mk. Ja hauska kirjahan toi on, nauraa saa koko ajan.
 

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Rebel
Itseasiassa olen jo hyödyntänyt, nimittäin tuli ostettua toi Tony Halmeen kirja alennusmyynneistä, 129mk. Ja hauska kirjahan toi on, nauraa saa koko ajan.

Niinhän minä sanoin silloin aiemmin täällä Jatkoajassa(kin), että, kun puhutaan Tony "Viikinki" Halmeen "Tuomiopäivä" -kirjasta, niin kyseessä on silloin hauska mestariteos, ja mainiota, että monet täältä Jatkoajastakin ovat lukeneet sen, ja jokainen on kirjan lukenut on, joka kyseistä kirjaa on lukemisen jälkeen täällä kommentoinut, niin on palautteesta päätellen tykännyt lukemastaan, ja hyvä niin!.... :)

Mutta ei tuo 129 mk kyllä miltään alennusmyyntihinnalta kuulosta, sillä sen verran se maksaa mielestäni muutenkin.... :confused:
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ainakin alkuhinta Helsingissä oli 152mk. Joten siihen verrattuna 129mk on alennusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös