Aiotko ostaa Ässien kausikortin?

  • 2 358
  • 17

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Niin, tässä ketjussa kysytäänkin että aiotko ostaa Ässien kausikortin? Kun ne nyt ovat hiljatttain myyntiin tulleet. Perustelut mukaan jos ET osta Ässien kausaria. Itse ostaisin kausikortin jos asuisin vähänkin lähempänä poria, mutta ei auta itkeminen..Siis minun syyni siihen että en osta kausaria on välimatka.


Toivottavasti joka jannu, joka vaan asuu lähelläkin poria ostaa Ässien kausikortin. Niitähän saa Ässien toimistosta.
 

Jokke

Jäsen
Välimatka on minunkin syyni. Ei viitsi Vantaalta ajaa joka peliä katsomaan.

Toisaalta voisi ihan kannatuksen vuoksi ostaa tuon kortin, ei se kuitenkaan nyt mikään hirveä summa ole.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minäkään en ole ajatellut kausarin ostoa. Käyn vuorotöissä ja aina väkisinkin jää pelejä väliin. Toinen syy on se että välillä menen lasten kanssa peliin ja ostan istumalipun ja yksin mennessä taas menen seisomaan.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En osta kausikorttia.

Syyt:
Opiskelija kun olen, niin seisoma katsomoon lippu on 7 € ja varmaankin paikan päällä olen 20 kotipelissä eli yht. 140 ekiä. Ja seisomakausikortti on 230 ekiä. Erotus 90 euroa. No moni varmaan ihmetteleekin miksi en sitten osta kausikorttia kannatuksen vuoksi. Vaikka Ässät on lähellä sydäntäni, niin en katso millään tavalla järkeväksi/minun ajatusmaailmaani sopivalta lahjoittaa rahaa osakeyhtiölle. Jos katson omalta kohdaltani järkeväksi rahoittaa osakeyhtiön toimintaa, niin se tapahtuu kyllä Ässien tapauksessa osakkeiden merkintänä tai Oluen ja makkaran tai vaikkapa uusien fanituotteiden ostona.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Vuorotyöläinen ei paljoa viitsi kausaria ostaa, syitä ei pahemmin tarvinne varmaankaan eritellä, muuten ostaisin 99% varmasti.
 

korppari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NuJy
Empä aio ostaa. Syy: Välimatka, kuten useimmilla täällä. Vantaalta on pirun pitkä matka käydä kotipejä kattomas. Toisaalta mun Ässä-fanaattisuus rupee olemaan niissä mitoissa, että Poriin muutto ei oo kovinkaan kaukana jos vain työpaikka löytyis. Sehän se olis todellista (urheilu)hulluutta muuttaa pelkän lätkäjengin takia toiselle paikkakunnalle, ainakin joidenkin mielestä(esim.tyttöystävän hehhehhe..)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En osta. Kuulun itsekin luokkaan köyhä opiskelija, ja aina en edes itse välttämättä tiedä mistä kohtaa hallia itseäni löydän. Joskus olen B-katsomossa istumassa, joskus seisomakatsomon mahtavassa tunnelmassa. Joten siinäkin mielessä on hieman vaikea ostaa kausaria, mutta toiveissa se on ollut. Joskus sen vielä hankin. Kunhan vaan varmuudella tiedän, että jokaiseen peliin kerkeisin ja paikoilleni asettuisin.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En osta, koska tuskin ehdin joka otteluun ja muutenkin tulen varmasti saamaan jonkinverran ilmaislippuja...
 

Vollust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, New York Rangers
En osta. Syynä – niin kuin näköjään monella muullakin – välimatka. Ensi kaudella tosin olisi tarkoitus päästä edes yhtä kotimatsia katsomaan – viime kaudella näin Ässät livenä ainoastaan pääkaupunkiseudun vierasmatseissa.
 

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Tänäänpä ostin ensimmäistä kertaa elämässäni kausarin. Vuosia olen noita lippuja jonottanut ja jonossa kyräillyt että olisi pitänyt ostaa lippu etukäteen ja kausikortista haaveillut. Suurimpina syinä oli tukea tietty ässiä ja päästä jonottamatta joka peliin, missä tulee muutenkin käytyä liki joka pelissä. Toisena houkutuksena oli tuo pelipaita, joka on niin niin niin hyvännäköinen.

Tuossa mainoksessa muuten mainittu seisomakausikortti+pelipaita 275 €, tarkoittaa pelipaitaa ilman mainoksia ja nimeä ja numeroa, paidan sai myös nimellä ja numerolla ja paketin hinta oli silloin 290,00 €. Tuollainen nimellä ja numerolla varustettu paita minunkin mukaan nyt lähti.

Istumakausikortin ostajat saavat tuon paidan samaan hintaan eli 45 tai 60 euroa, istumakausikortin oston yhteydessä. Pelipaidan ilman nimeä ja numeroa voisi saada jo ensi viikolla, nimellä ja numerolla varustettua paitaa joutuu nyt odottamaan liki kuukauden.
 

Sheriffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Satuitko kysymään ostaessasi kausaria että kuinka paljon Ässät on myynyt kausareita kaudelle 2003-2004?
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Sheriffi
Satuitko kysymään ostaessasi kausaria että kuinka paljon Ässät on myynyt kausareita kaudelle 2003-2004?
Veikkaajan mukaan 1500 kpl...
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jande
....Tuollainen nimellä ja numerolla varustettu paita minunkin mukaan nyt lähti.

Istumakausikortin ostajat saavat tuon paidan samaan hintaan eli 45 tai 60 euroa, istumakausikortin oston yhteydessä. Pelipaidan ilman nimeä ja numeroa voisi saada jo ensi viikolla, nimellä ja numerolla varustettua paitaa joutuu nyt odottamaan liki kuukauden.

Siis mitä. Joutuu odottamaan kuukauden mutta kuitenkin paidan sait ? Vai oliko kyseessä jotain valmiita paitoja ja oman halunsa mukaan joutuu odottamaan ? Itse olen tilannut paidan (sen aidon ja oikean ilman mitään euromastereita) nimellä ja numerolla (Peltonen). Joudunko nyt odottelemaan kuukauden vielä ? Olin varmaan ensimmäisiä kuka laittoi varaukseen ja siittä sentään oli aikaa ja paljon. Pari kertaa olen kysellyt toimistolta. Ei siellä JUMAKAUTA kukaan voi sanoa miten on. Juu heinäkuun puolessä välissä .... Syyskuun alussa.... Olisivat heti sanoneet että emme tiedä !

Korkki lue yv. Seurannassa lukee ei lukenut.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Itse ostin kausarin ekan kerran eläissäni, lähinnä tuon paita jutun takia. Tosin pääsisin edelleen opiskelijalipulla, mutta suora sisäänpääsy ilman sitä hienosti organisoitua tiketti ruljanssia tuntui mukavalta vaihtoehdolta.
Sitten hiukan risuja: Hienosti mainostetun setin hankinta sujui hienosti siihen saakka, kun piti saada jotain vastinetta rahoilleen.
Kausikorttia ei ainakaan seisomaan saa, sen voi korvata kolme metriä pitkällä lippu setillä ja paidan saamisesta ei ole tuon taivaallista tietoa.
Jollei toimistolla olisi puolituttua tätiä töissä, olisi meikäläinen todennäköisesti avannut sanaisen arkkunsa jo aikaa sitten.
Ihmetyttää vaan se, kuinka vaikeaa voi olla saada sitä muovitettua pahvinpalasta?
 

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Siis mitä. Joutuu odottamaan kuukauden mutta kuitenkin paidan sait ? Vai oliko kyseessä jotain valmiita paitoja ja oman halunsa mukaan joutuu odottamaan ? Itse olen tilannut paidan (sen aidon ja oikean ilman mitään euromastereita) nimellä ja numerolla (Peltonen).

Siis en minä mitään paitaa nyt saanut, vaan saan odottaa sitä liki kuukauden, tuonne syys- lokakuun vaihteeseen, minun selkään kun tulee numero 17 ja Jari... Tuolta toimistolta sanoivat, että tuollaisen blancon paidan voisi (huom. voisi) saada ensi viikolla, jotenkin muutenkin ymmärsin tuosta rivien välistä, että joukkueenkin paidat tulevat ilmeisesti hieman korjailtuna vasta nyt viime tipassa ja niitäkin painellaan parhaillaan... Tiedä sitten mikä on totuus, itse en tuollaista kuukauden toimitusaikaa näe tuollaisessa erikseen painatettavassa paidassa aivan hirveän pitkänä, mikäli sen tosiaan saan tuolloin, mutta jos sen on jo tilannut pari kuukautta sitten.. Saapas nyt nähdä onko Ässissä enää ketään pelaajaa numerolla 17 kun minä paitani saan vai vedetäänkö se jo ennen sitä kattoon...
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin ei se minua haittaa että se kestää ja kestää. Asia ei varmasti johdu Ässistä tai ei voi johtua vaikka olisi tilannut vuosi sitten. Se mikä potuttaa on se että ei sanota suoraan että: ei oo eikä tuu vähään aikaan.

Ja otsikkoon. Kausikorttia en osta koska pelejä näen vain n. 10 Porissa muut sitten muualla. Kausarin ostan jos on tarjota jotain mitä katsoa ja melkein ostin, ihan kannatuksen vuoksi. No jäi väliin tällä kertaa mutta ehkä ensivuonna.

Viimevuonnakin oli tuollainen paperiläpyskä systeemi. Ei sitä nyt luulisi olevan vaikea saada laminaattiin. No jos niitä vanhoja tiimarista ostettuja lippuvihkoja vielä tallessa on pari tuhatta niin mikäs siinä. Ei maksa mitään.
 
Viimeksi muokattu:

osa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sport
Joo enpä mäkään tuota kausikorttia osta. Ja syynähän on tuo jo kuuluisaksi tullut välimatka. Ainakin viisi peliä pitäis käydä silti katsomas, riippuen tietysti joukkueen menestyksestä että montako kertaa sitä jaksaa täältä pohjolasta lähteä sinne etelän lämpöön. Opiskelijana en tosiaan kannatuksen vuoksikaan osta. Tuo uusi komea pelipusakka pitää kyllä ostaa sitte kun ja jos sen saa netin kautta tilattua, vaikka mulla noita vanhoja paitoja on parikin kappaletta.
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Hankittu on. Seisomakatsomoon tietenkin. Todella, tuonkin kausikortin piti tulla laminaattiin, mutta syystä tai toisesta näin ei käynyt. Tosin ei minua haittaa, vaikka omistankin oikein kertalipun jokaiseen peliin, jää vaikka muistoja enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös