Aiotko käydä Espoon mormonitemppelissä?

  • 1 930
  • 7

Aiotko käydä Espoon mormonitemppelissä?

  • Kyllä

    Ääniä: 4 2,5%
  • Ei

    Ääniä: 57 35,6%
  • Kävisin, mutta asun liian kaukana

    Ääniä: 6 3,8%
  • Onneksi asun liian kaukana

    Ääniä: 34 21,3%
  • Rauli Urama

    Ääniä: 59 36,9%

  • Äänestäjiä
    160

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomenna se aukeaa:

Helsingin temppelin avoimet ovet 21.9. - 7.10.2006
Temppeli avoinna päivittäin kello 10 - 21, sunnuntaisin suljettu


Helsingin Temppeli sijaitsee toki Espoon Karakalliossa, vanhan Turuntien varressa, mutta eihän Helsingissä ole lentokenttääkään, vaikka nimestä voisi niin päätellä.

Helsingin Sanomissa oli heinäkuussa iso juttu aiheesta, hienot pohjapiirrokset ja kaikki.

Homma toimii niin, että avoimien ovien jälkeen sinne ei pääse enää kuin jäsenet. Tämän tilaisuuden aion käyttää "hyväkseni". Oikeasti minua ei kiinnosta pätkän vertaa, mutta asun tuossa muutaman kilometrin päässä, niin samahan se. Tuommoisen kokemuksen jälkeen on sitten mukava mennä paikalliseen ihmettelemään.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Itse asuin ennen siinä vieressä mihin sitä rakennettiin. Itse en aio mennä tuonne ,koska ei kiinosta. Kuulin myös sellasta juttua ,että tätä rakentamassa olleet työntekijät eivät saaneet kiroilla työmaalla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Bloogi kirjoitti:
Kuulin myös sellasta juttua ,että tätä rakentamassa olleet työntekijät eivät saaneet kiroilla työmaalla.

Näin työnjohtaja kertoi lehdessä, polttaakaan ei saanut. "Ketään ei tarvinnut poistaa työmaalta, mutta joistain asioista jouduttiin keskustelemaan." (ei sanatarkka lainaus, mutta tuo idea).
 

scholl

Jäsen
Kyllä, Rauli Urama voi minun puolestani vierailla siellä. Oma kosketukseni mormonien sekoiluun rajoittuu siihen, että olen joskus nähnyt Utah Jazzin pelaavan telkkarissa ja lisäksi olen lukenut pari kirjaa JetBluesta, jonka perustaja David Neeleman on mormoni. Täytyy kyllä sanoa, että mormonit ovat pahemman luokan jännittäjiä, joiden tulisi todellakin harjoitella vaikkapa kossubattereilla elämää.

Scholl ei ole minkäänluokan hihhuli, joten vaikka rakentaisivat minkälaisia vartiotorneja Espooseen niin en niihin lähde pilgrimoimaan. Tilanne voi olla toki toinen, jos baijerilainen paavi saadaan paikalle kiskomaan Weißbieriä ja keskustelemaan Bundesligasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomenna on viimeinen aukiolopäivä. Vielä en ole käynyt, mutta huomenna olen päivällä menossa.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kapo kirjoitti:
Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen Perkele.

Kiitos hienosta kommentista. Tämähän kuului ketjuun kuin nyrkki silmään.

Kuvaraportteja olen nähnyt ja varmaan olisin voinut piipahtaakin jos olisi helposti reitille osunut. En siksi että tuo järjestö kiinnostaisi mitenkään niin että liittyisin tai vastaavaa, mutta kun olen vaan luonnostani utelias. Yleensäkin kirkot on ihan kivoja käyntikohteita sekä kotomaassa että kaukomailla reissatessa.

Old TJ
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös