Aino & Väinö

  • 2 737
  • 8

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Aino ja Väinö ovat maakotkapari, jonka pesimistä pudasjärvellä seurataan webbi-kameran välityksellä. Pesässä on kaksi munaa, joidenka odotetaan kuoriutuvan lähiaikoina. Pesän tapahtumista pidetään myös jonkin sortin päiväkirjaa.

Itse en nyt mikään lintubongari ole, mutta täytyy myöntää että nuo kotkat ovat kyllä aika mielenkiitoisia otuksia. Appivanhemmillani on moinen tipu täytettynä ja voin kertoa että kyseessä ei ole mikään pikkulintu.

Enivei, tuo webbi-kamera koukuttaa aika pahasti, vaikka sitä päivitetään vain muutaman kerran vuorokaudessa. Kokeile vaikka!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Ehdin nähdä!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Groove Armada kirjoitti:
Ehdin nähdä!

Hyvä, taidan tietää mitä me näemme seuraavaksi, jännä nähdä kuin käy.

Asiaan. Onhan tuota laajasti uutisoitu, olen sittemmin kyllä unohtanut asian. En nyt ihan osaa nähdä miten tuo pahasti koukuttaa (heh), mutta ihan mielenkiintoinen kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tälläinen juttuhan on uutta ja erinlaista, mielenkiintoista seurata asian kulkua, toivottavasti näen myöskin kuoriutumisen, hyvä ja piristävä idea tuoda asia näin näkyviin. Luonto on ainakin minua aina kiinnsotanut kaikilta osiltaan. Katselen ja seuraan ketjua mielelläni eteenpäin.

veini
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Einonpoika kirjoitti:
Aino ja Väinö ovat "hauduttaneet" pesäänsä kaksi pientä valkoista untuvikkoa.

Aino on kadonnut ja poikaset pelastettu pesästä nälkäisinä ja kylmettyneinä. Toinen niistä on kriittisessä tilassa. Väinö kävi pesällä eilen. Syytä katoamiseen ei tiedetä, syynä voi olla luonnollinen tapahtumasarja tai ihmisen aiheuttama tilanne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös