Ei ainakaan omaan silmään ole osunut, niin anneettiinko tiedotteissa mitään päivämäärää mihin asti esim. koulujen kiinniolo kestää?
Vaikka lomautuksia tullaan varmasti näkemään niin perseestähän se on lomat pitää kun ei voi reissata, tavata ystäviä tai käydä missään yleisötapahtumissa.Toisessa ketjussa ehdotus siitä, että kesälomat käytettäisiin nyt ja kesällä työskenneltäisiin tai ainakin osa kesälomaa palaisi nyt, auttaisi tässä. Talous ottaa vielä enemmän osumaa jos nyt lomaillaan ja lomaillaan vielä kesänkin yli
Tietenkin se on perseestä mutta kyllä itse ainakin olen valmis käyttämään vuosilomani tähän väliin jos se tarkoittaa, että työpaikka säilyy myös tätä kriisiä pidemmälle.Vaikka lomautuksia tullaan varmasti näkemään niin perseestähän se on lomat pitää kun ei voi reissata, tavata ystäviä tai käydä missään yleisötapahtumissa.
Erilaisissa työpaikoissa on erilaisia tilanteita ja periaatteessa voisin palkatonta vapaata ottaa nyt jos siitä hyötyä olisi, mutta kyllä minä varsinaiset lomani meinaan säästää siihen kun niillä on käyttöä. Tarvittaessa voin venyttää syksyyn.Tietenkin se on perseestä mutta kyllä itse ainakin olen valmis käyttämään vuosilomani tähän väliin jos se tarkoittaa, että työpaikka säilyy myös tätä kriisiä pidemmälle.
Vaikka lomautuksia tullaan varmasti näkemään niin perseestähän se on lomat pitää kun ei voi reissata, tavata ystäviä tai käydä missään yleisötapahtumissa.
Sama homma, tosin asiakkaita on tämän ja viime viikon ollut hankala saada kiinni. Tekevät nyt 24/7 hommia, kun niitä vielä on. Onneksi omat duunit voi tehdä etänä, enkä olisi kovin helposti pitämässä lomaa nyt. Toki tänä vuonna heinäkuussa voi olla ihan eri meiningit kuin yleensä.Omalla alalla työt on nyt ja heinäkuussa hiljaista. Eli vaikea nähdä lomautuksia vaihtoehtona. Ylimpien dirikoiden boonusten ja osinkojen näen silmissäni sulavan.
Ymmärsinkö oikein että vielä ei ainakaan ole noita yksityisien pitämiä liikkeitä, ravintoloita ja kuntosaleja suljettu? asiakaskato toki näistä on aika kova vaikka paikkoja saisi minimimiehityksellä hetken aikaa pidettyä auki.
Ainakin yksitysiä saleja on vielä auki. Se, käykö siellä kukaan, on hämärän peitossa. Täällä meillä on runsaasti partureita ja kauneuspuoteja, jotka nyt taitavat kokea kohtalonsa. Tämä korona taisi olla oikein kunnon rasitustesti yrityksille.Ymmärsinkö oikein että vielä ei ainakaan ole noita yksityisien pitämiä liikkeitä, ravintoloita ja kuntosaleja suljettu? asiakaskato toki näistä on aika kova vaikka paikkoja saisi minimimiehityksellä hetken aikaa pidettyä auki.
Ainakin yksitysiä saleja on vielä auki. Se, käykö siellä kukaan, on hämärän peitossa. Täällä meillä on runsaasti partureita ja kauneuspuoteja, jotka nyt taitavat kokea kohtalonsa. Tämä korona taisi olla oikein kunnon rasitustesti yrityksille.
Kukaan ei ole vielä vapaaehtoisesti sulkenut ja suoria rajoituksia ei ole vielä annettu.
Toki joku kuntosali on ihan miten vain toteutettuna sellainen tartuntapesäke, että ihmettelen jos ei näitä aleta rajoittamaan lähiviikkoina.
Toki on suljettu, esimerkiksi kaikki Elixia-ketjun salit:
Kaikki Elixia-kuntosalit suljetaan koronaviruksen leviämisen estämiseksi – Tapiolan salilla käynyt tartunnan saanut henkilö
Kuntosaliketju Elixia sulkee kaikki kuntosalinsa tänään iltapäivällä ainakin kahdeksi viikoksi.www.mtvuutiset.fi
Ainakin yksitysiä saleja on vielä auki. Se, käykö siellä kukaan, on hämärän peitossa. Täällä meillä on runsaasti partureita ja kauneuspuoteja, jotka nyt taitavat kokea kohtalonsa. Tämä korona taisi olla oikein kunnon rasitustesti yrityksille.
Ymmärsinkö oikein että vielä ei ainakaan ole noita yksityisien pitämiä liikkeitä, ravintoloita ja kuntosaleja suljettu? asiakaskato toki näistä on aika kova vaikka paikkoja saisi minimimiehityksellä hetken aikaa pidettyä auki.