Aika Aravirran jälkeen.

  • 1 702
  • 2

Messenger

Jäsen
Minkälaista peliä tulemme maajoukkueelta näkemään tulevaisuudessa,kun Aravirta siirtyy sivuun ja Summanen ottaa vastuun.Jos Samanlainen meno jatkuu maajoukkueessa kuin Jokereissa niin maaleja ei tulla näkemään läheskään yhtä paljoa kuin tällä hetkellä.
Jokereissa pelaa sellaisia nimiä jotka on tunnettu hyvistä maalinteko ominaisuuksistaan mutta hanat ovat täysin kiinni kun Summanen ajaa puolustus voittoista taktiikkaansa läpi.Siirtyykö sama meno maajoukkueen tulevaksi pelityyliksi vai osaako 'Rami' luottaa pelaajiin niin paljon että voisivat hyökätäkin hieman enemmän.
 

lihaani

Jäsen
Luulen, että Summanen pelaa niillä palikoilla siten, kun on mahdollisuus pelata. Joskus unohdetaan, että maajoukkue varsinkin arvokisoissa on taidoiltaan ylivoimainen verrattuna mihin hyvänsä Euroopan seurajoukkueeseen. Maajoukkueessa nelosketjun jarrumies on useimmiten oman seurajoukkueensa tähti ja liideri.

Ramista persoonana en jaksa innostua, mutta älykäs ja osaava koutsi hän on. Uskon, että Jokereita paljon taidokkaammalle joukkueelle annetaan vapauksia hyökkäyspäässä. Maajoukkutason pakit ovat kurinalaisen puolustuksen sisäistäneetkin. (hyvä on, Lumpeen seikkailut ja SE Bergin merkkausvirhe muistetaan..)
 

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Messenger
Minkälaista peliä tulemme maajoukkueelta näkemään tulevaisuudessa,kun Aravirta siirtyy sivuun ja Summanen ottaa vastuun.Jos Samanlainen meno jatkuu maajoukkueessa kuin Jokereissa niin maaleja ei tulla näkemään läheskään yhtä paljoa kuin tällä hetkellä.

Toivon hartaasti, ettei Summanen siirrä Jokereiden tällä kaudella käyttämää taktiikkaa Suomen maajoukkueen pelityyliksi. Syy tähän: Jokereiden määlimäärät olivat melkoisen pienet tällä kaudella, ottaen huomioon pelaajarosterin. Syyn maalien vähyyteen luulen olevan viimeisen päälle puolustuksen kautta pelaamisessa. Voi myös olla, että Jokeri-pelaajat olivat tällä kaudella yksinkertaisesti toivottoman huonoja tai Rami ei saanut pelaajista irti. Sama se mulle. Maajoukkueen pitää pysytyä tekemään maaleja, mielummin vaikka 6-5 voitto, kuin 1-0 voitto. Iloinen vauhtipeli kunniaan ja se prkleen kyttäys pois. Kun tekee useamman maalin itse, on varaa tehdä muutama virhe, eikä noutaja tule heti ensimmäisestä virheestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös