Aiheita, Ketjunaiheita

  • 688
  • 0

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuten liiankin hyvin tiedetään, teatteriprofeetta Jouko Turkka (s. 17.4.1942 Pirkkala) julkaisutti v. 1982 Kustannusosakeyhtiö Otavan avittamana teoksen Aiheita, jossa on aiheita.

Tässä ketjussa jatketaan turkkalaisella tinkimättömällä linjalla, jota jääkiekossa harrastaa parahaiten Raimo "Raato" Summanen, ja ehdotellaan ketjunaiheita niitä kaipaaville. Sisarketju siis legendaariselle ja kulttaimainettakin nauttivalle "Tässä ketjussa toivotaan ketjunavauksia, joita itse et voi kirjoittaa." -ketjulle.

Tahdon kiittää aiheestani levy-yhtiötäni, jumaliani, sidosryhmiäni, konsulttejani, perhettäni, läheisiäni, guruani, personaltraineriani, Jari Sarasvuotani, yhteistyökumppaneitani, petikumppaneitani, sukupuolitautien poliklinikoita kautta universumin ja palstaveli Designeria, joka keksi aiheeni.

Tässä muutama käypäisä (?) aihe:

- "Hjalliksen lähtölaskenta Jokereista"

- "Jatkoajan partiolaiset"

- "Mukahassuttelua aiheesta kuin aiheesta"

- "Kuusamo - muutakin kuin Zero Nine?"

- "Tämänkin liigapelaajan kanssa olen harrastanut maailman kauneinta asiaa" (änärimiehille ja Khulluille omat ketjut)

- "Näin minä sain pelikieltoa - jatkoaikalaiset muistelevat"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös