Ahti Oksanen Jokereihin

  • 14 481
  • 53
Oksaselle varmaankin tarjottiin jatkoa, ihan jo siksikin, että oikeudet säilyy. Paikka olisi ollut 4/5 ketjussa ja stunttaamassa satunnaisesti ylempänä. Liigassa saa 1-2 ketjun roolin. Hyvä kausi alle ja vuoden päästä takaisin paikkaamaan NHL:ään viimeistään vuoden päästä lähtevää Jenseniä.

Juuri näin. Sillä erotuksella, että ilman super kesää ja 35+ maalin kautta Jensen ei NHL:n kirkkaita valoja näe.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nämäkin huomiot ois vähän parempia jos tietäisi edes sen, että Oksanen ei todellakaan mitään AV:ta pelannut tällä kaudella Jokereissa. Ja ainakin tekstin perusteella puhuit juuri viime kaudesta, sitä en tiedä onko Ahti liigassa pelannut AV:ta SaiPa:ssa aiemmin.
Siirsin tämän tänne, koska tämä ei koske Liigan siirtohuhuja.

Kertokaapa muut, että muistanko minä todellakin väärin. Eikö Oksanen pelannut muka lainkaan alivoimaa? Ei tietenkään ollut ensimmäisissä alivoimapareissa, mutta minä ainakin muistelisin että oli joskus alivoimalla kentällä.

Ja jälkimmäinen virke on turhaa saivartelua. Kausi 2019-20 on ohitse, joten on mielestäni täysin fiksua puhua viime kaudesta.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Siirsin tämän tänne, koska tämä ei koske Liigan siirtohuhuja.

Kertokaapa muut, että muistanko minä todellakin väärin. Eikö Oksanen pelannut muka lainkaan alivoimaa? Ei tietenkään ollut ensimmäisissä alivoimapareissa, mutta minä ainakin muistelisin että oli joskus alivoimalla kentällä.

Ja jälkimmäinen virke on turhaa saivartelua. Kausi 2019-20 on ohitse, joten on mielestäni täysin fiksua puhua viime kaudesta.

Ei pelannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös