Ahoy, vaasalaista positiivisuutta havaittavissa!

  • 279 374
  • 979

Hockeycorpse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt
Itse uskon siihen, että Riska on hyvä muutosjohtaja. Toivottavasti hän saa toivotun muutoksen aikaiseksi organisaatiossa.


Paljon on tehtävää jäljellä siihen, että Sport pelaa kaudesta toiseen pleijareissa ja junioritoiminnan tuloksena on entistä enemmän paikallisia pelaajia Sportin rosterissa.

Aikamoinen ihmeidentekijä saa olla uusi UTJ ja hänen apulaiset.
Mitä olen kuullut Junnusportin tekemisistä, niin suunta on parempi kuin männävuosina. Nimimerkki Warrior Oulusta taitaa tietää aikalailla. Mutta Fibbon tulo remmiin on tuonut ja tulee tuomaan ryhtiä organisaatioon.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tänään ei ollut ainoastaan kauden ennätysyleisö paikalla, vaan taisi olla lisäksi liigahistoriassa ensimmäinen kerta, kun Vaasassa oli liigakierroksen suurin yleisömäärä. Kerrankos näinkin!

E-P:n Tappara-fanit varmasti auttoivat tässä, mutta kaikki lasketaan.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hieno yleisömäärä, mukavaa että yhteistyökumppanit mahdollistaa pienempienkin lasten pääsemisen osalliseksi, paikoitellen hyvä tunnelma ja korkeatasoinen lätkämatsi, josta ei jännitystä puuttunut. Olisipa näin, että kausi on vasta nyt alkanut todenteolla.

Perjantaina jokainen vieköön taas lisää jengiä hallille. Pelataan taas isoa peliä.
 

greyeagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
juniorijääkiekko
Mitä olen kuullut Junnusportin tekemisistä, niin suunta on parempi kuin männävuosina. Nimimerkki Warrior Oulusta taitaa tietää aikalailla. Mutta Fibbon tulo remmiin on tuonut ja tulee tuomaan ryhtiä organisaatioon.
Juniorisportissa on tehty muutoksia jo paljon ennen Fibbon tuloa Oy:n hallitukseen. Kovin positiiviseksi en katsoisi sitä, että taas on U18 joukkueen valmentaja vaihtunut kesken kauden, kun Vuorinen irtisanoutui. Seuraajaksi valittu Tankka sentään tuntee entuudestaan suurimman osan pelaajista hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös