Adressi minulle

  • 728
  • 10

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten tarkkaavaisimmat ovat varmaankin jo huomanneet, kirjoituksissani harvoin on mitään sen suurempaa järkeä. Moderaattorit ovat huomauttaneet minulle muutamia kertoja, että pitäisi joskus vähän ajatella.

Vanha koirahan ei tunnetusti uusia temppuja opi ja ei varsinkaan tällainen kuuro/sokea opaskoira. Nyt onkin tarkoitus saada säälistä edes yksi nimi tänne, että voin monoa saadessani muistella, että perskules, ainakin oli se yksi joka... jne.

Tämä topikki siis jatkaa samaa vanhaa, hyväksi todettua linjaa.

- Anteeksi äiti, moderaattorit ja ystävät.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ymmärrä

Äärimmäisen älytön ketju. Tämän tasoisen kirjoittajan pitäisi välittömästi saada passitus Suljetulle Osastolle tai mielellään johonkin vieläkin epä-älyllisempään paikkaan. Lienetkö latvastasi täysin mätä?

Ehdottomasti siis allekirjoitan, mutta mitä?

Oiva
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Ei ymmärrä

Viestin lähetti Oiva
Äärimmäisen älytön ketju. Tämän tasoisen kirjoittajan pitäisi välittömästi saada passitus Suljetulle Osastolle tai mielellään johonkin vieläkin epä-älyllisempään paikkaan. Lienetkö latvastasi täysin mätä?

Ehdottomasti siis allekirjoitan, mutta mitä?

Oiva

No nyt osuit Oiva täysin naulan kantaan! Täysin mätä juu. Eikä siis mitään järkeä meikäläisen touhuissa. Ei tätä nyt osaa oikein paremmin selittää. kiitos allekirjoituksestasi!
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Minä ainakin allekirjoitan tämän. Ilman muuta tämä herra täytyy saada pidettyä kirjoittajien joukossa. Hänhän on melkein legenda jo näillä sivuilla. Eihän hän hauku ketään. Hän vain yrittää kertoa asioita "hieman" huumoripitoisesti. Eihän siinä mitään. Junkan agentti ja Huckon suunnaton ihailija tämä Mickey.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Kyllä, allekirjoitan. Usein olen lueskellut tarinoitasi, mutta en ymmärrä vihjailuja järjettömyydestä? Nimimerkin takana on selvästi korkeasti koulutettu ns. ylempi toimihenkilö, kenties jopa politiikassa vaikuttava ravintolaohjus.
Usein suorastaan herkistyn jutuistasi ja muistelen omaa nuoruuttani, jolloin kaikki oli paremmin. Mitä koiriin tulee, ja niistä erityisellä tavalla pitämiseen, siihen en halua puuttua. Jokainen taaplaa ns. tyylillään. Mitä taas latvoihin tulee, apinathan roikkuvat usein latvoissa, ja mikäs siellä on roikkuessa, niillä käsillä.
Irwinin sanoin, "kaaaikki alkoi siitä, kun mä lopputilin saaain.."
Kysyttävää?
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oolrait! Nyt kuulkaas riittää jo. käyttäjiä on 2471 tai jotain, ja jos kolme näistä allekirjoittaa, niin sehän on enemmän kuin uskalsin edes toivoa. Kiitti hei.

Ja spensulle: Ravintolassa vaikutan erittäinkin poliittisesti korrektilta... Irwiniä en oikein ole koskaan kuullut... mut apinat on ihan jees.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Se on muuten 0,12 prosenttia. Tai sitten puuhelmitauluni on rikki.
Helmipuutaulu? taulupuuhelmi? taulapää? No niin.
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Spencer
Se on muuten 0,12 prosenttia. Tai sitten puuhelmitauluni on rikki.
Helmipuutaulu? taulupuuhelmi? taulapää? No niin.

Olispa edes 4,5... Viineissä on muuten ihan kivasti prossia. Täh? Viitikkö lainaa sitä puupäätaulua? Voisin laskea ton älykkyysosamääräni.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Jou Mickey-boy, anna yläviis!

Paukapäätaulun voin toki lainata, mutta siinä on vain kaksi helmeä. Viinipulloonkin jää joskus helmi, mutta ei usein.
Yleensä ei.
Mihin asti haluaisit laskea älykkyysosamäärän? Itse pudotin sen tuonne neljänkympin tienoille.
Tulee oikein tippa linssiin ja muuallekkin kun ajattelee erilaisa viinejä.
Onneksi viikonloppu on lähellä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Allekirjoitan. Tämä siitä syystä, että sinulla on sama nicki kuin minulla oli edesmenneessä kiekkopesässä jonkin aikaa ennen nykyistäni. Oli aika shokki nähdä vanha nickinsä kannattavan TPS:ää!

T. ex-Mickey...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mickey

-Ai sä oot tullut back.Viddu mä mitään allekirjoita,vekseleitä sä kuitenkin mulle syydät.Jatka vaan provoo,niitä on välillä tosi hauskaa lukea.;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös