Adrenaliini narkkarit

  • 5 223
  • 7
Tila
Viestiketju on suljettu.

QWERT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elätkö vaarallisesti? Mistä saat kiksit elämääsi? Itse harrastan varjoliitoa ja leijahiihtoa. Laskuvarjo ja varsinkin BASE kiinnostaa. Entisessä elämässä motocrossia, jossa ei juurikaan menestystä. Mikä saa vanhan pierun hakemaan rajojaan? En rohkeile harrastuksissani mitenkään haen ehkä vain rajojani ja sitä adrenaliini paukkua onnistuneen suorituksen jälkeen. Ehdotuksia kokeilemisen arvoisista jutuista olisi kiva kuulla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä iässä adrenaliinia saa ihan tarpeeksi kun talvella vie roskapussin. Piha on yleensä jäässä ja pelottaa että liukastuu. Sitten kun on päässyt takaisin sisälle eikä liukastunut, voi olla tyytyväinen hallittuun riskinottoonsa. Ja pumppu hakkaa hulluna loppupäivän.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei minun tarvitse elää vaarallisesti, koska saan jokapäiväisen adrealiiniannokseni viittomalla ihmisten yhdyssanavirheisiin. Ja jos saisin mahdollisuuden esimerkiksi benji-hyppyyn, en tekisi sitä adrealiinin takia, vaan naisten.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei minun tarvitse elää vaarallisesti, koska saan jokapäiväisen adrealiiniannokseni viittomalla ihmisten yhdyssanavirheisiin.
Siis hetkinen...sä istut koneen ääressä ja kun näet yhdyssanavirheen, viitot sitä kohti? Vai missaankö mä nyt jotain totaalisesti?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tässä iässä adrenaliinia saa ihan tarpeeksi kun talvella vie roskapussin. Piha on yleensä jäässä ja pelottaa että liukastuu. Sitten kun on päässyt takaisin sisälle eikä liukastunut, voi olla tyytyväinen hallittuun riskinottoonsa. Ja pumppu hakkaa hulluna loppupäivän.

Kuulostaa liialliselta alkoholin käytöltä...

Mut joo...kiksejä tulee onnistuneista kaupoista joissa raha liikkuu sekä tien päällä moottoripyörän selässä. Kiksejä aiheuttaa ajoittain myös nuoremman naisen kaunis hymy tai flirtti. Arkisia asioita siis.
 
Koska ketjun avaus ei ollut parasta mahdollista luokkaa, ja vastaukset vieläkin huonompia, niin tämä ketju tuli tiensä päähän varsin nopeasti.

-Moderaattorit-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös