Ei haistateltu, vaan nälvitty aivan koko rahalla pitkän aikaa.Missä täällä on haistateltu?
Muutenkin ihan käsittämätöntä itkemistä koko viesti. "Omaa kasvattia kohtaan", se nyt on oikeastaan ihan sama onko pelaaja Kärppien vai Nurmijärven Kurran kasvatti, jos pelaaja on paska niin silloin se on paska. Ihan sama mikä on kasvattiseura.
Eikös Aatu (vai oliko peräti Islanders) ilmoittanut tuossa tovi sitten matkaavansa välittömästi kauden jälkeen Jenkkilään jatkamaan pelejä? Tuskin enää Liigassa siis nähdään tälle kautta, päättyi Jukureiden pelit sitten runkosarjaan tai playoffeihin.Onhan tässä vielä ihan hyvät saumat sille että Aatu pelaa mahdollisissa pudotuspeleissä vielä Kärpissä, mikäli Mikkelissä käy hyvissä ajoin selväksi että pudotuspeleihin ei päästä ja Aatulla lähtenyt peli kulkemaan
Muse ei Kärpissä pelaisi, jos ottajia olisi. Kesällä miehestä yritettiin päästä eroon, mutta ottajia ei ollut. Ei miehen ykkösketjussa pitäisi pelata, siitä miinusta valmennukselle, mutta tässä loukkaantumiskierteessä on kuitenkin ihan hyvä, että mies pelaa Kärpissä.Itsellä löytyy ainakin enemmän sympatiaa oman junnuputken käyneelle pelaajalle kuin muualta tulleelle pelaajalle (Muset jne.). Siinä ei mielestäni mitään väärää ole.
Onhan tässä vielä ihan hyvät saumat sille että Aatu pelaa mahdollisissa pudotuspeleissä vielä Kärpissä, mikäli Mikkelissä käy hyvissä ajoin selväksi että pudotuspeleihin ei päästä ja Aatulla lähtenyt peli kulkemaan
Hyvä että tulit kertomaan mielipiteesi vaikket ole edes kaveria pelaamassa nähnyt.Aatu Rädyn kohdalla sanoisin, että aina ei voi onnistua (Kärppien kasvattamaan huippujunnusta huippupelaajaa). Ei mulla ole otsikon aiheeseen muuta. En ole tainnut koskaan edes nähdä Aatun pelaavan tai ei ole osunut edes silmään.
En ole tainnut koskaan edes nähdä Aatun pelaavan tai ei ole osunut edes silmään.
Muutaman pelin molemmilta nähneenä, niin pitkä on matka Rindellillä Heshkan tasaisuuteen ja puolustusosaamiseen. Todella pitkä.Ja hei tuo Rindell vaikuttaa erittäin lupaavalta hankinnalta! Urallaan eteenpäin menevä 21-vuotias rightin pakki joka todistanut tasonsa liigassa. parhaalla kaudella 26pistettä. Heshkan korvaaja on tässä. Win-Win kaikille osapuolille ja kaikkea hyvää Aatulle jatkoon.
Paras tapa saada sukset ristiin valmennuksen kanssa on mennä avautumaan Kalevan urheilutoimitukselle siitä kuinka mä nyt oon änärissä käyny eikä nää puusilmät siltikään anna mulle peliaikaa. Vaikutus on pikemminkin päinvastainen, se vähäinenkin peliaika lähtee!Varmaan on ollut yhtäpaljon Mikkolan peluutuksissa vikaa kuin Rätyn kitinöissä lehdille, sillä ei ole mitään merkitystä kuka heitti ensimmäisen kiven. Fakta on se, että Mikkola koutsaa kärppiä, ja sillä sipuli. Nyt ei kaivata mitään ylimääräistä paskaa mikäli Kärpillä loksahtaa viimein ne palaset kohdilleen.
Paras tapa saada sukset ristiin valmennuksen kanssa on mennä avautumaan Kalevan urheilutoimitukselle siitä kuinka mä nyt oon änärissä käyny eikä nää puusilmät siltikään anna mulle peliaikaa. Vaikutus on pikemminkin päinvastainen, se vähäinenkin peliaika lähtee!
Nyt on viisasta kommenttia asiasta. Liian moni talentti on pilattu jääräpäisyydellä kasvattajaseuroissa. On meidän kaikkien suomalaisten lätkäniilojen ja saatikka urheilijoiden etu, että tällaiset siirrot saa nuoren miehen taas iskuun. Jukurien viimeaikaiset otteet piristävät liigaa, toivottavasti Aatu lyö bensaa liekkeihin. Näyttäis muutoinkin olevan mielenkiintoinen kausi tulossa.Olen samaa mieltä. Juuri tämän takia saattaa olla paras että Aatua ei nähdä Kärppien paidassa enään tälläkaudella vaikka Jukurien pelit olisi pitkälti pelattu ennen siirtorajaa.
Nämähän on ihan spekulaatioita, tartuin ainoastaan tuohon @Koodari :n viestiin jossa hieman otettiin jo kantaa Aatun mahdolliselle paluulle mitä tulee playoffeihin. Itse en toivo että näin tapahtuisi.
Toivottavasti Aatu onnistuu Mikkelissä. On varmasti kiva mennä Mikkeliin ja Jukureihin hommiin. Veikkaanpa että homma alkaa käymään. Ainakin paremmin kuin Oulussa. Mitähän velipoika on mieltä asiasta?
Tällä päätelmällä johtopäätös on että Muse on huonompi pelaaja kuin Aatu. Muse ei kelpaa mutta Aatu kyllä kelpaa vaihtoon. Muse on meidän ykkösnyrkissä keskushyökkääjä.Muse ei Kärpissä pelaisi, jos ottajia olisi. Kesällä miehestä yritettiin päästä eroon, mutta ottajia ei ollut. Ei miehen ykkösketjussa pitäisi pelata, siitä miinusta valmennukselle, mutta tässä loukkaantumiskierteessä on kuitenkin ihan hyvä, että mies pelaa Kärpissä.
Pienestä on todellakin imaistu hiekkaa syvälle pilluun, mutta se nyt ei tällä palstalla tule yllätyksenä. Mutta toivotaan totisesti, että Aatulla kulkee Mikkelissä ja Rindell vahvistaa aidosti Kärppiä. Jätän tämän keskustelun Rädystä yms. osaltani tähän.Kyllä on Aatu vähällä päässyt ihon alle. Siis ihan tavallista nuoren miehen juttelua omasta tilanteestaan, ja porukka täällä huuhtelee hiekkaa kuukauden? Mikkolalla tais mennä sorat sisään... mutta toivotaan että kaikki hyötyy tästä lainasta.
Ei siellä sentään niin pikkumaisia olla, eiköhän tuo osata pistää omaan arvoonsa kommenttina. Todella lapsellista jos haastattelun perusteella lähdetään ”ojentamaan” ja yhteys katkeaa. Mikkola on ollut Rädyn valmentaja ymmärtääkseni jo aiempina vuosina (elleivät sitte ole Mäntymaan alla olleet) ja sitä kautta tuntee pelaajan uskoakseni hyvin.Paras tapa saada sukset ristiin valmennuksen kanssa on mennä avautumaan Kalevan urheilutoimitukselle siitä kuinka mä nyt oon änärissä käyny eikä nää puusilmät siltikään anna mulle peliaikaa. Vaikutus on pikemminkin päinvastainen, se vähäinenkin peliaika lähtee!
Kyllähän Aatulle on viime kautta myöten annettu pelejä ja näytönpaikkoja, mutta on pelannut yksinkertaisesti huonosti. Täten ei ole siis ansainnut enempää vastuuta ja sillä selvä. Esimerkiksi Kossu, Hermonen ja nyt viimeisimpänä isoveli Aku sen sijaan ovat käyttäneet näytönpaikkansa hienosti, ovatpa ne sitten olleet 1. tai 4. ketjussa, ja heidän roolinsa on selvästi kasvanut. Omaan silmään paras Aatu Räty nähtiin aikoinaan Liigan debyyttiottelussaan Tapparaa (?) vastaan. Sen jälkeen kehitys on mennyt lähinnä alaspäin.Jos verrataan kesän U20-maajoukkueturnauksen parhaan kentällisen pelaajia Aatua ja Hirvosen Ronia keskenään, miten heidän kehitystänsä on tuettu Kärpissä tai HIFK:ssa , löytyy ongelman ydin. Ronille peliaikaa tähän saakka16 peliä ja pisteitä tuli 5. Aatulla 6 peliä ja yksi syöttö. HIFK on hyvin tukenut nuorta pelaajaa polullaan. Toisin Kärpissä Lauri Mikkolan johdossa kävi. Mustoselle annettiin 16 peliä ja tulos 3 pistettä.