Aalto ja Nurminen, 2v. sopimukset

  • 2 218
  • 5

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Ruissalossa on sittenkin elämää.
Aallon ja Nurmisen sopimukset ovat ainakin allekirjoittaneen mielestä hieno juttu. Ottajia olisi huhujen mukaan ollut muuallakin. Joukkueessa on nyt kokemusta ja voittamisen kulttuuria aika mukavasti. 2 vuoden sopimukset takaavat hyvän pohjan pitkäjänteiseen rakennus työhön.

Kiitos TPS!
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Kun eilen Kaitsun kanssa asiasta keskustelin, hän vaikutti tyytyväiseltä syntyneeseen ratkaisuun. Ainakin minä olen iloinen siitä, että Ruissalossa pidettiin kiinni Nurmisesta. Propsit siitä johdolle.
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Joo hyvä juttu että saatiin pari ihan jees kaveria "sainattua", ja kuin molemmista kavereista olisi ollut muitakin kiinnostuneita. Mutta entäs se muu joukkue, kyllä rosteri näyttää taas melko heikolta, verrattuna siis mestaruusvuosien joukkueisiin. Tarpeen olisi joku todellinen tehohyökkääjä ja huippupuolustaja, jos nyt puhutaan enää kahdesta hankinnasta. Mutta kiitos Corleonen perheelle tästäkin uutisesta.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kelpaa! Vaikka Kaitsu ei enää viime kaudella takavuosien iskussa ollutkaan, on herran rannelaukaus yhä liigan eliittiä. Olisi ollut ikävä katsoa sen viuhumista jonkun muun joukkueen riveissä. Minulle ainakin Nurminen on jollain tavalla henkilöitynyt Tepsiin. Sama pätee ikävä kyllä Aaltoon, vaikka Andy SaiPa-kasvatti onkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös