A-line

  • Viestiketjun aloittaja Flonaldo
  • Alkaa
  • 980
  • 3
F

Flonaldo

Laitetaanpa tänne nyt mainos ja samalla otsikko, jonka alla tästä kolmikosta voi keskustella.

Eli Jatkoajan kolumni Devilsien ykkösketjusta <a href=http://www.jatkoaika.com/nhl.php?sivu=kolumnit&id=350>löytyy tästä</a>.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ansiokkaasti kirjoitettu kolumni

Tällaisia syväluotauksia toivoisi saavansa lukea lisääkin. Kiitos kuitenkin tästä erinomaisesta kirjoituksesta jossa käsitellään ehkä NHL:n kovinta kolmikkoa, ei ehkä yksilöinä mutta nimenomaan ketjuna.

Ne jotka miettivät ja toteuttavat näitä syväluotaavia kolumneja niin tässä olisi listaa pelaajista jotka ainakin allekirjoittanutta kiinnostaisi erityisesti:
- Martin Brodeur
- aidosta "big three" kolmikosta
- Bobby Holik
- Patrick Roy
- Ray Bourque
- Scott Stevens
- Joe Sakic
- Steve Yzerman
- Rob Blake
- Ville Nieminen
- Ed Belfour
- Mike Modano
- Derian Hatcher

jne jne jne, meinas lista venyä melkoisesti ja olisihan tuota voinut jatkaa lähes loputtomiin. Mutta jos siis on aikaa, halua ja kiinnostusta niin täällä olisi ainakin yksi joka varmasti tulee lukemaan näistä pelureista kirjaillut kolumnit.
 
F

Flonaldo

Kiittää ja kumartaa.

Ei ollut Kivisen listalla minun seuraava kohteeni, mutta toivottavasti se kelpaa. Ajattelin palkintogaalaan mennessä väsätä kolumnin John 'Mad Dog' Maddenista, jonka tarina on tosiaankin mielenkiintoinen. Koska kuitenkin yritän saada mukaan myös miekkosen haastattelun, niin julkaisu varmaankin viivästynee jonkin verran.

Jos joku muu haluaa ehdotella juttujen aiheita, niin antaa palaa vaan. Senhän mukaan me näitä tehdään mitä juuri <b>sinä</b> haluat lukea.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
entäs minä?

mua kiinnostaa tietenkin

- owen nolan
- darryll sutter
- tony granato

ja kaikki muut legendaariset hait :)

toisaalta nuo eivät varmaan muita kiinnosta pätkän vertaa, sen verran persoonattomia kavereita :rolleyes:

crazy-eddiestä vois jotain stooria kanssa laittaa, mies on sen verran tyhmä ja skitso, että se olis varmasti hauskaa luettavaa :p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös