Tässä veikkaukseni vielä avoimiin kohteisiin:
@Keskiviiva
A) Olen harrastanut nahka-asuisen lestadiolaisnaisen kanssa seksiä siskoni perheen asunnossa ja paikalle kurvattiin lestadiolaisen miehen mustalla bemarilla, jota lestis petti - totta, lestadiolaisten sukupuolielämän asteikolla tämä on sieltä lievimmästä päästä, kun eihän tässä ole edes sukurutsailua mainittu
B) Olen kuunnellut salaa alle puolen metrin päästä, kun Michael Monroe soitti puhelua Japaniin, jossa sopi tulevista keikoistaan ja puhui sekavia - totta, olen itse ollut seuraamassa sivusta, kun Monroe pyyhki Tavastian pääoven eteen parkkeeratun Volvonsa lumiseen etulasiin kirjoitetun "HINURI" -tekstin paljaalla kädellään, soitti jollekin ja manasi asiaa ja alkoi sitten kylmäkäynnistellä pakkasen jähmettämää autoaan
C) Minulle on tarjottu lippua Wimbledoniin parhaille paikoille, mutta kieltäydyin - totta, kyseessä ei kuitenkaan ollut kuuluisat tenniskisat, vaan lippu AFC Wimbledonin futispeliin, kun seura pelasi konferenssitasolla ja parhaat paikat olivat puupenkkejä
D) Olen antanut pakit Miss Suomi finalistille - totta, luultavasti päiväkodissa yli kymmenen vuotta ennen kuin kyseinen neito on osallistunut missikisoihin (tai sitten vaihtoehtoisesti vanhainkodissa).
E) Olen juossut maratonin ja joutunut sen jälkeen tiputukseen -
VALETTA! Tässäkin on kaksi vaihtoehtoa, joko olet juossut maratonin, eikä se tuntunut miltään. Tai sitten et ole juossut maratonia ollenkaan, vaan olet vaan tenuttanut itsesi tiputuskuntoon.
@Loorz15
A) Olen viettänyt yhden yön Tarja Halosen kesämökillä. -
VALETTA! Tässä on kuitenkin joku totuuden siemen. Halosellahan taitaa olla siirtolapuutarhamökki Helsingissä, kesämökki Karjalohjalla ja vielä joku kämppä Lapissakin. Olet ehkä käynyt jollain niistä tai ollut yötä naapurimökillä? Tarskin tytärkään ei tainut juuri Suomessa asua, joten tuskin olisit hänenkään vieraana siellä ollut.
B) Hirvi on jahdannut minua takaa. - Totta. Hirvet on aggressiivisempia kuin monet luuleekaan. Eikä ihme, kyllä sitä itseänikin vituttaisi, jos ei olisi taskuja.
C) Jouduin katulapsien ryöstämäksi Rio De Janeroissa. - Totta. Hyvin todennäköistä, jos suomituristi seikkailee Riossa. Toisaalta: oletko käynyt siellä? Jos olet, niin voisi kuvitella, että osaisit kirjoittaakin kaupungin nimen oikein... Eli pieni valheen tuoksu tässä saattaa olla.
D) Olen paskonut housuuni Inkoon satamassa. - Totta. Tosin niin arkinen asiahan tämä on meille kaikille, että voi tietty olla käänteispsykologiaa ja ihan
bullshittiä.
E) Täysi bussillinen, joka oli matkalla Helsingistä Hämeenlinnaan AC/DC:n keikalle, joutui lykkämään lähtöään kymmenen minuuttia minun takiani. - Totta. Siis olettaen, että tuo edellinenkin piti paikkansa. Kakit oli housuissa tälläkin kertaa, vaikka Hell's Bells ei ollut vielä edes törähtänyt ilmoille.
@PataJaska
A) Olen juonut tiskiainetta, koska luulin sitä ananasmehuksi - Totta. Tosin mikä tiskiaine muka näyttää avaruusmehulta? Itse juotiin aikoinaan päärynämehukattia ja kaverille tarjottiin samaa juomaa Fairystä tehtynä. Huomasi eron aika nopeasti.
B) Pääsin ilmaiseksi uimahalliin, koska minua luultiin mielenterveysongelmaiseksi - Totta. Tosin pääsevätkö mielenterveysongelmaiset jossain ilmaiseksi uimahalliin? Ja miten niin "luultiin"?
C) Sain soiton, että pari päivää aiemmin kadottamani lompakko oli löytynyt. En tosin ollut kuullutkaan, että lompakkoni oli edes kadonnut - Totta. Itselleni kävi melkein samoin varastetun auton kanssa.
D) Olen ryypännyt Herra Ylpön kanssa -
VALETTA! Tämä on ihan liian ilmeinen, sillä eiköhän melkein koko Pori voi sanoa ryypänneensä joskus Ylpön kanssa (eli istuneensa joskus samassa baarin pöydässä). Sinä olet kyllä kanssa istunut iltaa Ylpön kanssa, mutta jompi kumpi teistä ei juonut.
E) Olen tarkoituksellisesti seurannut vieressä, kun narkomaani piikitti itseään kaulaan - Totta. Liittyy ehkä työhön tai koulutukseen?