lainelaser
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL Leijonat
Tulihan se sieltä. Crosby pelannu v2010 jälkeen nyt 26 matsia majussa, saldo 26 voittoa
Toisaalta, ja kanukeilla hitusen enempi tunnetta, mutta kyllä tuosta silti "se jokin" uupui pelaajien tasolta.Eiköhän kaikki länkytys all star-läpsyttelystä voida tämän matsin myötä lopettaa. Olen ollut vähän kaksijakoisilla fiiliksillä turnauksen suhteen, mutta tämän matsin nähtyäni odottelen kyllä kanki kovana Suomen peliä. Vaatimustaso tulee olemaan aivan helvetin kova ja toivotaan, että Leijonat pystyy siihen vastaamaan.
Mielestäni näytti hieman siltä kuin Marnerin veto olisi muuttanut suuntaa ruotsalaispelaajan varusteista. Kova ja laadukas laukaushan se oli suorasta luistelusta. Sen sijaan Kempen maali meni mielestäni turhan helposti Binningtonille.Jatkoaika maali oli sellainen, että ihan liigatason vahti(Salminen&Lehtinen) olisi sen kyllä torjunnut.
Eiköhän kaikki länkytys all star-läpsyttelystä voida tämän matsin myötä lopettaa. Olen ollut vähän kaksijakoisilla fiiliksillä turnauksen suhteen, mutta tämän matsin nähtyäni odottelen kyllä kanki kovana Suomen peliä. Vaatimustaso tulee olemaan aivan helvetin kova ja toivotaan, että Leijonat pystyy siihen vastaamaan.
Meinaatko, että kaikki katsojat on paikallisia Montrealista?Jollain tavoin mua häiritsee kun selostajat on ammattitaidottomia. Katon tätä jälkilähetyksenä ja Matthewsin saamat buuaukset ei johdu Kanadan ja USAn suhteista vaan siitä että pelaa Torontossa. Per..le. No niin lopetan räntin selostajasta tähän. Ärsyttää silti.
No en meinaa mutta todennäköisesti leijonan osa on tuolla Montrealin alueelta. Mike Richter sai aplodit esittelyssä vaikka Yhdysvaltoja tuolla edusti.Meinaatko, että kaikki katsojat on paikallisia Montrealista?
Itse katsoin koosteen, sillä ei tässä elämäntilanteessa vain yksinkertaisesti herätä klo 3 yöllä katsomaan lätkää :D
Mutta kyllä mulle tuli tosta koosteestakin mieleen, että ihan suht tosissaan siellä väännetään ja maaleja oikeasti tuuletetaan. Kyllä tällä turnauksella noille pelaajille on merkitystä.
Kyllä putosi kivi sydämeltä, kun heti mentiin ihan raikkaalla tohinalla. Oli taklauksiakin, ei mitenkään All-Star -meininkiä. Ihanaa saatana.Jep. En mäkään huomannut pelin aikana mitään sellaisia viitteitä, että pelaajilla ei olisi kaikki pelissä. Vauhti oli jäätävän kova, tilanteisiin mentiin täysillä, taklauksia vaihdettiin mukavasti puolin ja toisin ja vetojen eteen menttiin blokkaamaan. Voittomaalin jälkeiset reaktiot ymmärrän ruotsalaisilta hyvin, sillä ei tuon esityksen ja jatkoaikatappion jälkeen ei tarvitse painaa päätä pensaaseen. Yksi piste isolta ennakkosuosikilta heidän kotiyleisön edessä on pienimuotoinen ryöstö ja tuo voitettu piste voi olla hyvinkin merkityksellinen.
Tämä on aika hyvä. Maalit plus parhaat palatMistä löytyy parhaat koosteet peleistä? Mieluummin enemmän kuin vain maalikooste.
Kyllä putosi kivi sydämeltä, kun heti mentiin ihan raikkaalla tohinalla. Oli taklauksiakin, ei mitenkään All-Star -meininkiä. Ihanaa saatana.
Tuoko tekee selostajasta ammattitaidottoman, että arvelee jonkun yleisön buuaksen syyn pieleen.. ? :DJollain tavoin mua häiritsee kun selostajat on ammattitaidottomia. Katon tätä jälkilähetyksenä ja Matthewsin saamat buuaukset ei johdu Kanadan ja USAn suhteista vaan siitä että pelaa Torontossa. Per..le. No niin lopetan räntin selostajasta tähän. Ärsyttää silti.
Tuoko tekee selostajasta ammattitaidottoman, että arvelee jonkun yleisön buuaksen syyn pieleen.. ? :D
No ehkä enemmän menee huonon valmistautumisen piikkiin joka on ammattitaidottomuutta. Matthews on Toronton kapteeni ja kyllä tuon tason turnauksen selostajalla pitäisi sen verran olla tietoa Habsien ja Leafsin rivalrysta.Tuoko tekee selostajasta ammattitaidottoman, että arvelee jonkun yleisön buuaksen syyn pieleen.. ? :D