4 Nations Face-Off-turnauksen otteluseuranta 13.2.-21.2.2025

• 11 773
  • 262
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Tänä yönä se vihdoin alkaa joten laitetaas otteluseurantaketjua tulille. Mietin että tämä on lopulta niin lyhyt turnee että aivan turha avata joka pelille omaa seurantaa vaan tämä ketju voisi toimia koko turnauksen ajan yhtenä seurantaketjuna. Otteluohjelmahan näyttää alkusarjan osalta tältä:

13.2. 3:00 Ruotsi - Kanada
14.2. 3:00 Suomi - USA
15.2. 20:00 Ruotsi - Suomi
16.2. 3:00 Kanada - USA
17.2. 20:00 Suomi - Kanada
18.2. 3:00 USA - Ruotsi

21.2. 3:00 Finaali

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Jos @Moderaattorit haluaa jälkikäteen muokata tuohon otsikkoon turnauksen alkamis- ja päättymispäivän niin sehän passaa. En tullut asiaa ajatelleeksi ennen kuin vahingossa huom. VAHINGOSSA kerkisin jo painaa ketjunavauspainiketta ennen kun olin saanut edes viestiäni valmiiksi :)

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Köyhällä ei ole varaa katsoa ekaa peliä eikä jaksaisikaan, kattoo jos jaksaa ensi yönä!!

Saske

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks
Köyhällä ei ole varaa katsoa ekaa peliä
Ei hätää. Yön aikana voi nukkuessa nähdä tuloksen: Kanada voittaa 3-0. McDavid, Parayko ja Marchand tekee maalit (viimeinen tyhjiin).

Huomenna saa jännityksellä katsoa menikö lähellekään.

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Ois kyl kiva kattoo muutki pelit mut sit ku mietin köyhänä et maksanko 15e kolmesta pelistä ni en välttämättä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eikös sillä viikon trialilla saa katottua kaikki?

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
@Moderaattorit olis kai pitänyt tähdentää tossa avausviestissä että turnaus käsittää vielä alkusarjan jälkeen finaalin joka pelataan Suomen aikaa 21.2. 3:00. Eli turnaus kestää näin ollen 13.2.-21.2 eikä 13.2.-18.2. Mää ku luulin että siellä Turengissa olis tiedetty tämä!

(Perhana kun pitikin avata ketju livenneellä sormella ennen kuin se oli valmis)

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Mulla on valitettavasti vähän all star meininki tästä touhusta mutta väliäkös sillä. Katsoa täytyy ja kohta mennään jo. Kalpa voitti hienosti alkupalana jo eilisen puolella. Ruotsin puolella henkisesti tässä ekassa matsissa, mutta luulen Kanadan voittavan noin 7-4 mallisesti. Kaksinumeroisia lukuja siis lähennellään.

Jotenkin uskoisin Suomen olevan se ainut 'tyhmä' joka kuvittelee, että tässä ollaan jonkun suuremmankin äärellä joten meidän matsit saattaa olla hyvinkin vähämaalisia muihin verrattuna. Tästä syystä luulen myös että me voidaan olla vahvoilla. Tunnustetaan faktat, pelaajille tää on pitsiturnaus. Paikalliselle yleisölle ei varmaan sitäkään. Jos olen väärässä niin saa kivittää ja tervata höyhenillä

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Mulla on valitettavasti vähän all star meininki tästä touhusta mutta väliäkös sillä. Katsoa täytyy ja kohta mennään jo. Kalpa voitti hienosti alkupalana jo eilisen puolella. Ruotsin puolella henkisesti tässä ekassa matsissa, mutta luulen Kanadan voittavan noin 7-4 mallisesti. Kaksinumeroisia lukuja siis lähennellään.

Jotenkin uskoisin Suomen olevan se ainut 'tyhmä' joka kuvittelee, että tässä ollaan jonkun suuremmankin äärellä joten meidän matsit saattaa olla hyvinkin vähämaalisia muihin verrattuna. Tästä syystä luulen myös että me voidaan olla vahvoilla. Tunnustetaan faktat, pelaajille tää on pitsiturnaus. Paikalliselle yleisölle ei varmaan sitäkään. Jos olen väärässä niin saa kivittää ja tervata höyhenillä
Joo itellä osin myös semmone all-stars fiilis tästä kokonaisuudesta. Mikä laittaisi nämä joukkueet laittamaan tähtensä ja pelaajat itsensä kamppailemaan aivan täysillä, kun monilla on seurajoukkueessa playoffeihin pääsyn ja kotiedun yms. suhteen kovakin kamppailu menossa?
Esim. Olympialaiset, joihin kaikki osallistuisivat olisi selkeä kannuste menestyä maansa eteen, koska mahdollisuuksia ei ole montaa. Skoda-cupin kisoista en viitsi edes mainita.
Mikä tässä turnauksessa kannustaa menestymään ja laittamaan itsensä kovemmin likoon loukkaantumisen riskilläkin?

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Joo itellä osin myös semmone all-stars fiilis tästä kokonaisuudesta. Mikä laittaisi nämä joukkueet laittamaan tähtensä ja pelaajat itsensä kamppailemaan aivan täysillä, kun monilla on seurajoukkueessa playoffeihin pääsyn ja kotiedun yms. suhteen kovakin kamppailu menossa?
Esim. Olympialaiset, joihin kaikki osallistuisivat olisi selkeä kannuste menestyä maansa eteen, koska mahdollisuuksia ei ole montaa. Skoda-cupin kisoista en viitsi edes mainita.
Mikä tässä turnauksessa kannustaa menestymään ja laittamaan itsensä kovemmin likoon loukkaantumisen riskilläkin?
Toivottavasti tämä asenne tosiaan on pelaajilla niin Suomi ottaa helpon voiton, voin nimittäin kertoa että suomen pelaajat on jälleen maajoukkueessa 100% asenteella kuten aina ennekin.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kohta alkavassa ottelussa toivon jokatapauksessa Kanadan voittoa.

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Toivottavasti tämä asenne tosiaan on pelaajilla niin Suomi ottaa helpon voiton, voin nimittäin kertoa että suomen pelaajat on jälleen maajoukkueessa 100% asenteella kuten aina ennekin.
Niin meillä ei ole yhtä montaa kärkiukkoa mukana kuin muilla mailla, joten asenne merkitsee enemmän.
Jos tämä olisi vaikka olympialaisten veroinen tapahtuma, niin oletan, että asenne olisi eri kuin nyt, mutta sen näkee pian.

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Mikael Granlund
Ovat ne muutkin joukkueet. Turha luulo että tuolla joku puolivaloilla pelailee. Kimanttia podissa herrat aika hyvin perusteli tämän asian. Kuvitelkaa nyt omalle kohdalle ja koittakaapa visualisoida jos olisitte itse tuolla pelaamassa. Kyllä minä ainakin aivan vitusti syttyisin jos pääsisin maajoukkue pelejä pelaamaan jossa ovat 4 maan parhaat mukana. Enemmän toki syttyisin vielä olympialaisille sitä ei käy kieltäminen.

E: Pelaajat syttyy myös varmaan siksi kun tällaisia turnauksia ei ole ollut että esim Suomi pääsee pelaamaan lähes parhaalla miehistöllään vuosikausiin. Tilanne saattaisi olla eri jos näitä turnauksia olisi ollut tässä useammin. Sama koskee muita joukkueita.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä moinen kumpuaa jos saa udella
Sanotaanko niin, että vaikka Ruotsia en vihaakaan niin en heille yleisesti mitään menestystäkään toivo. Kanada monessa mielessä mukava valtio ja osin jopa todella suomalainen. Helppo olla Kanadan kelkassa vaikka jääkiekossa "liikaa" ovat voittaneetkin.

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ovat ne muutkin joukkueet. Turha luulo että tuolla joku puolivaloilla pelailee. Kimanttia podissa herrat aika hyvin perusteli tämän asian. Kuvitelkaa nyt omalle kohdalle ja koittakaapa visualisoida jos olisitte itse tuolla pelaamassa. Kyllä minä ainakin aivan vitusti syttyisin jos pääsisin maajoukkue pelejä pelaamaan jossa ovat 4 maan parhaat mukana. Enemmän toki syttyisin vielä olympialaisille sitä ei käy kieltäminen.
Tätä itsekin toivon, että kaikki mukana olevat pelaa täysillä.
Taetta ei toki ole.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voin kyllä lyyä vetoa jostain summasta että joukkueet tulee pelaamaan täysillä ja näemme laadukasta jääkiekkoa, jos joku haluaa. Sen verran olen varma asiasta
Aika hankala tätä loppupeleissä on mitata. Määrääkö sen maalit vai blokit, jäähymäärä vai

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Höntsän toki huomaa siitä, ettei pelaajat tee maksimaalisesti asioita. Vaikka MacKinnonin luistelu voi olla tietynlainen merkki pelaako hän täysillä.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan sen perusteella ettei peli ole höntsää? Mutta joo vaikeaahan se on mitata silleen
Jos siellä on turnauksen jälkeen crosbyt mäkävöit makarit rantaset ja daavidit hampaattomina naamat mustelmilla ni olisin kyllä tyytyväinen. Mutta mutta sen aika lienee sitten olympialaisissa. Sata kertaa sadasta mä kuitenkin tän katon kuin all star ottelun. Itseasiassa en ole sitä moneen vuoteen enää katsonutkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy