Viestin lähetti Kemulator
Harri Sillgrenin mojovan avojääahteritaklauksen kaltaisia kontakteja näkisi mielellään enemmänkin.
Onkohan minun tarkistettava silmälasini, mutta minä voisin pistää pääni pantiksi, että kyseessä oli Ville Hyrkäs, joka tämän todella hienon taklauksen esitti. Muutenkin Hyrkäs osui silmään paremmin kuin "kovempi" Jukuri-hankinta Kovanen.
Muista JYP:läisistä kannattaa mainita Uhlbäck, Tremblay, Virtanen. Ja minä yhdyn myös niihin allekirjoittaneisiin, jotka ovat sanoneet että Jari Jääskeläisestä on vielä paljon iloa JYP:lle ensi kaudella. Mestis-kausi on tehnyt todella hyvää.
Hauhtonen pelasi kyllä ihan hyvin, meinasi leuka pudota kun Hapa kahvitteli kolmannessa erässä kertaalleen Ilves-pakkeja kuin vanha tekijä. Tremblay kuitenkin tarvitsee rinnalleen ainakin nopeamman laiturin, esim.Filppulan.
Yhden pelin perusteella yksi asia osui silmääni, jossa näkyy ikävästi Perrinin puuttuminen. Ja se on ylivoimassa juuri nimenomaan kiekon ylöstuonti sekä kuvion kuntoon saattaminen. Siinä meni luvattoman kauan, ainakin eilen.
JYP:n kentälliset:
Sillgren - Hytönen - Uhlbäck
Korhonen - Kortelainen
Mikkonen - Immonen - Virtanen
Kovanen - Hyrkäs
TJääskeläinen - Hauhtonen - Tremblay
Pikkarainen - Virolainen
JJääskeläinen - AKovanen - Filppula
Lisäksi rivistössä oli salaperäinen #32, jonka henkilöllisyys ei minulle ainakaan selvinnyt..oliko kyseessä tämä Pollari?
Sivussa Huczkowski, Marttinen sekä Drouin.