Joo, kyllähän KooKoolla nyt parhaat mahdollisuudet on Mikkelistä tulla pisteitä hakemaan, mitä heillä on ollut koko Mestiksen aikana. Historian tilastoihin ei liene syytä tuijotella liiaksi, mutta on silti pakko mainita, että viime kaudellahan Jukurit ei hävinnyt kotonaan Kalevankankaalla kuin yhden pelin 27:stä, kun otetaan huomioon runkosarja ja pleijarit. Tuo ainokainen kerta/vahinko muuten sattui Ahmoja vastaan syyskierroksella.
Edellisestä kotitappiosta on siis aikaa, mutta nyt se on pelottavan lähellä. Pelottavan siksi, että tietäen paitsi KooKoon kovuuden, niin myös kotijoukkueen peli on ollut hieman hakemista kauden alussa. Tämä tietysti on täysin ymmärrettävää, kun tiedetään mistä asetelmista kauteen on lähdetty. Jukureilla on kova porukka, mutta kestää varmasti aikansa ennen kuin koneesta saadaan täydet tehot irti.
Itse odotankin Jukureilta eniten talven pimeinä kuukausina, kun muilla joukkueilla alkaa jo pitkä sarja painamaan jaloissa. Tietysti Playoffeissa uskon ja toivon joukkueen olevan tuttuun tyyliinsä parhaimmillaan, mikäli siis Playoffeihin joukkue yleensä pääsee.
Kun tässä nyt on alettu julkisesti tuloksia veikkaamaan, niin heitetään nyt jotain..
Kyseessähän on siis kahden kovan puolustuksen omaavan joukkueen kohtaaminen, joten maaleilla tuskin mässäillään. Tasaisen matsin tulos vois olla vaikka 3-2 kotijoukkueelle.
Harmi, etten itse pääse ottelua seuraamaan, koska olen jo valmistautumassa seuraavaan koitokseen, eli vierasotteluun Vantaalla, mutta toivottavasti hallissa riittää ääntä ja vierasjoukkueen fanit sytyttävät kotiyleisönkin hurjaan kannustukseen!