Re: Kasvaapa hyvinkin
Viestin lähetti Brewer
Eikös tässä anabolien käytössä olekin kysymys kasvamisesta ? Lihasmassaa pyritään kasvattamaan. Tuskin niitä " pastilleja " nyt maun vuoksi syödään ? Minä siis peräänkuulutan ( voiko tuota sanaa käytää , kun keskustellaan ruotsalaisista ? ) tätä ruotsalaisten hirveää hurskastelua / jeesustelua mikä siellä mediassa on ollut , kun suomalaiset Lahdessa kärysivät. Minä haluan nyt , että oikeus ( ? ) tapahtuu ja , että myös siellä saadaan silmät auki. Väitän = ruotsalaiset ja norjalaiset ovat kaikkein pahimpia douppaajia . Mitäs siihen sanotte ?
En ole koskaan nähnyt tai kuullut että täällä Ruotsissa joku olisi kieltänyt dopingin käytön. Eikä kannatakaan, sillä Ruotsi on sen osoittanut tasaisin välein kun joku on kärähtänyt.
Mitä jeesusteluun tulee niin eiköhän täällä jeesustella tasan yhtä paljon kuin Suomessakin. Suomessa vaan on ollut syytä olla hieman hiljempaa sattuneista syistä viimeaikoina.
Voit väittää Suomen ja Norjan olevan pahimpia.
Minä voin väittää että asia ei ole näin.
Emme voi kumpikaan todistaa väitteitämme, joten keskustelu siitä ei ole mielenkiintoista.
Se mitä minä haluan sanoa on että se on surullinen asia kun jo noin nuorina tarvitaan luvattomia aineita pärjätäkseen urheilussa.
Minusta siinä ei ole mitään eroa jos tapaukset tulevat ilmi Ruotsissa tai Suomessa. Joka kerta siinä häviää urheilu. Joka kerta otamme askeleen kohti välimpitämättömyyttä. Joka kerta rehellisten voittamat mitalit himmenevät ja saavat epäilemään tulosten aitoutta.
"Ähäkutti" kirjoitukset pääsevät oikeuksiinsa vasta silloin kun oman oven edusta on siivotto ensin.