15 minuuttia kuuluisuutta

  • 4 236
  • 23

Minun 15 minuuttiani kuuluisuudessa

  • Heti! Kertokaa miten ne saadaan!

    Ääniä: 8 3,6%
  • Mikäpä siinä, ihan mielenkiintoista jos kohdalle osuisi

    Ääniä: 29 13,0%
  • Ei kiinnosta, mutta jos on pakko niin okei.

    Ääniä: 46 20,6%
  • Ei voisi todellakaan vähempää kiinnostaa.

    Ääniä: 83 37,2%
  • Olen jo saanut omat 15 minuuttiani!

    Ääniä: 57 25,6%

  • Äänestäjiä
    223
  • Poll closed .

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kuuluisuuteen/julkisuuteen pääsee nykyään mitä erilaisimmilla tavoilla. Tosi-TV, kamerapuhelimet, internet jne.

Andy Warhol lanseerasi käsitteen "15 minutes of fame" parikymmentä vuotta sitten, joko on osunut kohdalle?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Luojan kiitos ei. Eikä osu. Mistään, MISTÄÄN hinnasta en suostuisi julkisuuteen. Haluan kulkea kadulla ilman että yksikään pää kääntyy.

Jos pitäisi valita että julkkikseksi tai kuula kalloon, niin ehdottomasti kuula kalloon.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen esiintynyt suomalaisilla tv-kanavilla ja joissakin tunnetuissa lehdissä monia kertoja, sekä ammattiini liittyen että muissa yhteyksissä. Vartti on jo ylitetty reilusti. Julkisuuden henkilöksi noilla ulostuloilla ei vielä pääse eivätkä tuntemattomat ole juuri morjestelleet. Voi olla että joudun jatkossa olemaan hieman aktiivisempi julkisen kuvani esiintyöntämisen kanssa, riippuu vähän mitä työrintamalla seuraavaksi tapahtuu.
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, hifkin pojat ovat näemmä aika ahkerasti täällä jo kirjoitelleet, joten annetaas nyt täältäkin sitten lyhyt lausunto, eli kerran olen yhteen haastatteluun joutunut. Kyseessä oli jalkapalloilijoille tuttu Futari-lehti. Tästäkin on kyllä jo monta vuotta aikaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Pari kertaa A-Studiossa, kerran Hesarin etusivulla (siis silla kolmossivulla) ja kerran Sunnuntai-Hesarissa.
 

Maglor

Jäsen
Suosikkijoukkue
EDM
Sillä vanhalla ATV:llä (ei myöhäisillassa) suorittamassa kauppakeskus Jumbossa "kahden promillen lasit" -testiä. Olen siis melkein melkein julkkis.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
KPL kirjoitti:
1Timer on Pekka Oksala. Varma tieto.

Ei voi olla, kun ei kerran maininnut "läähättämässä puskassa Jukolan viestiä yöllä".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
T.T.Oksalan isovelihän se.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olen ollut telkkarissa ihan äänessäkin (Maikkarilla ja Nelosella molemmilla), radioon minua on haastateltu (Sport FM) ja lehteenkin on tehty itsestäni juttua (Kiekkolehti). Lisäksi sitä on takapiruna ollut vaikka missä tv-ohjelmissa ja joissain lehdissä, jopa niin, että kavereilta tuli kuittia. Että varmaan olen käyttänyt jo monen muunkin 15 minuuttia julkisuudessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oikea nimeni on mainittu useissa julkaisuissa, kuten Kalevassa ja Forum24:ssa sekä muissa maakuntani sanomalehdissä.

Kerran olin Nelosen en muista missä ohjelmassa studioyleisössä ja silloin sain kovasti julkisuutta, yli 20 minuuttia, vaikka en puhunutkaan mitään. Radiossa olen puhunut kymmeniä tunteja.

Pärstäni on ollut muutamissa bändijulisteissa kadunvarsilla ja baarien ikkunoissa. Jee jee.

Tietenkin myös internet tuntee nimeni, suollan tavaraa kyseiseen mediaan omalla nimelläni.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hmm, vastasin kyllä väärin kyselyyn kun ei heti tullut mieleen että lehdessä on oltu monestikin.. Noh, ei ihan hetkeen ole sitten tullutkaan enää oltua mutta anyway. Telkussakin on naama näkynyt, valitettavasti. Haastateltu on tosiaan monta kertaa lehtiin mutta eip muuta merkittävää, jos tuokaan sellaista on.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Valtakunnallisilla tv-kanavilla ja netissä on naama näkynyt. Plus lehdet päälle, joten olen oman osani hoitanut.
 

pEku_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AS Roma, Azzurri ****
Tämän vuoden Salpausselän kisoissa olin tv-kuvassa jonkin aikaa. Harmi vaan, että samassa kuvassa oli n. 20 000 muuta ihmistä. Myös vuonna 1997 Lahden huikeissa World Games -kisoissa olin salibandya katsomassa.
Siinä minulle sopivasti julkisuutta, enempää en kaipaa. On nimittäin kusi vähän jo kihahtanut noistakin päähän.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
vaasalaisittain lyhyesti:

E.V.V.K

edit. ai niin joo. Joskus paikallisen BotniaTV:n haastattelussa :D
Vittu, mä oon julkkis!
 

Hack

Jäsen
Suomessa on julkisuus vielä saamatta, Latvian MM-kisoissa taas tuli oltua muutaman maan haastattelussa, ehkä jopa juuri se 15 minuuttia yhteensä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
finnjewel kirjoitti:
Andy Warhol lanseerasi käsitteen "15 minutes of fame" parikymmentä vuotta sitten, joko on osunut kohdalle?

Parikymmentä vuotta sitten Andy Warhol oli kuollut. Tuon käsitteensä hän lanseerasi vuonna 1968, siis pian 40 vuotta sitten. Että tämä nipottaminen on sitten mukavaa... mutta toisaalta tässä asiassa tärkeätä, sillä vuonna 1987 moisen käsitteen keksiminen ei olisi ollut läheskään yhtä oivaltavaa tai visionääristä kuin 1960-luvun lopulla, jolloin media (ja teknologia) olivat hieman toisenlaisia.
 

Jeffrey

Jäsen
Onhan sitä tullut osuttua vaikka mihkä. Muutamassa eri nuorten ohjelmassa on tullut oltua haastattelussa ja Nelosen uutisissa haastattelivat tuolloin poliisimurhien aikaan pikkupojan tuntoja tapahtuneesta. Muutamassa lehdessä ollut juttua ja Urheilukanavalla tullut oltua useampia tunteja.

Eihän ne kaikki tässä nyt äkkiseltään tule mieleen, kun en julkisuutta niin erikoisena asiana pidä.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Evil kirjoitti:
Luojan kiitos ei. Eikä osu. Mistään, MISTÄÄN hinnasta en suostuisi julkisuuteen. Haluan kulkea kadulla ilman että yksikään pää kääntyy.

Samoilla linjoilla. Olen aina vastustanut ajatusta julkkiksena olemisesta.

Olen näkynyt paikallis-tv:ssä ~10 sekuntia ja sen lisäksi jossain lehdessä 1990-luvun alussa pikkupoikana.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi kertaa a-studiossa n. yhden minuutin verran, joten vielä on jäljellä 14 minuuttia julkisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös