Kiitos ja HV :DKysytään päivämäärää, mutta ehdolla on kaksi kellonaikaa. Hämmentävää.
No itse pidät kahta kierrosta yhtenä, että olisin aika hiljaa!!Totta kai näitä pelataan Suomen ajassa?
Amerikka saisi siirtyä Suomen aikaan, niin ei tarvitsisi tälläistä kahtiajakoa edes miettiä.Totta kai näitä pelataan Suomen ajassa?
Mistä tässä nyt ihan oikeesti puhutaan :DAikaero ja eikös ratkaiseva 20.p tapahtunut SUOMEN aikaa 7.4?
Pitääkö kaikki opettaa rautalangalla näinkin yksinkertaisesta asiasta?Mistä tässä nyt ihan oikeesti puhutaan :D
Teksti-TV ja EI niin arvovaltainen enemmistö äänestää sen puolesta, eli minun pitää aika pian vaihtaa allekirjoitusta.Aikaero ja eikös ratkaiseva 20.p tapahtunut SUOMEN aikaa 7.4?
Pilaan varmaan muiden huvin, mutta suomalaiset 20 pistettä NHL-kierroksella.Mistä tässä nyt ihan oikeesti puhutaan :D
Noniin kiitoksia. Ehdottomasti se päivä mikä sillon jenkkikanukkilassa on ollut koska pelitkin siellä on.Pilaan varmaan muiden huvin, mutta suomalaiset 20 pistettä NHL-kierroksella.
Minusta 6.4. on oikein, koska muuten puhuttaisiin jostain muusta kuin kierroksesta. Eli joitain pelejähän pelataan vanhan vuorokauden puolella, joten kierrokset menevät vähän sekaisin.
Äänestä shaatana äläkä kirjoita tänne. Eihän eduskuntavaaleissakaan saanut ääntä esille jos Esson baarissa selitti mitä äänestää!!Änärin aikataulun mukaisesti. En muuta osaa vastata. Veikkaan 6.4.
Nyt kun pahimmat tunnekuohut ovat laantuneet, tätä asiaa kykenee jo tällainen paatunut kirkonmies ajattelemaan hieman analyyttisemmin, ja olemme konklaavimme kanssa tulleet siihen tulokseen että oikea muoto tulisi olla sittenkin 6.-7.4. NHL-kaudetkin ovat aina tommosia, 2022-23 on tämä nyt meneillään oleva kausi, joten molempien päivämäärien yhdistäminen sopii hyvin tähänkin. Muokkasin jo oman allekirjoitukseni epistolan mukaiseksi.
Tykk’sin kaikista vaihtoehdoista niin paljon ett’ ’’nestin niit’ kaikkia.L'het''n nollista ja uusi mahdollsissu sekä kaikilla mahdollisuus vaihtaa ääntä.
Kyllä minä vastaan sen paikan mukaan, missä synnyin enkä jonkun täysin muun aikavyöhykkeen mukaan. Olisin syntynyt jopa Greenwichin aikaa 15. päivänä, mutta kyllä minä nimenomaan sanon 16. päivä syntyneeni ja niin minulla lukee passissakin. En minä tätä myöskään USA:ssa väittäisi 15. päiväksi, vaikka heidän aikaansa 15. päivä olikin.Kun teiltä kysytään ”milloin olet syntynyt”, vastaatteeko sen päivän mikä teidän passissa lukee, vai vastaatteko sen päivän kun ~9 kk prosessi laitettiin alulle?? Tämä liki neitseellinen syntymä tapahtui meidän almanakan ja aikavyöhykkeen mukaan 7.4 Kapasen JA-maalin toimesta, vaikka prosessi alkoi 6.4 (vai tuliko Ranen vika piste myöhemmin, ihan sama, 7.4 sekin oli)
No nimenomaan, heille tapahtumahetki oli vielä 6.4 puolella, meille se samainen hetki oli 7.4. Eli aika ja paikka kuuluvat yhteen ja tässä äänestellään kumpi vinkkeli maistuu paremmalta. Mulle (ja näköjään enemmistölle atm) se on 7.4 eli meidän Suomen oma aikaOtetaan vielä sellainen näkökulma, että jos käyt kysymässä tätä pelaajilta itseltään, niin kyllä he sanovat nimenomaan 6.4.