”Löytösi” elintarvikkeiden saralla

  • 615 745
  • 2 188

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Kivikylän tuotteet ei kyllä ole juurikaan pettäneet. Uusimpana omaan suuhun pääsi Tuhtipaisti. Kylmänä erihyvää ja sentin viipaleen malliks paistoin kera munan voissa, nii voi että olipa vielä hyvempää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Waqu

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Kivikylän tuotteet ei kyllä ole juurikaan pettäneet. Uusimpana omaan suuhun pääsi Tuhtipaisti. Kylmänä erihyvää ja sentin viipaleen malliks paistoin kera munan voissa, nii voi että olipa vielä hyvempää.

Ensimmäisen kerran tuota ostin, kun satuin lihatiskille tua noi Pummi Mäkelän kanssa ja se sitä kehoitti ottamaan, kun itse otti. Se oli kyllä ihan pirun hyvää. Toimii kylmänä ja kuumana kyllä, sieltä sai lämpöisenä.
Tuotteista noin yleensäkkin samaa mieltä, on laatutavaraa, joskin pientiloilta vieläkin parempia makkaroita löytyy.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Eilen kävin Kivikylän ns pääkallopaikalla Lapissa ja muiden muassa tarttui mukaan niiden Riistajuusto- makkaraa paketti. En ole kova makkaransyöjä mutta ei prkl miten hyvää settiä. Taitaa olla kausituote eikä välttämättä löydy kuin niiden omista myyntipisteistä mutta hetipaikalla kyytiin jos löytyy.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Onko tuossa sirkassa sitten joku allergeeni?

Mä en nyt jaksaisi googlata taas täällä muiden puolesta jotka eivät jaksa. Vinkkinä vaikka ”minkälaisia heinäsirkkoja syödään” ja ”voiko kaikkia heinäsirkkoja syödä”.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä en nyt jaksaisi googlata taas täällä muiden puolesta jotka eivät jaksa. Vinkkinä vaikka ”minkälaisia heinäsirkkoja syödään” ja ”voiko kaikkia heinäsirkkoja syödä”.
Älä Mikko tylytä. Ny on perrrrrjjjantai.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en nyt jaksaisi googlata taas täällä muiden puolesta jotka eivät jaksa. Vinkkinä vaikka ”minkälaisia heinäsirkkoja syödään” ja ”voiko kaikkia heinäsirkkoja syödä”.
Miks ihmeessä googlaisi jos täältä kysymällä saa vastauksen? Nää jotkut kun varmaan googlailee päivästä toiseen aina jonkun jutun.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Löytö, vaikkakin kyseenalainen löytö. Olimme eilen laittamassa kik-herneitä likoamaan. Niitä voi käyttää monella eri tavoilla. Yksi erä oli kiehumassa keiton pohjaksi, kun tuli tehtyä mielenkiintoinen löytö. Hitaassa keittämisessä kattilaan (n. 4 l) ilmestyi reunoille yllättävä musta vaahto, joka paljastui noin kolme millisiksi koppakuoriaisiksi, joita oli varmaakin pari sataa kappaletta. Kaksi muuta pakettia, jotka olivat avaamattomia, paljastuivat kuivuneiden koppisten adoptoimiksi. Avasin veitsellä muutaman herneen ja ohut käytävä vei keskelle saakka, josta ötökät löytyivät.
Turkkilainen tuote oli nimeltään: Bakliyat chickbeas ja viimeinen päivämäärä, joulukuu 2020.
Hyvämaineinen valmistaja ja pussukan hinta ”kohtalaisen kova” 4 euroa.

Tuostahan joku bodari olisi hyppinyt innoissaan tasajalkaa lisäproteiinin vuoksi, mutta meillä meni roskikseen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Makaronipussi perjantaina Kaaren Prismasta. Kaikki muu pasta loppu, olisin halunnut tehdä lasagnen.
Eilen oli vielä liha ja kanakaukalot tyhjillään lähikaupassa.

Onko kukaan käynyt tänään tekemässä löytöjä? Onko logistiikka ehtinyt mukaan hamstraukseen.
 
K

Kiekkokatsoja

Wuhanissa se oli lepakko, käärme tai mikä lie. Muualla "löytöjä" ovat viimeaikoina olleet kauppojen säilykkeet ja kuivaruoat.
Mutta se siitä.

Hyviä tavallisia makulöytöjä tekee helposti, kun kokeilee uudella tavalla yhdistellä ruoka-aineita, ruokia tai sitten vain uusia mausteita kokeilemalla.
Tällaista teen toisinaan, kun haluan perusruokaan vaihtelua.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tää on nyt aidosti "löytö" lainausmerkeillä, mutta sopinee tähän ketjuun myös.

Mä en muista koska edes olisi viimeksi käynyt näin, että en pysty jotain syömään / juomaan, mutta sihautinpa tuossa Puhdistamon Kookosvesitölkin. Hyi helvetti minkä makuinen. Pari kulausta otin. Ei pystynyt jatkamaan, viemäriin meni.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää on nyt aidosti "löytö" lainausmerkeillä, mutta sopinee tähän ketjuun myös.

Mä en muista koska edes olisi viimeksi käynyt näin, että en pysty jotain syömään / juomaan, mutta sihautinpa tuossa Puhdistamon Kookosvesitölkin. Hyi helvetti minkä makuinen. Pari kulausta otin. Ei pystynyt jatkamaan, viemäriin meni.
Viemäriin meni sitten paljon terveyttä edistävää tuotetta. Toki jos ei maistu niin ei maistu.

-Hera80-
terveys ennen nautintoa
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyi helvetti minkä makuinen. Pari kulausta otin. Ei pystynyt jatkamaan, viemäriin meni.
Tosiaan ihan hirveän makuista paskaa. Itse tosin kaadoin loput johonkin smuuthieen mihin sain hyviäkin makuja mukaan.
 

Undrafted

Jäsen
Lontoossa kerran ollessa oli triathlon-kisan yhteydessä meille katsojille tuote-esittelyjä. Yhtenä osana jakoivat kookosvesipulloja. Ei osunut omaan makuun ja näytti sama tilanne olleen monella muullakin, kun tapahtuman roskiksissa oli suuria määriä maistettuja pulloja. Smoothien joukossa voisi toimia terveyseduin, mutta sellaisenaan jätän jatkossa kaupan hyllyyn.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Itse taas kuulun ryhmään joka tuosta kookosvedestä merkistä riippumatta pitää. Nykyään tuleekin Cola Zeron sijasta napattua hyllystä useimmiten kookosvettä tai vaihtoehtoisesti kauramaitoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos kävisin kaupan karkkihyllyä läpi ilman mitään maksuvelvotteita, Bounty-patukat jäisivät viimeisiksi ihan takuulla. Voin vain kuvitella, kuinka pahaa tuo kookosvesi olisi minun suussani.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jos kävisin kaupan karkkihyllyä läpi ilman mitään maksuvelvotteita, Bounty-patukat jäisivät viimeisiksi ihan takuulla. Voin vain kuvitella, kuinka pahaa tuo kookosvesi olisi minun suussani.
Täällä sama. Joskus kakarana maistoin tollasta bounty patukkaa ja voi saatana että oli kamalaa. Joskus rouva kokkas jotain kanaevästä jonka sekaan laittoi sitten tulille jotain kookospaskaa. Miltei laatta lensi pelkästä hajusta. Lähigrillille kävi tie sinä päivänä. Voisin veikata että joisin omaa kustani mielummin kun jotain kookosvettä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
vaihtoehtoisesti kauramaitoa
Tässäpä tuote johon olen jäänyt koukkuun ja pääosin 3 prossaiseen, siis rasvaprossaiseen.
Ainoa harmitus että Lidl meni vaihtamaan kauramaitonsa Oatikseen, eli Pohjolan meijerin tuotteeseen. Aikaisempi oli parempi. Nyt oikosulku mikä olikaan, taisi olla makeutta hivenen enemmän niin tietty herkkupärsseelle maistui makeammin.

Vaahdotan tuosta "kahvimaidot" ja pistän tuota jopa murojen sekaan. Maitoa en käytä enää muualla kuin puuron keitinvedessä ja siinäkin veden kanssa fifty-fifty.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos kävisin kaupan karkkihyllyä läpi ilman mitään maksuvelvotteita, Bounty-patukat jäisivät viimeisiksi ihan takuulla. Voin vain kuvitella, kuinka pahaa tuo kookosvesi olisi minun suussani.
Eikö kannattaisi säästää parhaat viimeiseksi ja syödä pahimmat ensin? Toki jos taka-ajatuksena että voi tarjota jollekkin niitä viimeisiä ettei itse tarvitse syödä tai pelko että joku syö paremmat ensin niin sitten Bountyt viimeiseksi. Intissä ostin automaatista kerran Bountyn ja toista kertaa ei ole tarvinnut kokeilla.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jos kävisin kaupan karkkihyllyä läpi ilman mitään maksuvelvotteita, Bounty-patukat jäisivät viimeisiksi ihan takuulla. Voin vain kuvitella, kuinka pahaa tuo kookosvesi olisi minun suussani.
Hienoa, mikäli hamstraus tästä vain pahenee niin haen mielelläni ne jäljelle jäävät Bountyt.
Mun suklaapatukkalistalla aivan kärjessä, Dacapo ykkönen ja sitten on matkaa seuraavaan jos ei punssirullia lasketa suklaapatukoiksi. Kookoshiutaleet toimii ja punssikin oikein hyvin. Itse en taas fanita ylimakeita ja toffeisia marsia, snickerssiä ja sen sellaisia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lidl harvest basket perunamuusi. Hakkaa mummonmuusit ja muut ja todennäköisesti halvempaakin. Eipä tarvii jatkossa alkaa perunoita survomaan jos muusia tekee mieli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös