”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

  • 370 845
  • 1 259

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jollekkin viirus sivulle vie tuo kaasuhenri linkkisi. Ihan vaan vaikeidenaikojen vuoksi oisko suotavaa poistaa.

Mulla vei Kaasu-Henkka-linkki kyllä ihan oikealle sivulle. Sellaiselle missä luetellaan tunnettuja suomalaisia pulsuja. Olen pahoillani jos meni vituiksi.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuttu hahmohan se. 1.11.2008 olen soittanutkin sille ja raportoinut asiasta Kalsarikänniketjuun. Terveisiä lähetin Jatkoaikaan.

En ole sittemmin asioitansa seurannut.

Pasiradio nevöföget! Pasiradio oli kyllä aikoinaan legendaarinen tapa viettää perjantai-iltaa humalassa. Tuli sinne itsekin jurrissa soiteltua. Emäntä meni nukkumaan, minä jäin kännäämään ja kuuntelemaan Pasiradiota. Oi niitä aikoja.

Tosin eihän tuosta mikään ole kamalasti muuttunut. Emäntää ei ole tällä hetkellä, mutta muu ennallaan. Itse itsensä selittävä lause.
 
Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mulla vei Kaasu-Henkka-linkki kyllä ihan oikealle sivulle. Sellaiselle missä luetellaan tunnettuja suomalaisia pulsuja. Olen pahoillani jos meni vituiksi.
Joo ei hätiä mitiä en minä viirusta saanu. Luuri heitti kyllä jumit. Ehkä nauttinu vaan liikaa muista you alkusista sivustoista.
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Tuorein Michael Kosolovin neronleimaus vimeiseltä viikolta joka on varmaan taas sitä "korkeempaa matematiikkaa jotka kaikki ei ymmärrä" oli tuo kylmän veden luikauttaminen 1,5 litran pullossa jääkaappiin. Ja vettä tietysti valutettiin hanasta tuolla kyseisellä videolla niin sootanasti että HUH!
Tämähän veden valuttaminen on jatkunut jo vuosia, Siikosen Jari eli Pasi Viherahohan aloitti tuon veden valuttamisen varmaan kymmenen vuotta sitten, ja Niilo sitten seurasi oppi-isäänsä tuossa. Veden lotraamisen syy taisi olla se, että saadaan raikkaat vedet kahvinkeittoon.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
@nummenkallio En ole tubettajia seurannut enkä heitä tunne. Erehdyin kuitenkin katsomaan pätkän tuota keittokorneria ja on kyllä todella hämmentynyt olo. Hyvin etovaa touhua kämpästä lähtien. Miten vitussa tuo on saanut lapsen tehtyä jonkun kanssa ja pitäisiköhän lapsi ottaa suoraan huostaan? Hyi helvetti.
Pasilla ja Kurkurilla(kuten Pasi vaimoaan kutsuu) on itseasiassa 2 lasta ja lastensuojeluilmoituksia on tiettävästi tehty lukemattomia...suurin osa täysin ilkivaltaa, osa ehkä aiheesta, mutta uskoisin että tuossa perheessä kaikki on pääpiirteittään ihan ok. Pasin valtakuntahan sijaitsee talon ylimmässä kerroksessa/ullakolla ja muu perhe asustelee normaalioloissa alempana talossa...tai näin minä olen asian ainakin ymmärtänyt.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Sankarillamme niilo22:lla on mennyt jälleen kerran kommentit tun tei siin, ja näin ollen kommentointimahdollisuus estetty uusimmissa videoissa. Itse en juurikaan noita paasauksia pysty enää kokonaan katsomaan, koska oma aivotoimintakin tuntuu lahoavan siihen aivan täysin, mutta kommenttiosiot ovat noissa sitä parasta antia.

Mutta ei tässä sen, hyvää karenssia kaikille ja muistakaa pitää tanko liukkaana &vaseliinin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Niilolta tämä "tietyt tahot" -itku huvittaa. Vaihtoehtona kun olisi, että avoimesti selittäisi tilanteen. On ilmeisesti joku nainen jossain hoitokodissa? Kuinka lämminhenkistä olisikaan katsojille jutella, että olisi kiva nähdä tyttöystävää.

Joo joo, tiedän...
 

Barney

Jäsen
Jos joku haluaa katsoa, kun "normaalit" ihmiset kokkaavat, maistavat ja arvostelevat noita niilon ruokareseptejä, niin MoonTV on tehnyt pari kautta sarjaa nimeltä "Ei mitään ravintolaruokaa", jossa sarjan päähenkilöt pasi22 ja jarkko22 pääsevät kokemaan uniikkeja makuelämyksiä. Pistetään tähän alle vielä oma suosikki kyseisestä sarjasta, jossa testissä on jo klassikoksi muodostunut makkaraomenajuustopastapuuro:


 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos joku haluaa katsoa, kun "normaalit" ihmiset kokkaavat, maistavat ja arvostelevat noita niilon ruokareseptejä, niin MoonTV on tehnyt pari kautta sarjaa nimeltä "Ei mitään ravintolaruokaa", jossa sarjan päähenkilöt pasi22 ja jarkko22 pääsevät kokemaan uniikkeja makuelämyksiä. Pistetään tähän alle vielä oma suosikki kyseisestä sarjasta, jossa testissä on jo klassikoksi muodostunut makkaraomenajuustopastapuuro:



Onko sattumaa et Kotipizza mainostaa tämän viestin alapuolella...
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Jos joku haluaa katsoa, kun "normaalit" ihmiset kokkaavat, maistavat ja arvostelevat noita niilon ruokareseptejä, niin MoonTV on tehnyt pari kautta sarjaa nimeltä "Ei mitään ravintolaruokaa", jossa sarjan päähenkilöt pasi22 ja jarkko22 pääsevät kokemaan uniikkeja makuelämyksiä. Pistetään tähän alle vielä oma suosikki kyseisestä sarjasta, jossa testissä on jo klassikoksi muodostunut makkaraomenajuustopastapuuro:



Shillälailla. Tämä ruokahan on kuin äitini reseptivihkosta. Olen jossain aiemmassa viestissäni kertonut äitini jouluerikoisesta. Laitetaan paistinpannulle lanttu, porkkana ja perunalaatikkoa, lisätään lenkkimakkaraa ja paistellaan. Avoth!

Monilta kuulee, että äiti tekee parasta ruokaa. Miun äiti tekee paskinta ruokaa, ja tietää sen itsekin.

Yllättäen aloin itse tekemään ruuat perheelle nuoressa iässä. Kokin hommia parikymmentä vuotta ammatikseni nyt tehnyt. Kiitos äiti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
"Se olis sitten pääsiäinenkin peruttu 2020. Aattelin että sekin on sitte peruttu." - niilo22

Näin Lempäälän kommenttipelkoinen goblini päätti ja luikautti suustaan kesken kävelylenkin ku sylki suuhun toi. Mitään muuta ei asiasta sanonut tai asiaa perustellut muun paasauksen keskellä eikä siitä sen. Eli muistakaahan nyt kaikki olla viettämättä pääsiäistä niin saatanasti. Ja asia on loppuun käsitelty. Eli kun asia on näin niin se on näin ja siitä ei keskustella. Ni. Ja tämmöstä.
 

Baldrick

Jäsen
Onks tolla niilolla ollu samanlaista kännihökälöintiä kuin TampereenTerolla ja Upilla?

Onhan se kännissä ollut, mutta se ei oo samanlainen ääliö, joka ei käy sivullisten hermoille katsojia tavoitellessaan. Teroa pitäis oikeasti vetää ihan kunnolla turpaan jonkun ja tuo Upikin on vaa säälittävä pelle. Niilo sentään on höntti ja harmiton itsensä ihan yksin, eikä aiheuta mielipahaa kuin verottajalle ja Kelalle. Sekin tyhmyyttään, eikä tarkoituksenmukaisesti tai välinpitämättömyyttäään.

Niilo22 on oikeasti viihdyttävä ja harmiton hölmö. Nuo muut yrittää kalastella katsojia kiusaamalla muita ja tekemällä kaikkea ääliömäistä.

Upilta ja Terolta pitäisi ottaa kuvausvehkeet pois ja ensin vetää koteloon ihan vitun lujaa, sitten laittaa antabukset ihon alle ja sen jälkeen pistää jonnekin peltotöihin ja iltakouluun.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Niilo sentään on höntti ja harmiton itsensä ihan yksin, eikä aiheuta mielipahaa kuin verottajalle ja Kelalle. Sekin tyhmyyttään, eikä tarkoituksenmukaisesti tai välinpitämättömyyttäään.

Niilo22 on oikeasti viihdyttävä ja harmiton hölmö. Nuo muut yrittää kalastella katsojia kiusaamalla muita ja tekemällä kaikkea ääliömäistä.
Juuri näin. Niilon kalenteripsykoosit ja köyhyyspaasaukset ovat parasta viihdettä. Ensin paasaa, kun ei köyhillä ole varaa mihinkään ja sitten pari päivää tuon jälkeen esittelee uutta gouproustia däydäydäy. Kerrassaan huikea hahmo. Toki nykyään tuo jatkuva valittaminen kaikesta mahdollisesta meinaa vetää itselläkin aivot solmuun, vanha näyttelijä oli paljon parempi.

Äitinsä toki rahoittaa Nipan koko elämän, mutta itse ei kehtaa tätä myöntää.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Onks tolla niilolla ollu samanlaista kännihökälöintiä kuin TampereenTerolla ja Upilla?

Ehei sinnepäinkään, vaan päinvastoin, silloin vuosia sitten kun Niksu vielä dokasi niin videot oli jopa viihdyttäviä ja niissä oli sisältöäkin huumorin lisäksi. Nykyisin ilmeisesti psykiatrin pyynnöstä korkki kiinni, sekä videot pelkkää valitusta ja samaa paskaa noin viisi kertaa päivässä. Harmi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Ehei sinnepäinkään, vaan päinvastoin, silloin vuosia sitten kun Niksu vielä dokasi niin videot oli jopa viihdyttäviä ja niissä oli sisältöäkin huumorin lisäksi. Nykyisin ilmeisesti psykiatrin pyynnöstä korkki kiinni, sekä videot pelkkää valitusta ja samaa paskaa noin viisi kertaa päivässä. Harmi.
Jep! Tällä videolla esim. esiintyy se vanha hauska nipa. Harmi että näyttelijät ovat sittemmin menneet aina vaan huonompaan suuntaan...


 

Hevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Reilu viikko nyt katsottu Niilon meininkiä tauon jälkeen. Koronaa pelätään, mutta lenkkeillä täytyy. Kommentitkin oli pois päältä hetken ettei jonnet kirjoita mitä sylki suuhun tuo. En muistanutkaan miten 5,5/5 kontenttia tää on, vaikka mitään erikoista ei tässä ole tapahtunutkaan.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Reilu viikko nyt katsottu Niilon meininkiä tauon jälkeen. Koronaa pelätään, mutta lenkkeillä täytyy. Kommentitkin oli pois päältä hetken ettei jonnet kirjoita mitä sylki suuhun tuo. En muistanutkaan miten 5,5/5 kontenttia tää on, vaikka mitään erikoista ei tässä ole tapahtunutkaan.
Aamuvideot paasataan, kun jonnit ja suomalaiset ei tajua pysyä sisällä koronaa piilossa ja seuraavassa videossa lähdetään itse touhuttamaan ulos tai käydään ostamassa Tokmannilta joku yksittäinen suklaapatukka tms ja ihmetellään miten kadut ovat niin tyhjiä. On se vaan saatana tyhmä.

Tajuaako tämä edesitse toimivansa juuri päinvastoin kuin on itse hetkeä aiemmin paasannut? Viime kesänä tällä oli 2 viikkoa vapaata kuntouttavasta työtoiminnasta ja tuona aikana ei tainnut käydä ulkoilemassa kertaakaan. Sen sijaan niilo otti stressiä jostain Paavo ja Raili -sarjan katsomisesta, jota totta kai piti toljottaa aamusta iltaan ja paasata kun ei aika riitä mihinkään..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niiloa on ilmestynyt puolustamaan kommenttiosioon eräs naisihminen hyvinkin kiihkeään sävyyn. Onko tässä salaperäinen kihlattu, vai onko lopulta edelleen kyseessä Onni tai mystinen Antonio.

Pelistriimissä myös kehoitti kaikkia olemaan nätisti, kun jonnet siellä jonneili parhaansa mukaisesti.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Niilo22 on erinomainen edelläkävijä Korona vastaiseen taisteluun sillä mies on ollut eristyksissä kotonaan jo vuosikausia.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Niilo22 on erinomainen edelläkävijä Korona vastaiseen taisteluun sillä mies on ollut eristyksissä kotonaan jo vuosikausia.

Mies on kyllä täysin sekaisin tämän koronan takia, sillä yhtä ainoaa videoo ei tullut missä niilo olisi paasannut (tai edes maininnut?) kellojen siirrosta nyt yöllä. Kaikki jotka tietää Niilon kalenteri- ja kelloautismin tietää kuinka isosta asiasta on kyse.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Mies on kyllä täysin sekaisin tämän koronan takia, sillä yhtä ainoaa videoo ei tullut missä niilo olisi paasannut (tai edes maininnut?) kellojen siirrosta nyt yöllä. Kaikki jotka tietää Niilon kalenteri- ja kelloautismin tietää kuinka isosta asiasta on kyse.
Taitaa niilo lukea Jatkoaikaa. Tai no ainakin varmasti lukisi jos osaisi.

Joka tapauksessa hetki viestisi jälkeen tuli perinteinen kellojen siirtämisestä paasaaminen. Niilolle on kyllä hauska tyyli paasatessaan yleistää ja puhua "ihmisistä". Kellojen siirtelykin saa "ihmiset" stressaamaan niin uskomattomasti. Todennäköisesti tässäkin tapauksessa ainoa asiasta stressaaja on tubettaja itse.

Samoin kulloinkin vallitsevasta säätilasta paasatessaan hän on aina huolissaan lapsista tai eläimistä tai mistä vitusta ikinä, mutta ei koskaan muista mainita, että todellisuudessa 37-vuotias tubettaja on ainoa, jota säätila rassaa.

Niilo22 on erinomainen edelläkävijä Korona vastaiseen taisteluun sillä mies on ollut eristyksissä kotonaan jo vuosikausia.

Niilohan ei tajua, ettei oma elämänsä muutu millään tavoin, vaan nyt kun kehotetaan olemaan eristyksissä niin mies on alkanut ulkoilemaan hullun lailla. Vähintäänkin kylähullun. Sen sijaan tuostakin pitää sitten tehdä jokin ongelma, jonka vuoksi ei ole saanut kuluttua viikkoon.

Normaalisti on paasaamassa kuinka perseestä on kun tietyt tahot määräävät nukkumaanmeno- ja heräämisajat, mutta nyt kun saisi nukkua vaikka koko päivän niin eihän sekään herralle sovi, vaan jotain valittamisen aihetta on keksittävä vaikka sitten tyhjästä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Sympatiat: Seattle Kraken
Äitinsä toki rahoittaa Nipan koko elämän, mutta itse ei kehtaa tätä myöntää.

Tähän täytyy tarttua. Äiteehän niilon elämää ei rahoita. On ehkä joskus rahoittanut, mutta ei enää. Tubessa ollut mainokset päällä vuodesta 2017. Monen eri henkilön laskelmien mukaan niilon kuukausitulot tubesta on keskimäärin 400-500€. Näistä ei ilmoiteta kelaan, eikä verottajalle. Omien sanojensa mukaan kelaan on ilmoittanut tulonsa vasta sen jälkeen, kun sai pari kuukautta sitten about 2000 euron perintäkirjeen väärin perustein maksetuista tuista.

Verottajaltakin on kirje kolahtanut, mutta näihin ei ilmeisesti reagoida mitenkään muuten kuin, että ollaan tubettajia muttei virallisia tubettajia. Alla vielä jonkun tekemät lyhyet koosteet aiheesta.



 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Vieläkö joku muuten muistaa Crikezin ja V4rp4n? Pieni osa minusta ikävöi noita suomalaisen vloggaamisen pioneerejä. DJ Pate sen sijaan näyttäisi edelleen jatkavan tubettajan taivaltaan, Viherahosta nyt puhumattakaan.

Hitto, kai tuo niilo22:kin täytyy jo laskea suomituben kulttihahmoksi, onhan hän pian kuitenkin ladannut tyhjänpäiväistä sisältöään Youtubeen huikeat 12 vuotta. Mutta editointikokemusta ei ole. Uskokaa nyt!


 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös