ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

  • 323 150
  • 2 485

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak
Kello on 9.15PM, kohta lähtee partio Helsingin keskustaan Jhagin ja Korakin voimin tutkailemaan missä mennään. Tosin voi olla mahdollista, että emme itsekään tiedä missä ollaan, mutta jos jostain kuuluu sana "Pentti" niin puutumme välittömästi asiaan. Jos tilanne käy liian kuumaksi, esim Jhag on juonut 47 Irish Coffeeta jolloin mavat ei oikein irtoa, niin kutsumme välittömästi lisävoimia. Mutta huom.!!! vain ja ainoastaan jos joku muu aloittaa. Mehän emme tämmöisiä tee, kuten Jhag on jo niin moneen kertaan sanonut "putkasta on paha tilata lisää kaljaa"...hmmmm eiku, jotain jäähyaitioista....tai jotain sinnepäin;)

Jahas..siis taas pukkaa johtokunnan kokousta päälle. Valvomme tilannetta huolella ja Helsinki on nyt turvallista aluetta....Voihan joku katsella vähän Espoota sillä aikaa kun olen...krhm...kokouksessa
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Prkl pojat.

Stadin ydenkeskustassa tulee sitten tänään olemaan meidän runsas edustus, joten ei tönitä Penttiä tai...

Kohta varmaa pitäisi lähteä, kun pitää viiskulmaan suunnata, muutamalle stobelle, siitä jatketaan sujuvasti baariin, Penaillaan ankarasti veljet tänään.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


Jahas..siis taas pukkaa johtokunnan kokousta päälle. Valvomme tilannetta huolella ja Helsinki on nyt turvallista aluetta....Voihan joku katsella vähän Espoota sillä aikaa kun olen...krhm...kokouksessa

Tuliks Janina tänään mukaan, vai oliko se huomenna???:)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Korak


Tuliks Janina tänään mukaan, vai oliko se huomenna???:)

Tota, mä en pääsekään, kun mulla on vaimo töissä ja jalka kipeänä ja päätä särkee ja takseja ei saa ja Janina lupas tulla mun kautta
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JHag


Tota, mä en pääsekään, kun mulla on vaimo töissä ja jalka kipeänä ja päätä särkee ja takseja ei saa ja Janina lupas tulla mun kautta

No, mutta, miten sattuikaan, mä on just ihan tässä sun naapurissa joten pistä kahvia lämpiämään *LOL*
 

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Tilanneraportti jäsen Kalban tupareista Itä-Helsingissä: metromatka rauhallinen eikä Pentin vastaisia aktiviteetteja ollut ilmassa. Kävelymatkalla pari humalaista yksilöä örisivät epämääräisiä kommentteja, mutta anti-Penttismistä ei ollut kyse sikäli kuin selvää sain. Myöhemmin illalla partioimme keskustassa harrastaen Penailua ja valistamme ovimiehiä siitä, mitkä ovat potentiaalisen anti-Penttismin edustajan tuntomerkit ja että silloin kaikki keinot ovat sallittuja.

Sivuhuomiona todettakoon, että jäsentenvälinen pieni konflikti oli lähellä jäsenten Kamraterna ja jpp huomatessa jäsen Kalban nauttivan Karhua. Tiukan sanaharkan päätteeksi jäsen Kalba vakuutti tekonsa olevan sallittu, sillä jäsenhakemuksessaan hän lupasi nauttia vain Sinebrychoffin tuotteita. Kysymme johtokunnalta onko kyseessä sääntörike tai ainakin sääntöjen hengen rikkominen ja onko sanktiot paikallaan? Muuten tilanne hallinnassa.

ÄTPPOMK!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ässät on niin mainio HIFK-henkinen jengi, että Karhu on ok. Karjala ei
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Ässät on niin mainio HIFK-henkinen jengi, että Karhu on ok. Karjala ei

Aiheeseen edelleen liittyen kysyisin seuraavaa, kunnianarvoisalta johtokunnalta. Sallitaanko myös IV-B ja onko se entistä Penamaisempaa?

Itse tunnusta juoneeni tänään Light Beer nimistä olutta. Sain tämän stunttina kaverini lupaamalle Koffille. Lisäksi puolustan tekoani kaveri päättäväisellä tavalla tyrkyttää kyseistä juomaa. Siitä olisi Penttikin ollut ylpeä, vaikkei se hänen veroistaan tietenkään ollut.

Tänään taitaakin olla varsinainen Klubi ilta ydinkeskustassa, vittu me koulutetaan niitä.
 

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Ässät on niin mainio HIFK-henkinen jengi, että Karhu on ok. Karjala ei

Kiitos, että sain hyväksynnän juomavalinnalleni. Jäsenet jpp & kamraterna pysyvät edelleen tiukasti raameissa... Itä-Helsingissä tilanne ennallaan, eikä aihetta ÄTPPOMK:n mobilisaatioon.

Mobilisaatiosta puheenollen, missä päin Stadia koulutetaan Pentin vastaisia ali-ihmisiä?? Itä-Helsinki odottaa liikekannallepanokäskyä. Itä-Helsinki kiittää ja kuittaa.

ÄTPPOMK!!!!!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalba:

Täällä Itävantaalla ollaan myös tiukasti partiossa ja Penttismi jyrää, todella vakuuttavasti. Nyt vaan kouluttamaan niitä, piru.
Katsotaan minne mennään viettämään koulutus päiviä ;)
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raportti

Tommy-nickillä identifioitunut heebo provonnut Penaa Nils Ekman... ketjussa. Risponssi hoidettu. Tilanne seurannassa.

Jatkan kipinässä uupumatta
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Sinäkö Brutukseni?

P**kele löysin vaimon kaapista narrien pipon ja kaulaliinan, lisäksi vaimoni olin vienyt paerinkeräykseen kaikki viime kauden magazinet. Vahvasti epäilen, että vaimoni on aivopesty Penan vastaisen maanalaisen liikkeen toimesta toimimaan Penaa ja minua vastaan.

Muuten kurittaisin muijaani, mutta kun se pe**ele tykkää siitä.

Saa akka olla ilman kunnes totuus selviää!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raportti

Ilmeisesti Äitienpäivän kunniaksi sivistyneet JA:laiset ovat jättäneet Penan tönimisenkin. Hyvä pojat! Olkoon tämän(kin) päivän huomion keskipisteenä ÄITI!

Eläköön ÄIDIT!

ps Tänään suoritetut tönimiset katsotaan tehdyksi raskauttavien asianhaarain vallitessa:cool:
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Johtokunta on kotiutunut kaupunkikierrokseltaan. Joku Hentunen meinasi aiheuttaa hankaluuksia Kaivolla, mutta ilmoitimme hänelle, että jos tuo metelöinti ei lopu, niin ruuvaamme pääsi irti.
Kyllä hiljeni.

Kyllähän IVB menee läpi, mutta Light Beer alkaa olla jo vähän surkea esitys...Ehkä on parempi olla ilman kuin käyttää light-tuotteita.

Äitienpäivä näyttää rauhalliselta ja töniminen nyt on todellakin raskauttavaa toimintaa.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Ruotsi..

Niin, jo kansainvälisiin mittasuhteisiin paisuneen klubin kunniaa (=Pentin auktoriteettia) on syytä välillä käydä ylläpitämässä myös ulkomailla. Jo matkalla satamaan oli mukava nähdä, ilmeisesti eturintaman Pentti-soturi, täydessä iskussa. Täällä jo aiemminkin esillä ollut, miehen mittaista pesäpallomailaa kantanut körmy käveli espalla vastaan. Ei ole sillä helppoa joka Penaa tönii.. Laivayhtiölle plussaa siitä, että jokaisessa hytissä oli tarvittavat opetusvälineet: Fööni ja.. no riittäähän se tuokin, joissain jopa kaksi. Ja miinusta siitä että brändin mukainen juoma oli kalliimpaa kuin muut. Näin aina. Sergels Torgetilla oli havaittavissa vakavaa tönimistä! Vahvassa kisakunnossa ollut sekalainen joukkio alkoi kuin taikaiskusta huudella (no ehkä ne näki mun IFK-paidan) "Föönille kenkää! Föönille kenkää!" Ihan uskomatonta toimitaa! Sanattomaksihan tuollainen vetää.. "Jos sä haluut ongelmii, ni me värvätään sut ens kaudeks." Ja "Jos sä haluut nii mä oon täällä vaan sua (&tollasia) varten". Näillä mentiin. homma hoidossa.
Myös penailu onnistui vähintäänkin kiitettävästi. Öitä.

Ps.
Hyvä että johtokunta on saanut asiat järjestykseen. ÄTPredaa,PredaOMK osoitti vahvuutensä. Tämähän toimii.

Pss.
Olimme melkein selviä!
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Äitienpäivänä Teitä Pentin Pikkumussukoita Oikein Miellyttävä Keljuilu

Koska Penttiä ei saa/tarvitse jne. töniä sanotun takatukka-ressukan tönittyä itse itsensä jo viime sm-liigakaudella vähintäänkin indifferenttiin tasapainoasemaan, tönitään nyt teitä Pentin Pikkumussukoita. Tällaiseen olemattomaan turvattomaan kyherrykseen kehtaatte tuhlata Jatkoajan kunniallista webpalstatilaa. Voisi vain kiltisti kommentoida toimintaanne niinkuin taannoin JYP-fanien toilailua Tikkakoskella: Älkää juoko enää sitä kiljua.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Äitienpäivänä Teitä Pentin Pikkumussukoita Oikein Miellyttävä Keljuilu

Viestin lähetti Aurinkotuuli
Koska Penttiä ei saa/tarvitse jne. töniä sanotun takatukka-ressukan tönittyä itse itsensä jo viime sm-liigakaudella vähintäänkin indifferenttiin tasapainoasemaan, tönitään nyt teitä Pentin Pikkumussukoita. Tällaiseen olemattomaan turvattomaan kyherrykseen kehtaatte tuhlata Jatkoajan kunniallista webpalstatilaa. Voisi vain kiltisti kommentoida toimintaanne niinkuin taannoin JYP-fanien toilailua Tikkakoskella: Älkää juoko enää sitä kiljua.
Miten voi tuhlata webpalstatilaa "kyherryksellä", joka kuitenkin on olematonta? Ja vielä; jos "kyherryksemme" on niin olematonta, niin miksi itse vaivaudut tuhlaamaan Jatkoajan kunniallista webpalstatilaa kommentoimalla jotakin, joka on mielestäsi siis olematonta?

Koska omalla olemattomuudellamme olemme saaneet aikaan jo näin paljon, niin odottakaahan vain sitä hetkeä kun muutumme olevaiseksi, niin silloin Pentin tönijät saavat kokea ihmeet ja kummat!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kun olin koulussa, keksin uuden jännittävän tavan huijata kokeissa. Ei mitään piilotettuja lappuja sun muuta hölynpölyä, vaan aivan yksinkertainen taktiikka: luin ne kokeisiin annetut jutut ja yritin muistaa kaiken! Siis salakuljetin kenenkään huomaamatta kaiken datan päässäni koetilaisuuteen. Wau! Uskomaton oivallus! Nerokasta!

Täällä Jatkoajassa olen myös keksinyt aivan käsittämättömän hienon homman, jonka nyt paljastan teille. Myös sinulle, Aurinkotuuli. Ennen minua häiritsivät tavattomasti ketjut ja yksittäiset kommentit, joissa puhuttiin asioista, jotka eivät minua kiinnostaneet. Joskus niissä puhuttiin asioista, joita en ymmärtänyt. Joskus niissä puhuttiin esimerkiksi taitokiekon ylivoimaisuudesta. Voi luoja, että minua pänni tällainen toiminta ja minulla meni päivät pilalle, kun lueskelin näitä ketjuja.

Kunnes yhtenä päivänä tajusin. Kuin salama kirkkaalta taivaalta se iski tajuntaani. Nerokas idea! EN ENÄÄ MENNYT NIIHIN KETJUIHIN, JOTKA EIVÄT MINUA KIINNOSTANEET! Aivan mahtavaa! Jäi aikaa kirjoitella ketjuihin, jotka minua kiinnostivat. Elämä muuttui totaalisesti. Linnut alkoivat laulaa, naiset kaunistuivat ja elämä kaikkiaan hymyili oikein kunnolla. Ainoa, mikä tässä harmittaa, on se, että näiden tyyppien toimesta, jotka kirjoittavat näihin toisiin ketjuihin, tuhlataan Jatkoajan webpalstatilaa.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
5. kolonna tuntuu olevan painostuksen alla.

sanotaan se nyt siis kovalla H U U D O L L A

Chrisu Penan Tilalle!

kuulitteko

Vaihdetaan Chrisu Penan tilalle!

Saadaan HIFKn oloinen ukko johtamaan maan
perinteisinta seuraa.

Samalla fanit valtaavat Ligaforeningin hallituksen!
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
ÄTPPOMK ja ketjutus

JHag: Vastauksena suureen viisauteesi todettakoon seuraava. Minulle sopii erittäin hyvin pysyä poissa tästä ketjusta, jos vastavuoroisesti Äidin Tönimät Pemmikaanin Purijat (nuo) Omat Masentuneet Kullannuput pysyvät tönimiskannanottoineen yms. uhkauksineen tässä ketjussa eivätkä kirjoita kaikkea mahdollista jöötiä esimerkiksi IFK 2002-2003 ketjuun, johon vain yhden esimerkin mainitakseni Isaksson kykenee kirjoittamaan vanhan Kiekkopesän tyyliinsä vähän, mutta asiaa. Kestää vaan niin kauan löytää kulloinkin helmet pemmikaanin joukosta. Tämän "vapaan" keskustelun kommentointi loppuu puoleltani tähän. Toivon mukaan myös ketjuterrori loppuu ennen Gazan alueen piiritystä.
 

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Tarkastusmatkalla..

Tein viikonloppuvisiitin Suomen turhimpaan kaupunkiin eli Kouvolaan. Siellä en havainnut Pena-vastaisuutta, johtuukohan siitä että kukaan ei siellä takapajulassa ole koskaan kuullutkaan The Penasta... Minä tietysti reippaana klubilaisena levitin ilosanomaa Pentistä ja Koffiakin nautin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Järvenperässä Pena-rintamalla kaikki hyvin. Tai jos vaimolta kysyy, niin ei. Ihme jengiä tuolla Myyrmäessä kun juottavat aikuiset miehet känniin. Tapparan miähet.
 

Carlos

Jäsen
Sunnuntai-aamuna tein pienen excursion valtatiellä 2, klo 8-10, ajamalla sen käytännössä päästä päähän. Kovasti oli rauhallista, muutama hassu autoilija matelemassa, ja ei merkkiäkään mistään anti-Penailusta. Voi myös olla että ajelin niin julma ilme naamallani ettei kukaan uskaltanut antipenailla, "jos toi onkin niitä ÄTPPOMKkilaisia".

Taas takaisin täällä meren äärellä, edelleen rauhallista. Luulen että paikallinen väestö on juuri nyt lähinnä kiinnostunut veneilystä, ja kiekko saa odottaa syksyä. Onko ÄTPPOMK-veljillä tietoa mahdollisista riskeistä, joita liittyy veneilyyn? Tuleeko minun olla entistäkin valppaampana, vai voinko rauhassa nautiskella jollain terassilla kylmää kohvia?

Vielä sivuhuomautuksena, tarkkaavaisuuteni saattaa tänään olla vähän heikkoa, sillä tein eilen 2 niin komeaa häkkiä, että vieläkin on pää pilvissä :)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Viestin lähetti JHag
Kun olin koulussa, keksin uuden jännittävän tavan huijata kokeissa. Ei mitään piilotettuja lappuja sun muuta hölynpölyä, vaan aivan yksinkertainen taktiikka: luin ne kokeisiin annetut jutut ja yritin muistaa kaiken! Siis salakuljetin kenenkään huomaamatta kaiken datan päässäni koetilaisuuteen. Wau! Uskomaton oivallus! Nerokasta!

Loistava keksintö, JHag!

Itse keksin n. 15-kesäisenä että opettajia voi salakuunnella tunnilla kenenkään huomaamatta.

Meni ohi aiheen.
 

JanJ

Jäsen
Pentin vastaajaviestikin löytyy jo netistä.
Kuunnelkaapa itse:

EDIT:
Pitikin laittaa se zipattuna.

TOINEN EDIT:
Pitää sitten laittaa
linkkinä eikä zippinä. Sori.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös