Ei ole siitä kysymys. Varmasti löytyy reipasäänisempi lapsi hommaan. Eilinen oli niin väsyneeltä kuulostavaa hidasta tangertelua.
Jätkä/tyyppi hei. Nyt sitten ihan oikeasti, saatana. Huomaatko sä itte, että mitä sä teet?
Sä haukut lasta netissä nimimerkin takaa. Ja vieläpä aika rajusti, jos oikeasti pysähdyt hetkeksi miettimään. Tää ei nyt oo mitenkään kauhean ok touhua, eikä edes fiksua.
Siellä on otettu perhepeliin lapsi lukemaan muutama kuulutus. Yli neljälle ja puolelle tuhannelle ihmiselle. Livenä ja luultavasti ilman suurempia harjoituksia.
Se, että ylipäänsä pystyy suoriutumaan hommasta, on oikeasti enemmän kuin riittävä suoritus. Tässä nyt ei ollut tarkoitus esitellä uutta vakioääntä yleisölle, vaan antaa uusia kokemuksia niin yleisölle kuin itse muksullekin. Mitä hittoa nyt?
Muistatko itse, miten luokan edessä ääneen lukeminen meni siinä ala-asteen korvilla? Oliko väsyneeltä kuulostavaa tangertelua, vai saitko standing ovationit aina kun avasit suusi?
Se, että tilanteesta selviää kunnialla ja elossa on ihan riittävä vaade.
Mä ymmärrän, että tämä on Pori. Kaikki on kusesta lähtien ihan silkkaa paskaa ja mikään ei ole hyvin, VAIKKA SIVUMENNEN SANOEN ÄSSÄT JOPA VOITTI EILEN.
Sä olet varmaan todella riemukasta seuraa päiväkodin joulujuhlissa, tai Porin taidekoulun kymmenvuotiaiden piirrosnäyttelyssä.
"Noi näyttelijät eivät saaneet mua edes hetkeksi uskomaan, että joulupukki olisi oikeasti osallistunut Kaarisillan koulun Talent-kisaan. Ja se toinen lapsi ei onnistunut ollenkaan vangitsemaan rehtorin olemusta maneereillaan. paska näytelmä. Buuasin koko ajan" / "Ketut eivät näyttäneet ketuilta, syksyiset lehtikasat näyttivät ripulipaskalta ja ikkunoihin liimatut enkelit olivat parhaimmillaankin haparoivia yrityksiä. Tämä oli paskaa ja kerroin sen joka lapselle erikseen"
Siitä sitten sopii itse toimittaa se reipasääninen lapsi tuolle pömpeliin ja odottaa, että tehtaan takuulla kaikki toimii kuin Rattiksen vessa.
Vittu ny, hei.
EDIT: siis joo. Olisi voinut mennä paremmin ja oli hieman epävarmaa touhua kuuluttamisessa, mutta jos tuo ei ole ymmärrettävää, niin mikä on?
En väitä, että kritiikki itsessään oli täysin perätöntä, mutta väitän kyllä vahvasti että aina välillä voisi vaan olla hiljaa.