No ainakin hidastuksesta olin katsovinani että olipas heppoinen vihellys.Kah, löytyhän se pelin eka estäminen.
Tais tulla kymppi estämisiä täyteen ennen kuin vihellys tuli.
No ainakin hidastuksesta olin katsovinani että olipas heppoinen vihellys.Kah, löytyhän se pelin eka estäminen.
Tais tulla kymppi estämisiä täyteen ennen kuin vihellys tuli.
Heppoinen ja heppoinen kun Matinmikko estää Lipiäisen mahdollisuuden mennä kiekollisen pakin kimppuun. Minusta ihan selvä.No ainakin hidastuksesta olin katsovinani että olipas heppoinen vihellys.
No ainakin hidastuksesta olin katsovinani että olipas heppoinen vihellys.
Tykkään todella paljon, että ainakin tarkoitus on että kaikki tämän tyyppiset rikkeet otetaan pois. Turhaan siinä tosiaan kiekollista estettiin, olisi päässyt vauhdilla karvaamaan. Usko ei tosin itsellä riitä siihen että tämän tyyppinen vihellettäisiin pois playoffeissa...Heppoinen ja heppoinen kun Matinmikko estää Lipiäisen mahdollisuuden mennä kiekollisen pakin kimppuun. Minusta ihan selvä.
Olis kiva kuulla jonkun viisaan selitys, missä se raja kulkee. Toki maalilla saa hakata, näin on aina ollut, mutta eikö siinä ole mitään rajaa? Pari kertaa aiemmin jo miettinyt samaa. Ja kun omat pakit ei samalla voimalla ole kertaakaan rusikoineet. Ollaanko liian kilttejä?Semmoset poikkarit sitten Talajaan.
Jos Tappara ei olisi ollut alivoimalla, niin olisi ollut pomminvarmasti jäähy. Jostain syystä kun toinen joukkue on alivoimalla niin sääntöjen tulkitseminen muuttuu.Olis kiva kuulla jonkun viisaan selitys, missä se raja kulkee. Toki maalilla saa hakata, näin on aina ollut, mutta eikö siinä ole mitään rajaa? Pari kertaa aiemmin jo miettinyt samaa. Ja kun omat pakit ei samalla voimalla ole kertaakaan rusikoineet. Ollaanko liian kilttejä?
Nimim. Pää irti.
Mietitään ehkä, että se oma rike saatetaan viheltää.Olis kiva kuulla jonkun viisaan selitys, missä se raja kulkee. Toki maalilla saa hakata, näin on aina ollut, mutta eikö siinä ole mitään rajaa? Pari kertaa aiemmin jo miettinyt samaa. Ja kun omat pakit ei samalla voimalla ole kertaakaan rusikoineet. Ollaanko liian kilttejä?
Nimim. Pää irti.
Hienosti nostaa pakit, Puutiolta upea nousu ja hieno maali.Vähän vaikutti koukulta toi Viljasen tilanne..
Haistoi kyllä erinomaisesti koko tilanteen.Ei jumalauta. Harppuuna-Puutio! Ja vielä pyys kiekkoa karkuun.
Puutio ollut hyvä. Ja Fabre.Ei jumalauta. Harppuuna-Puutio! Ja vielä pyys kiekkoa karkuun.