Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 461 476
  • 15 388

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tästä saisi melkein sen käsityksen että porissa muka osattaisiin pelata lätkää. Palkintokaappi vaan väittää ihan muuta.

Paremmin kuin Raumalla, kun kaivellaan tilastoja. Enemmän porilaisia kiekkotähtiä tunnetaan myös kuin raumlaisse.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Jep lyhennetyillä playoffeilla
Ja tämä oli vain ja ainoastaan etu Lukon vastustajille pleijareissa. Yllätyksen mahdollisuus paljon suurempi. Mitä pidemmät sarjat olisi ollut, niin sen ylivoimaisempi Lukko olisi ollut. Vaikka pleijarit olisi pelattu kymmenestä voitosta poikki/sarja, niin yksikään joukkue ei olisi Lukkoa voittanut edes neljää kertaa.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Ja tämä oli vain ja ainoastaan etu Lukon vastustajille pleijareissa. Yllätyksen mahdollisuus paljon suurempi. Mitä pidemmät sarjat olisi ollut, niin sen ylivoimaisempi Lukko olisi ollut. Vaikka pleijarit olisi pelattu kymmenestä voitosta poikki/sarja, niin yksikään joukkue ei olisi Lukkoa voittanut edes neljää kertaa.
Ja sitähän ei voi kukaan tietää jos vaikka joku olisi rullannut lehtisen tai muuta ikävää.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lukko takerteli jokaisen sarjan avauspeleissä, sen jälkeen ei jäänyt mitään epäselvyyttä jatkoon menijästä ja viimeisessä sarjassa mestarista. Jos tuosta olisi jatkettu vielä neljänsiin peleihin, olisi tasoero ollut vieläkin suurempi.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
Itse en viitsi veikata mitään, Lukko voitti mestaruuden ja sillä selvä. Sitäkään ei tarvitse veikata että ässät eivät selviä ensikaudella yhtään pidemmälle runkosarjassa kun tälläkään kaudella. Valmentaja on sama ja joukkue on heikentynyt entisestään ja muut pahnanpohjimmaiset ovat tehneet korjausliikkeitä ja vahvistaneet huomattuja heikkouksia.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
IFK pelasi 10 ottelua runkosarjassa vähemmän kuin Lukko ja pisteitä 31 vähemmän. Vaikka IFK olisi voittanut kaikki loput pelit varsinaisella (mikä jo itsessään äärimmäisen epätodennäköistä) olisivat silti jääneet Lukosta pisteen jälkeen. Lisäksi keskinäisten pisteet Lukolle 9-3 ja maalit 10-4.

Lohdutuksena kuitenkin liitteen screenshot, jossa porilaisille herkullinen näky. Tästäkin toki kiittäminen kansainvälistä esittämistapaa, ettei Ässät ole lähempänä totutumpia sijojaan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210801_140726_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210801_140726_com.android.gallery3d.jpg
    815,6 KB · kertaa luettu: 142

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse veikkaan ettei lukko olisi pärjännyt täysin terveelle ifklle. Ja ifk olisi voittanut myös runkosarjan jos olisi pelannut täydet ku lukko.
Itse veikkaan ettei ässät olisi pärjännyt täysin terveelle Tapparalle. Joten unohdetaan samalla vessan vedolla myös 2013.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Itse veikkaan ettei ässät olisi pärjännyt täysin terveelle Tapparalle. Joten unohdetaan samalla vessan vedolla myös 2013.
Moniko tapparan pelaaja oli koronassa playoffien aikana? Entä viime kaudella IFK? Huomaa että faktat riipaisee raumalla aika kovaa ja menee tunteisiin. Jotenkin hauskaa.
 

Taigeri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Moniko tapparan pelaaja oli koronassa playoffien aikana? Entä viime kaudella IFK? Huomaa että faktat riipaisee raumalla aika kovaa ja menee tunteisiin. Jotenkin hauskaa.
Lopeta jo hyvä ihminen tuo tekosyiden etsiminen urheilu on urheilua sattuu ja tapahtuu. Lukko on mestari silti vaikka kuinka moni Porilaine yrittäis iha mitä vaan keksiä.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Lopeta jo hyvä ihminen tuo tekosyiden etsiminen urheilu on urheilua sattuu ja tapahtuu. Lukko on mestari silti vaikka kuinka moni Porilaine yrittäis iha mitä vaan keksiä.
En ole missään vaiheessa kertonut kuin faktoja ja se on raumalaisilla mennyt tunteisiin. Ja oma mielipiteeni on että Ifk olisi ollut se joka olisi lukon voittanut ilman useita koronatartuntoja ennen playoffien alkua. Ja tulevalla kaudella on suurin mestariehdokas.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
En ole missään vaiheessa kertonut kuin faktoja ja se on raumalaisilla mennyt tunteisiin. Ja oma mielipiteeni on että Ifk olisi ollut se joka olisi lukon voittanut ilman useita koronatartuntoja ennen playoffien alkua. Ja tulevalla kaudella on suurin mestariehdokas.
Eli teit ns Nikulat: sun mielipide= fakta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös