Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 460 866
  • 15 387

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja vielä kun kehui hiljentävänsä huutelijat ja nauttivansa asemastaan raumalaisten sylkykuppina. On kyllä kaikintavoin epämiellyttävä mies.
No en mä tiedä. Ei siinä tämänpäiväisessä Länsi-Suomen haastattelussa mun mielestä ollut mitään epämiellyttävää.

Sanottakoon nyt että ei ainakaan mulla ole mitään Tiivolaa vastaan. Kyllähän se jääkiekkoa osaa pelata. Siitä en tykkää että tekee maaleja Lukkoa vastaan, mutta en mä tykkää kenestäkään muustakaan Lukon verkkoon maaleja tekevästä pelaajasta, oli tällä sitten Lukkotaustaa taikka ei.

Esimerkiksi Petri Lammassaari kehtasi aikoinaan Äijänsuolla tuulettaa tekemäänsä paitsiomaalia melkein kuin Stanley Cupin ratkaissutta jatkoaikamaalia. Maali vieläpä hyväksyttiin, tosin ei sillä ollut merkitystä kun Lukko oli jo mahdollisuutensa pudotuspeleihin menettänyt ja voitti kumminkin jatkoajalla Bluesin. Kausi oli se masentava 2005-06.

Että kyllä niitä ärsytystä herättäviä pelaajia löytyy, ei Tiivola ole edes pahimmasta päästä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
On kyllä kaikintavoin epämiellyttävä mies.

Tiivolahan kävi aikanaan Lukossa pellehyppykoulussa ja pidin miestä erittäin epämiellyttävänä pelaajana. Mutta Ässissä hän on kasvanut pelaajana sekä ihmisenä, turhat kaatuilut ovat jääneet pois ja tehojakin on tullut. Ilman EHT-sekoiluja (loukkaantuminen + korona) hän olisi takonut todella mukiinmenevät pistelukemat, ehkä jopa kolkutellut top10 sijoituksia.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiivolahan kävi aikanaan Lukossa pellehyppykoulussa ja pidin miestä erittäin epämiellyttävänä pelaajana. Mutta Ässissä hän on kasvanut pelaajana sekä ihmisenä, turhat kaatuilut ovat jääneet pois ja tehojakin on tullut. Ilman EHT-sekoiluja (loukkaantuminen + korona) hän olisi takonut todella mukiinmenevät pistelukemat, ehkä jopa kolkutellut top10 sijoituksia.

Pakko myöntää et nyt oli eka oikeesti hyvä provo sieltä suunnalta :D

Hattua nostaa!
 

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Ilman ylimääräistä aukomista niin nyt 5 paikallispeliä ja noin 5 muuta peliä Ässiltä katsoneena niin ihan ansaittu sijoitus on tällä hetkellä, ei ole Selinin, ei pelitavan vika jos pelaajilla lähinnä pakeilla on sellainen F junnun kiekkokiima siis jahdata sitä kiekkoa.
Tältä illalta voi katsoa Mattilan ja Repon toisen niin selviää syy sijoitukseen
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
1963, ikinä unohdu!

Iloisinta tässäkin tappiossa on se, että Tiivola pääsee noin hyvin raumlaisse ihon alle ja päälle. Nyplätkää te pitsihameenne.

Sieltähän se heti tuli eli we have a winner! Minun puolestani ässäfanit ja Tiivola saavat hajota taas jo etukäteen merkityksettömään kevääseen. Tuskin on viimeinen lähivuosina ja siitä olen iloinen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, eli itse pidän suurimmat egoilut vielä mahassa ja jos Lukko mestaruuden voittaa, niin vasta sen jälkeen leveilen kuin maailman omistaja. Toki silloin en enää tällä palstalla vaikuta.

Naatitaan naatitaan nyt kuitenkin derbyjen tuloksista!
 

DeLuxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Canadiens
Onko sillä mitään väliä? Ihan oikeasti. Mahdollisimman rumasti vaan turpaan viimeisessä paikallisessa josko edes sillä saataisiin niitti Selinin pelitavalle ja koko valmentajalle.

Toivot siis Ässien häviävän sarjaottelun ja vielä mahdollisimman rumasti?
 

DeLuxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Canadiens
Oho, aika erikoinen tapa kannustaa omaa joukkuetta. Toivon, että Tiivola pelaa vielä joskus Lukossa. Haluan nähdä miten takki kääntyy tai vihaa oman joukkueen pelaajaa noin kovasti.
Tässä vielä edellinen viestisi. Mikä on mielestäsi oikea tapa kannustaa suosikkijoukkuetta?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei nuolaista ennen kuin tipahtaa, eli itse pidän suurimmat egoilut vielä mahassa ja jos Lukko mestaruuden voittaa, niin vasta sen jälkeen leveilen kuin maailman omistaja. Toki silloin en enää tällä palstalla vaikuta.

Naatitaan naatitaan nyt kuitenkin derbyjen tuloksista!
Unohdetaan tuleva ja ollaan iloisia tämän päiväisestä. Vallitseva tilanne on se, ettei huomisesta tiedä mitään. Sitten jos Jackpot osuu kohdalle, niin laitan tänne ääniviestin.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Heti te Pegen ottaisitte jos hän tulisi. Sitä voidaan kysyä vaikka kallelta

Kuka emättimen Pege? Ei tänne mitään maakunta taiteilijoita kaivata, oli sitten minkä tahansa sortin hamekankasta tarjolla.

Ps. Nähään Yyterissä noin 1,5 kk päästä. Koittakaa jaksaa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mun mielestä pelimiehen merkki uskaltaa vähän uhota ennen peliä. Pelin jälkeen on helppo lällätellä.

Onneksi tämä on vain yksi kausi. Jännä nähdä kestääkö raumalaisten kasetti jos lähtö tulee pleijareissa ja porilaiset tulevat vittuilemaan rankasti.

Mikä lähtö ja mihin?

Eniten tässä jännittää, että riittääkö Luvian väärällä puolen nitroja tarpeeks kun Lukko vie koko Liigan? Tai poliisivoimia kun pikkuveljet alkaa antaa vaimoilleen ja daameilleen "isän kädestä" kun kausi loppuu ajoissa ja kun Lukko vie koko paskan.


Nooo leikki leikkinä. Pelataan nyt ensin.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Hyvää kesää toivottaa Hauki!!

Mahtoikohan Repoa taasenkin hymyilyttää. Kuinka syvissä vesissä Lukon pitää oikein kyntää, että Ässät edes avustavasti taistelisi voitosta..

Lappuun Lukolle kuus ja jotain Ässille, niin saletisti natsaa aina.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mahtoikohan Repoa taasenkin hymyilyttää.

Kyllä näytti toisen maalinsa jälkeen jo naureskelevan, ensimmäinen meni vielä hieman vakavin naamoin, tiedä sitten mikä painoi
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä lähtö ja mihin?

Eniten tässä jännittää, että riittääkö Luvian väärällä puolen nitroja tarpeeks kun Lukko vie koko Liigan? Tai poliisivoimia kun pikkuveljet alkaa antaa vaimoilleen ja daameilleen "isän kädestä" kun kausi loppuu ajoissa ja kun Lukko vie koko paskan.


Nooo leikki leikkinä. Pelataan nyt ensin.

Onko kokemus mikä puhuu tuosta vaimon hakkaamisesta kun satakunnan menestyneempi jengi meni päätyyn ja oma kausi loppui kesken?

Pitkä on matka Lukolla vielä. Niin kuin aiemmin olen ketjuun kirjoittanut, toivon, että jokainen lätkäfani pääsisi joskus kokemaan oman seuran mestaruuden.
 

DeLuxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Canadiens
Itse toivot omalle suosikkijoukkueellesi kunnon tappiota, mutta mielestäsi on erikoista, jos jonkun mielestä vastustajan kiukuttelu on tärkeämpää kuin suosikkijoukkueen voitto. Eikö oma tapasi ole mielestäsi erikoinen?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Johti ne hetken aikaa maaleissakin. En muista sitä aikaa koska viimeksi oli noin.
Samaa mietin itekin, että milloinkohan viimeksi . . Ja tuota kesti jopa runsaat kuusi minsaa. No jotain lohtua edes hetkeksi Ässien kevääseen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olin pronssipelissä paikalla, mutta ei siitä sen enempää.

Viestistäsi tuli mieleen, mitä outoja muistikuvia jääkiekkoon liittyen vuosien varrella jää mieleen.
Olin minäkin pronssipelissä paikalla. Totta kai, missäs sitä poika muualla kuin kotonaan. Oli oikein kaunis ja aurinkoinen kevätpäivä, samalla lailla kuin tänään paitsi että silloin oli lämpimämpää.

Semmonen hauska, tai no en tiedä hauskasta mutta sattumus kumminkin tuli mieleen, kun pronssipelin jälkeen lähdettiin kotiin. Minulla oli kuskin rooli, olinhan jo silloin raitis ja reilu. Mukana seurueessamme oli eräs pahapäisyydestään tunnettu heppu, joku voisi juoppohulluksikin sanoa kun vähän semmoisia vinkeitä tällä tyypillä oli.

No poikettiin siinä, tietysti kun kaupungissa oltiin, oikein grilliruokaakin syömässä Äyhönjärven grillikioskilla. Semmosta elostelua jo silloin pidettiin.

Ostettiin siinä kuka mitäkin syömistä ja jäätiin kauniina kevätpäivänä niitä nautiskelemaan siihen grillin edustalle. Muuten meni mukavasti, kunnes siihen kioskiluukulle tuli asioimaan joku lähistöllä asuva herra. Pyysi saada ostaa Ässäarvan, ja kun tämä meidän porukan kovanaama sen kuuli että Ässäarpaa sitä vaan ostetaan, niin siihen putosi kädessä ollut lihapiirakka tai mitä se koettikaan syödä, ja se ryntäsi tämän luukulla asioineen herran kurkkuun kiinni.

"Saatana täällä ei osteta Ässäarpoja, täällä ostetaan Lukkoarpoja!" raivosi tappelupukari ja riepotteli sitä äijää siinä grillikioskin edessä jalkakäytävällä niinkuin luoja kerjäläistä.

Porukan ainoana selvänä miespuolisena katsoin asiakseni mennä väliin ennen kuin tulee täysi tappelu. Ja vaikka olinkin päätä pidempi kuin tämä raivohullu, niin sain tehdä täyden päivätyön että pystyin repimään kaverin irti sen viattoman Ässäarvan ostajan ryysyistä. Jumalaut sillä oli voimaa kuin pienessä kylässä.

Että Lukkoarpoja täällä ostetaan saatana niin.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Onko kokemus mikä puhuu tuosta vaimon hakkaamisesta kun satakunnan menestyneempi jengi meni päätyyn ja oma kausi loppui kesken?

Pitkä on matka Lukolla vielä. Niin kuin aiemmin olen ketjuun kirjoittanut, toivon, että jokainen lätkäfani pääsisi joskus kokemaan oman seuran mestaruuden.


Taisi olla ihan siinä suunnassa kun kunnanvaltuutettu vaati suippokorvien lopettamasta oluen myynnin peleissä ettei daamit kärsisi nii helvetisti kun padan pelistä kotiin tulevat pieksee omia muijia.

Vareksen Jussi tähänkin aikoinaan lausui sopivan lauseen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tyyyyylsäääää. Lukon ylivoima vie näistä derbyistä täysin mielenkiinnon, edes Peter "peuramakkara" Tiivolan kiukuttelut eivät aiheuta kuin pienen hymähdyksen.

Ari-Pekka Selin tappaa tätä vauhtia nämä derbyt jos vielä ensi kaudella jatkaa. Kyllä pitäisi päällimmäisenä joku muu tunne olla Ässiä kohtaan kuin sääli.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ässäfanit huutaneet niin kovasti sen kuuskolmosen perään .. tänään saivat kuuskolmosen kakkoseeen. Mahtaa ol taas kivaa ja kerttula taas kuningas. Ihan kiva olis jos joskus jonkun avustavan jengin edes saisivat kasaan näihin paikallismatseihin.. Ei oo paljoa pyydetty
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös