Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 457 857
  • 15 385

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Itse en ymmärrä mitä kuittailun aihetta siinä on, että Lukko oli viime kaudella suurimman osan kaudesta ihan ylivoimainen joukkue sarjassa, ja ehkä jopa suurin mestarisuosikki playoffeihin lähdettäessä, kunnes korona pysäytti kauden. Haluisko joku avata vähän tätä logiikkaa?

Kyse on porilaisista, joten ei varmaankaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Itse en ymmärrä mitä kuittailun aihetta siinä on, että Lukko oli viime kaudella suurimman osan kaudesta ihan ylivoimainen joukkue sarjassa, ja ehkä jopa suurin mestarisuosikki playoffeihin lähdettäessä, kunnes korona pysäytti kauden. Haluisko joku avata vähän tätä logiikkaa?

Hohhoijjaa, oisko vaikka se että jopa mestaruus jota ei jaettu oli kuitenkin lähimpänä Lukon mestaruutta sataan vuoteen. Joka on ylivoimaisen pitkä aika jopa ylivoimaiselle Lukolle. Siinä nyt vaikka yksi, mutta tämä tästä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ihanko totta? Sama kuin play off-paikka on aivan eri kuin "mitä jos" play off -paikka?

Enemmän Lukko-fanit jossittelevat menetettyä mestaruutta kuin Ässät-fanit menetettyä playoff-paikkaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai on pitänyt meteliä koska molemmista on helppo kuittailla (ainoat joista edes voidaan).
Joo mutta mä käsitin tuon niin että Lukon kannattajat ovat moraalisesta mestaruudesta hössöttäneet.

En tarkkaan muista vuoden takaisia kirjoituksia palstalla kun siinä oli itse kullakin sulattelemista kun sarja päättyi kuin seinään. Kai joku meistäkin varmaan moraalisesta mestaruudesta on kirjoittanut, mutta suurimmaksi osaksi siitä lässyttämisestä ovat vastanneet muiden joukkueiden kannattajat varsinkin kesällä ja tämän kauden aikana.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Viime kausi. Ja tämäkin kausi.
No siltähän se vähän nyt näyttää että Ässien play offit on tältäkin kaudelta taputeltu. No mutta. Me jatketaan vielä. Ehkä sitten ensi kaudella tekin taas pääsette pelaamaan muutakin kuin runkosarjan. Todennäköisesti ette silloinkaan. Mut kiva näitä on katella.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Pitäisikö ässien ostaa jukureilta runkkarin pisteet kun sielläkin kausi jo paketissa. Ette olisi enää niin kaukana sarjataulukossa...ihan siinä tappituntumalla.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sinä herätit sisäisen kukkoilijani. Kyllä nyt ehdottomasti päättyy Lukon voittoputki, sillä kaikki putket päättyvät aikanaan. Lisäksi Ässillä on ollut viime aikoina oma putkensa, johon en usko tulevan yhdeksättä kiinnitystä. Uskon Ässien tarjoavan nyt parastaan ja voittoputki (?) alkakoon.

Olen jo varustautunut voittoa varten. Sen kunniaksi menee muutama vaahtoinen ja lisäksi tarjolla on massiivinen kokoelma Yön tuotantoa.

Tällä menolla ilman Ässien kolmannen erän ylösnousemusta tyydyn muutamaan vaahtoiseen. Yön tuotanto saa odottaa seuraavia voiton päiviä.
 

Suurimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisikö ässien ostaa jukureilta runkkarin pisteet kun sielläkin kausi jo paketissa. Ette olisi enää niin kaukana sarjataulukossa...ihan siinä tappituntumalla.

Tämän herran suosikkijoukkueet kertoo jo kaiken, rys... venäläiset ja joku jengi josta viimeiset tiedot löytyy 60-luvulta, mutta värit sinikeltainen. Jotain ruotsalaista?

Ihmeellisiä Suomi-vihaajia suomalaiset täynnä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös