Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Videosta näemme konkreettisen eron Rauman Lukon ja Porin Ässien pelaajien välillä.
Ei noin maagisesta syötöstä olisi laittanut edes @Via Dolorosa kiekkoa sisään. Heinolan kiekko-opit ovat Ässissä isketty pojan selkärankaan, Hirvonen on joutunut nuorempana tyytymään espoolaiseen kiekkokouluun ja sen takia ei ollut ihan kartalla

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei noin maagisesta syötöstä olisi laittanut edes @Via Dolorosa kiekkoa sisään. Heinolan kiekko-opit ovat Ässissä isketty pojan selkärankaan, Hirvonen on joutunut nuorempana tyytymään espoolaiseen kiekkokouluun ja sen takia ei ollut ihan kartalla
Eikö noita molempia pelaajia yhdistä se, että enemmän pelejä alla Ässäpaidassa kuin Lukkopaidassa. Se selittää sen miksi ovat molemmat u20 jengin ykkösketjun miehiä.

"If they need me to bleed, then I'll bleed for my team"

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Roni Hirvonen Ässät - Mikko Petman Lukko 1-0

Tänään tarvittiin ra(s)kukaan naapurin apua. Hyvä Ässät!
Olihan se hienoa katsoa miten Ässien ja Lukon pelaajat pelasivat yhteen. Sen kunniaksi Petman vois siirtyä ens kaudelle poriin pelaamaan Ronin kanssa. :D

"If they need me to bleed, then I'll bleed for my team"

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei sitten riittänyt Saarelan särmä, kun koko kauden joutuu farmissa vetämään.

Porin Ässät - SM-liigan viimeinen voittaja! | 8 vuotta vs 58 vuotta

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei sitten riittänyt Saarelan särmä, kun koko kauden joutuu farmissa vetämään.
Harmittaa kyllä kovasti itseänikin kun oman joukkueen kasvatti hylkää NHL unelman taistellakseen jostain hemmetin Kanadamaljasta. NHL taitaa jatkua sen verran pitkään, että Allu kerkeää vielä loppukaudelle mukaan. Täällä isolla vastuulla ja onnistumisella Florida saa loppukaudelle hyvän ukon rotaatioonsa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joko raumlaisse keulii, kun Jatkoaika mukaan lukien lähtee torijuhliin:

Porin Ässät - SM-liigan viimeinen voittaja! | 8 vuotta vs 58 vuotta

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joko raumlaisse keulii, kun Jatkoaika mukaan lukien lähtee torijuhliin:

Ei tässä tilanteessa tarvitse lotkauttaa korviaan millekään. Miettikööt muut syntyjä syviä.

Minä ja Pena Prisman valoissa,
Minä ja Pena Osmantuvassa,
Minä ja Pena Äijänsuollaaa-aaa-aaa

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taas toinen voitti ja toinen hävisi. Sen verran tuttua, ettei jaksa mitään mellakkaa nostaa.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Taas toinen voitti ja toinen hävisi. Sen verran tuttua, ettei jaksa mitään mellakkaa nostaa.
Jep, se kevään viimeisen pelin voitto on kuitenkin tärkein. Jos Lukko päättää kautensa voittoon, niin lupaan nostaa nöyrästi hattua

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jep, se kevään viimeisen pelin voitto on kuitenkin tärkein. Jos Lukko päättää kautensa voittoon, niin lupaan nostaa nöyrästi hattua
Voihan Ässätkin sen viimeisen pelinsä voittaa, mutta ei sillä varmaan vielä heitellä hattuja ilmaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy