Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mikä vitun porin ässät!!!!!????

Vamos!!!!

Lajin helppous viehättää!!!!!

Lajin Helppous Viehättää
"Kuka nyt v*ttu yhdestä maineesta välittää, kun rahaa on kuin Roope Ankalla" - V2 – Jäätynyt enkeli
"Mikä v'ttu teitä porilaisia oikeen vaivaa ?" - Jussi Vares

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kävikö Kotkaniemi kentän puolella?
Kävi vetämässä ekassa erässä ylivoimalla ylärimaan. Siihen taisi tänään kaikki puhti mennäkin

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oliko muuten Kotkaniemelle tänään matsissa tarpeeksi vauhtia vai menikö vieläkin turhan paljon kellumiseksi?
Pelasi varmaan pienimmät minuutit koko tämän Ässästintin aikana. Kun ei onnistu niin silloin ei onnistu mikään

******************************************** The only card I need is the Ace of Spades *********************************************

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Nyt vaan odotellaan et jäsen Arnold tulee kertoon jotain muka hauskaa historiasta. On tää nykyaika vaan niin paljon kivompaa vai mitä sanoo 9-1. Hitto meni itelläki veikkaus väärin kun toi eka numero keikahti ihan ylösalasin :). Selinin selityksiä odotellessa se o ny The Final Countdown -->

"Raumalla nähdään kierroksen kärkikamppailu, kun sarjakolmonen JYP isännöi vahvistunutta Lukkoa" - Jatkoaika-

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
People's Front of Judea
Jatkoaikakin vittuilee porilaisille. Muka "harvinaislaatuinen maali-ilottelu Raumalla" kun murskajaiset on enemmän kuin sääntö nykyään paikallisissa.

People who read the tabloids deserve to be lied to
-Jerry Seinfeld

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Juu ei sovi juhlia, koska Vellu Ketola on alistanut Lukkoa joskus. Ja näin. Me very happy! Taas.

Minä ja Pena Prisman valoissa,
Minä ja Pena Osmantuvassa,
Minä ja Pena Äijänsuollaaa-aaa-aaa

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei saa nyt kuittailla, koska 70-luvulla Ässät on voittanut isommin.
Kyl mä vähän petyin kun Repo ei suuresti tuuletellut 7-1 ja 8-1 maalejaan Ässävaihtoaition edessä. Onko poika kasvanut henkisesti?

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Änäri Kotkaniemi heitti ennen peliä ylimielisiä kommentteja Liigasta ja sen pelityylistä. Kääntyi kyllä kommentit aika hyvin miestä vastaan ja vielä kruunuksi Petman kävi kolaamassa Kotkaniemen laitoihin, jonka jälkeen pää kyyryssä vaihtoon. Jos olisi pitänyt etsiä tietämättä kentältä NHL-pelaaja, niin ei olisi Kotkaniemi ollut ensimmäisenä listalla.

Tällä kertaa lukemat taululla kertoi mielestäni kaiken. Niin järkyttävä oli tasoero kentällä.

1963

JD #17

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelliset kolme ottelua voitoin 3-0, maalein 22-3 ja pistein 9-0 Lukolle. Ei tää nyt oikeen kulje, mutta kunnia sille kenelle se kuuluu eli raumalaisille.

"I'm starting with the man in the mirror" - Michael Jackson, 1987

Punamustaa jääkiekkoa - Porin Ässät

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika heikkoa jos tämän hetken Ässiä vastaan vain 6-7 maalia. Olen pettynyt Lukkoon jos jää alle kahdeksan, hehe.
Ei tarvinnut pettyä, mennä paukuttivat yhdeksän. Ei edes kymppiä rikki. Surkeaa.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Brent Burns
Tulin vain katsomaan, mitä ketjuun kuuluu ja täällähän jotkut raumalaiset runkkarit keulii enemmän kuin meikäläisen monkey keväällä -95, jolloin Magnum 44:n loukkaantuminen vei mestaruuden.

Eiköhän jokaiselle tullut selväksi, kumpi tänään oli parempi. Minä haluaisin sen sijaan päästä joskus @Punamusta tai @madeOFspade kanssa oluelle (tarjoan)

"My name is TJ Markiewicz, I'm a real person."

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulin vain katsomaan, mitä ketjuun kuuluu ja täällähän jotkut raumalaiset runkkarit keulii enemmän kuin meikäläisen monkey keväällä -95, jolloin Magnum 44:n loukkaantuminen vei mestaruuden.
En tuomitse, runkkarina keulisin minäkin jos Pata painaisi Lukkoa pohjaan tällaisilla numeroilla. Nauttikaa nyt kun voitte, oikeasti. Nyt on Lukon aika loistaa.

Kyl ehkä Ässätki sit taas joskus...

Minä haluaisin sen sijaan päästä joskus @Punamusta tai @madeOFspade kanssa oluelle (tarjoan)
Käy ehdottomasti.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No oletkos edes Raumalainen, siis sydämeltäsi?

Minä ja Pena Prisman valoissa,
Minä ja Pena Osmantuvassa,
Minä ja Pena Äijänsuollaaa-aaa-aaa

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mut se ei taasen yllättänyt ettei Aatu tiennyt miten homma nollataan vaan pitää nukkua yön yli ja kattoa sit mitä tehtävissä :).

"Raumalla nähdään kierroksen kärkikamppailu, kun sarjakolmonen JYP isännöi vahvistunutta Lukkoa" - Jatkoaika-

senilix

Jäsen
Onko täällä Jatkoajassa joku raumalainen joka on tuon -63 mestaruuden todistanut paikanpäällä katsomossa?
Olin katsomassa tuota mestaruutta, ikää oli 13v.
Katsomossa oli tunnelma korkealla.
Torijuhlista ei havaintoa, mutta paikallisessa lyseossa oli seuraavana päivänä tunnelma katossa.

ole aina kärsivällinen eri mieltä olevien kanssa, kaikenkaikkiaan heillä on oikeus omiin naurettaviin mielipiteisiinsä.
***chuckles***
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy