Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 461 680
  • 15 388

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaan, että Virta vaihtaa maalivahtia joka maalin jälkeen ja hyökkääjät pelaa pakkeina ja päinvastoin.

Luulenpa, ettei tuo maalivahtishow jatkuu ensimmäistä erää pidemmälle, kun viisi on jo mennyt omiin siinä vaiheessa. Kaupinsalo "torjuu" sitten kaksi viimeistä erää ja peli päättyy 12-3 Ässille.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Veikkaan, että Eepi laittaa lauantaina itse luistimet jalkaan ja lämää puolesta kentästä Lukolle 0-1 avausmaalin. Peli muuten päättyy 0-7.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jaahas, viimeisistä nimihassuttelu viesteistä päätellen täällä on osa porukkaa jo karannut After Workeille.... *hymiö*
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole montaa päivää, kun eka paikallis derby! Moniko odottaa innolla? Itse odotan todella paljon nyt, kun materiaali tällä hetkellä antaa Ässille selvän edun niin miten se näkyy pelissä... Odotan myös fyysistä peliä ja kunnon pusuja siinäkin pitäisi Lukko jäädä selvästi alakynteen. Hyvät lähtökohdat molemmilla joukkueilla joka tapauksessa peliin!
 

ParasSektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ole montaa päivää, kun eka paikallis derby! Moniko odottaa innolla? Itse odotan todella paljon nyt, kun materiaali tällä hetkellä antaa Ässille selvän edun niin miten se näkyy pelissä... Odotan myös fyysistä peliä ja kunnon pusuja siinäkin pitäisi Lukko jäädä selvästi alakynteen. Hyvät lähtökohdat molemmilla joukkueilla joka tapauksessa peliin!
Toisaalta Jepu myös hieman rikkoo kokonaisuutta tullessaan. Ketjut menee uusiksi ja siinä on aina jokunen peli hakusessa.
Toisaalta Jepu sattaa tuoda sen viimeisen silauksen piankin , vaikka hänelläkin varmasti hieman pelituntuma on hakusessa.
Hieman varovaisin mielin olen itse muutamiin ensimmäisiin peleihin.
 

Jore12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toisaalta Jepu myös hieman rikkoo kokonaisuutta tullessaan. Ketjut menee uusiksi ja siinä on aina jokunen peli hakusessa.
Toisaalta Jepu sattaa tuoda sen viimeisen silauksen piankin , vaikka hänelläkin varmasti hieman pelituntuma on hakusessa.
Hieman varovaisin mielin olen itse muutamiin ensimmäisiin peleihin.


Niin menee enkä itse ainakaan rikkoisi 2 ekaa kenttää vielä, mielestäni nuo on hyvin skulannut 2 ekaa kenttää. Toivottavasti Kotkaniemi olisi eka kolmosessa ja tietenkin ykkös / kakkos ylivoimassa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Pariin vuosikymmeneen on pitkästä aikaa sellainen fiilis, että voisi mennä Isometsään katsomaan peliä. Viimeisimmällä kerralla kun olin paikalla, Lukko voitti niukasti 2-7. Kotijoukkueesta maalin iski ainakin Levokarin Pauli. Lukon kaikki maalit taisi iskeä tyyliin "Dino" Nedved ja Peltomaan Tinke. Tihonov hymyili leveästi viiksiensä takaa. Pelin jälkeen joku aboriginaali tuli uhoamaan naaman eteen. Onneksi ei ollut tuolloin koronasta tietoakaan. Sylkeä lensi sen verran paljon.

Tästä vielä lauantai-illan teemajuliste paikallisottelua varten.
 

Liitteet

  • 20200302_215012.png
    20200302_215012.png
    176,7 KB · kertaa luettu: 326
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Ei jumankekka, askartelitko itse, vai onko tuo joku vanha klassikko joka on mennyt ohi minulta?
Kotikutoinen laatu paljastaa tuon olevan allekirjoittaneen tekele. Oli esillä viime kaudella ekan kerran.

Hain tuolla taideteoksella ajattomuutta ja pysyvyyttä, sekä ammensin siihen vanhaa hitsar... ei kun historian havinaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En yllättynyt nähdessäni raumlaisse suursuosikin Peter Tiivolan julisteessa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
No Jullea en laske laulajaksi. Muutaman kerran on laulanut minun suosikki Jenni.
Kuka niistä tuhansista kaiken maailman Jenneistä. Kokander?

Veikkaan, että Virta vaihtaa maalivahtia joka maalin jälkeen ja hyökkääjät pelaa pakkeina ja päinvastoin.
Kaiken muun maalivahtisekoilun Lukko kestää kyllä kepeästi, mutta sitä se ei kestä että Myskin laitetaan tolppien väliin, sillä silloin ei saada kyllä edes alkulämmöissä yhtään kutia kiinni.

Mutta Matti Forss tappelee joka tapauksessa Ässien ulkomaalaisvahvistuksen kanssa.
Järkkärien pitää olla kyllä näin koronaikana tarkkana ettei the Masa rupea pukukopeissa riehumaan.


Perinteinen otteluveikkaushan menee 1-6 , joka on jo tuttu Rautakorven ajoista lähtien.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu, että on paska ketju. Tai sitten mukahauskuus ei oo mun juttu. Mutta tällä hetkellä sarjataulukko näyttää erittäin piristävältä ajatellen derbyä. Kerttula on onnistunut hienosti Ässäin kokoamisessa ja odotan kyllä innolla kohtaamista. Veikkaan, että ratkaisu tapahtuu akselilla Selin-Virta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös