korvanappi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Internetissä on juuri videomateriaalia ässien loppuminuuteista ja kyseisestä käytöksestä.
Huhhuh, kaikenlaista..
Internetissä on juuri videomateriaalia ässien loppuminuuteista ja kyseisestä käytöksestä.
Menny vittuun snadilainePidetäänpä pihapelit pois tältä palstalta, kiitos. Kaikki kyykät, mölkyt ja ynnämuut.
Näköjään mamuille jaettu jotain lippujakin peleihin... No hyvä että Ässien matseissa edes paari neekeriä käy.. paikallisesissa jo pitkään lukkkomafia vienyt .. 6 - 0 !!!
Voikohan täällä äänestää vuoden junteinta viestiä?
Kattelin ton videon ja kesken videon likkaystävä kysyy että "mitä koiravideoo katot et kene koira siel haukkuu" . Eucalyptus pastilli lensi kyl sen jälkeen kaaressa suusta... :DAamusumpit ruudulle! Miksi tämä yksi kaveri huutaa jatkuvalla syötöllä "ou nou"?!
Kumpiko enemmän pahoitti mielensä? Sinä vai ystäväsi? Vai meinasitko ehkä hänelle Jatkoajan toimittajan töitä? Kiva video. Kunnioitan videossa olevan kaverin Ässäfanitusta.En tiedä mutta luulisi modejen antavan jonkun palkinnon tuosta viestistä
Tästä voisi modet heittää muutaman kuukauden huilin. Rasismi ei kuulu urheiluun.Näköjään mamuille jaettu jotain lippujakin peleihin... No hyvä että Ässien matseissa edes paari neekeriä käy.. paikallisesissa jo pitkään lukkkomafia vienyt .. 6 - 0 !!!
Näköjään mamuille jaettu jotain lippujakin peleihin... No hyvä että Ässien matseissa edes paari neekeriä käy.. paikallisesissa jo pitkään lukkkomafia vienyt .. 6 - 0 !!!
Mut eikös se silloin tarkoita että Ässät tekee tuon taulukon/laskentamallin (sen paskuuteen en ota kantaa) mukaan paljon parempaa tulosta resursseihin nähden. Vaikka väkimäärä on isompi niin resurssiero on siihenkin nähden moninkertainen.Se että Lukolla on enemmän rahnaa, voidaan laskea vain eduksi Lukolle, ei se ole mikään fifty-sixty, jonka perusteella pitäisi antaa Ässille tasoitusta.
Tai vuoden asiallisinta? Hieno viesti nimimerkiltä!Voikohan täällä äänestää vuoden junteinta viestiä?
Mut eikös se silloin tarkoita että Ässät tekee tuon taulukon/laskentamallin (sen paskuuteen en ota kantaa) mukaan paljon parempaa tulosta resursseihin nähden. Vaikka väkimäärä on isompi niin resurssiero on siihenkin nähden moninkertainen.
Kyllä, ja kun huomioidaan toiminnan sosiaalinen ulottuvuus, niin kyse on lähes sosiaalityöstä. Saadaan porilaisille jotain järkevää tekemistä, ts ovat poissa muusta pahanteosta. Tämä pitäisi huomioida Ässien taloudesta puhuttaessa.Mut eikös se silloin tarkoita että Ässät tekee tuon taulukon/laskentamallin (sen paskuuteen en ota kantaa) mukaan paljon parempaa tulosta resursseihin nähden. Vaikka väkimäärä on isompi niin resurssiero on siihenkin nähden moninkertainen.
Voittaja löytyi kyllä. Olen kanssasi samaa mieltä. Ja olen huolissani käyttäjän @L4E voinnista. Mestaruudesta alkaen ollut ”vähän” laukalla.Voikohan täällä äänestää vuoden junteinta viestiä?
Pieni huili tekisi ihan hyvää kyseiselle kaverille. Nuo viestit olleet tasoa luokaton jo hetken ja tämä rasistinen viesti ylitti sitte sen viimeisen rajan. Satakuntalaisena jääkiekkofanina, mä häpeän.Voittaja löytyi kyllä. Olen kanssasi samaa mieltä. Ja olen huolissani käyttäjän @L4E voinnista. Mestaruudesta alkaen ollut ”vähän” laukalla.
Ensimmäinen etäisesti järkevä viesti sinulta tässä ketjussa, onnea! Aika nopeasti se tulikin kun ei tarvittu kun reilu 200 sivua. Toivottavasti olet päässyt yli siitä eilisestä Lukkofanien käytöksestä, tuo YouTube-video kertoo kyllä että porissakin osataan samat temput kun Raumalla. Hyvää syksynalkua sinne ja toivotaan että saatte vielä homman toimimaan, ei näitä 0-6 raiskauksia ole edes kiva enää katsella.Tästä voisi modet heittää muutaman kuukauden huilin. Rasismi ei kuulu urheiluun.
Se on tietty hyvä et joku mun voinnista huolissaan. Kävin ekaa kertaa pistoolilla ampumassa just ja vitosensarjalla neljää kympiä lähenteli ja jokunen napakymppikin seassa eli ei käsi kauheen pahasti värise. Sinänsä liityy jopa hokiin tää, kun Lukko pisteli nuo maalinsa aika kivasti yläpesää että tarkkuutta löytyy.Voittaja löytyi kyllä. Olen kanssasi samaa mieltä. Ja olen huolissani käyttäjän @L4E voinnista. Mestaruudesta alkaen ollut ”vähän” laukalla.
Nyt on vedetty sen verran paljon Jaffaa, että parempi varmaa jättää noi pyssyleikit mielummin vaikka Lucky Lukelle. Olet melkein yhtä kaffeella kuin Ässät viimeisessä kymmenessä matsissa.Se on tietty hyvä et joku mun voinnista huolissaan. Kävin ekaa kertaa pistoolilla ampumassa just ja vitosensarjalla neljää kympiä lähenteli ja jokunen napakymppikin seassa eli ei käsi kauheen pahasti värise. Sinänsä liityy jopa hokiin tää, kun Lukko pisteli nuo maalinsa aika kivasti yläpesää että tarkkuutta löytyy.
On tää mennyt ihan pehmeeksi kun mun olotila on kiinnostavampi kun Ässien pelillinen kriisii??!! Jelzin on muute kohtalaista mansikka vissyllä :DNyt on vedetty sen verran paljon Jaffaa, että parempi varmaa jättää noi pyssyleikit mielummin vaikka Lucky Lukelle. Olet melkein yhtä kaffeella kuin Ässät viimeisessä kymmenessä matsissa.
Ihan näin ulkopuolisena tarkkailijana niin yllättävän vähän Kerttula saa mielestäni kritiikkiä Porissa vaikka ei nuo hänen rakentamat joukkueet ole olleet mitään ”mestariteoksia” edes Ässien resursseilla. Varmasti joku valmentaja saa Atua enemmän irti tuosta jengistä, mutta tiukkaa taistelua tulee silti olemaan viimeisistä säälisijoituksista. Varsinkin, kun esimerkiksi Sport ja JYP etunenässä tuntuvat onnistuneen joukkueiden rakentamisessa.
Jos palkka olisi kohdillaan niin olisitko valmis ottamaan Kerttulan paikan Ässien urheilujohdossa?On tää mennyt ihan pehmeeksi kun mun olotila on kiinnostavampi kun Ässien pelillinen kriisii??!! Jelzin on muute kohtalaista mansikka vissyllä :D