Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 458 854
  • 15 385

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuossa nuo Barach, Eriksson ja Andersson vs Press

Pakko nyt kysyä, että missä kohtaa tuossa veli PataJaska mainitsee, että Andersson tekee pisteitä Pressin tahdilla, kuten sinä väität näkeväsi? Tai missä kohdassa sanotaan, että Eriksson mättää maaleja solkenaan? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, kun itse en tuollaista löydä.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Pakko nyt kysyä, että missä kohtaa tuossa veli PataJaska mainitsee, että Andersson tekee pisteitä Pressin tahdilla, kuten sinä väität näkeväsi? Tai missä kohdassa sanotaan, että Eriksson mättää maaleja solkenaan? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, kun itse en tuollaista löydä.
Eikö tuo vertaus Eloon tarkoita sitä että pitäisi verkko heilua? Pisteodottama tarkoittaa ymmärtääkseni Pressiin verrattavissa olevia pisteitä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eikö tuo vertaus Eloon tarkoita sitä että pitäisi verkko heilua?

Laitoin "olisikohan aineksia...?" enkä että "pitäisi mättää maaleja kuin EE".

Kukaan ei ole Elo syntyessään paitsi toki Eero Elo
 

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Eikö tuo vertaus Eloon tarkoita sitä että pitäisi verkko heilua? Pisteodottama tarkoittaa ymmärtääkseni Pressiin verrattavissa olevia pisteitä.
”Luo pisteodotuksia Anderssonille”. Eihän tuo nyt sitä tarkoita, että tekee samoja tehoja kuin Press vaan että odotetaan tulosta Anderssonilta myös hyökkäyspäässä vaikka tehot SHL ovat vaatimattomat.

Eihän tälle trollille edes pitäisi vastata. Ihan käsittämättömiä viestejä solkenaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Myönnän suoraan kusipäisyyteni, että odotin oikeaa H-hetkeä tämän viestin lainaukseen myöhemmin keväällä.

Myhäilen myöhemmin keväällä, kun kausi keskeytetään ja taas saatte pohtia menetettyä mestaruutta.

Se parhaiten myhäilee, joka viimeiseksi myhäilee? Poika kävi morjenstamassa allekirjoittanutta(kin). Vajaat 20 kiloa, luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa, elämää nähnyt ja hieman kömpelö tapaus nostettavaksi suorille käsille, mutta kyllä se onnistui ja "felt so damn good" vaikka mestaruuden eteen ei itse tarvinnut muuta tehdä, kuin korkeintaan kannustaa. Naama oli kuin Naantalin aurinko sillä hetkellä.

Allaolevassa kuvassa tämän viestin pääesine, kiertopalkinto joka kulkee nyt Raumalla koska kautta ei keskeytetty ja Rauman Lukko on uusi Suomen mestari.

Hyvät viikonlopun jatkot, minä painelen kauniiseen ulkoilmaan myhäilemään ja nauttimaan mestaruutta!
 

Liitteet

  • Screenshot_20210617_175510.jpg
    Screenshot_20210617_175510.jpg
    489,4 KB · kertaa luettu: 240
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myönnän suoraan kusipäisyyteni, että odotin oikeaa H-hetkeä tämän viestin lainaukseen myöhemmin keväällä.



Se parhaiten myhäilee, joka viimeiseksi myhäilee? Poika kävi morjenstamassa allekirjoittanutta(kin). Vajaat 20 kiloa, luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvsa, elämää nähnyt ja hieman kömpelö tapaus nostettavaksi suorille käsille, mutta kyllä se onnistui ja "felt so damn good" vaikka mestaruuden eteen ei itse tarvinnut muuta tehdä, kuin korkeintaan kannustaa. Naama oli kuin Naantalin aurinko sillä hetkellä.

Allaolevassa kuvassa tämän viestin pääesine, kiertopalkinto joka kulkee nyt Raumalla koska kautta ei keskeytetty ja Rauman Lukko on uusi Suomen mestari.

Hyvät viikonlopun jatkot, minä painelen kauniiseen ulkoilmaan myhäilemään ja nauttimaan mestaruutta!

Olet ansainnut myhäilyn, eikä se ole kusipäisyyttä. Otan nöyrästi vastaan tämän ja onnittelen sinuakin sydämen pohjasta. Nauti nyt, kohta on syksy ja kevät 2021 on muisto vain.
 
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Myönnän suoraan kusipäisyyteni, että odotin oikeaa H-hetkeä tämän viestin lainaukseen myöhemmin keväällä.



Se parhaiten myhäilee, joka viimeiseksi myhäilee? Poika kävi morjenstamassa allekirjoittanutta(kin). Vajaat 20 kiloa, luonnossa vielä kauniimpi kuin kuvissa, elämää nähnyt ja hieman kömpelö tapaus nostettavaksi suorille käsille, mutta kyllä se onnistui ja "felt so damn good" vaikka mestaruuden eteen ei itse tarvinnut muuta tehdä, kuin korkeintaan kannustaa. Naama oli kuin Naantalin aurinko sillä hetkellä.

Allaolevassa kuvassa tämän viestin pääesine, kiertopalkinto joka kulkee nyt Raumalla koska kautta ei keskeytetty ja Rauman Lukko on uusi Suomen mestari.

Hyvät viikonlopun jatkot, minä painelen kauniiseen ulkoilmaan myhäilemään ja nauttimaan mestaruutta!

Mua vähän myhäilyttää kun kuvassa pojassa koreilee plakaatti missä lukee Ässät. Olen todistanut kannattajana Ässien mestaruuden. Hallilla, paikan päällä ja game6. ;-)

Hyvää kesää. Ei tää oo nii vakavaa hei.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä, mitä.. Eikö se kauden keskeyttäminen olekaan enää se päätavoite mitä monet sieltä suunnalta lähes epätoivon vimmalla toivoi. Näin ne ajat muuttuu.
Juu ni tiääksää, ko Ässien peli näytti niin huonolta niin me sovittiin Kristan kans ettei mee tartte kattel tota paskaa ja Lukol menee niin hyvi ni ei raumalaistenkaa tartte nauttii ni me päätettii, että mennää ilman yleisöö. Sillai kai!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: L4E

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu ni tiääksää, ko Ässien peli näytti niin huonolta niin me sovittiin Kristan kans ettei mee tartte kattel tota paskaa ja Lukol menee niin hyvi ni ei raumalaistenkaa tartte nauttii ni me päätettii, että mennää ilman yleisöö. Sillai kai!
Kyl mä tiädä. Mut nyte kävi sillai tiäksää, ettei se tyhjil katsomoil pelaamine vieny sitä mestaruusnautintoo poies, ku olis pitäny tiäksää lopettaa koko kausi taase keske ni sit olis siäl Poris voinu taas myhäil.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyl mä tiädä. Mut nyte kävi sillai tiäksää, ettei se tyhjil katsomoil pelaamine vieny sitä mestaruusnautintoo poies, ku olis pitäny tiäksää lopettaa koko kausi taase keske ni sit olis siäl Poris voinu taas myhäil.
Hiano homma! Meil on kato se ero, et me Poris tiäretää milt tuntuu hallin katsomos kun se oma joukkue voittaa mestaruure. Te olitte koton tai toril jo valmiiks, mut ei se mitää pääasia on, et Satakunta on paras paikka joka tapaukses.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sääli ettei kautta aloiteta paikallisella .. liiga vaatii ton että edellisen kauden hävijää nöyryytetään olan takaa.. hölmö systeemi , mutta olishan toi ollut kivompi katella kun ässäpelurit kattelee viirin nostoa...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Hiano homma! Meil on kato se ero, et me Poris tiäretää milt tuntuu hallin katsomos kun se oma joukkue voittaa mestaruure. Te olitte koton tai toril jo valmiiks, mut ei se mitää pääasia on, et Satakunta on paras paikka joka tapaukses.
Kyl se aika pieni prosentti ässä-kannattajista varmaan tältäkin palstalta oli, jotka siellä paikan päällä viimeistä finaalia katsoi. Ei se sen kummempaa Raumalla ollut. Ja lisäksi mestaruus ratkesi Turussa, joten senkään vertaa ei olisi paikan päällä ollut. Vähän sama kuin esim. HPK 2006. Ei Porissa silloinkaan koko Hämeenlinna ollut. Jne.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sääli ettei kautta aloiteta paikallisella .. liiga vaatii ton että edellisen kauden hävijää nöyryytetään olan takaa.. hölmö systeemi , mutta olishan toi ollut kivompi katella kun ässäpelurit kattelee viirin nostoa...
Tuo on tosiaan typerä käytäntö.

Ei tuolla Ässien pelaajille varmaan isompaa merkitystä olisi, mutta Äijänsuolle peliä katsomaan meneville Ässien kannattajille kyllä. No, he pääsevät ihastelemaan viiriä sitten Lukon toisessa kotiottelussa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuo on tosiaan typerä käytäntö.

Ei tuolla Ässien pelaajille varmaan isompaa merkitystä olisi, mutta Äijänsuolle peliä katsomaan meneville Ässien kannattajille kyllä. No, he pääsevät ihastelemaan viiriä sitten Lukon toisessa kotiottelussa.

On kyllä, aika pitkään tuo on tainnut olla jo voimassa. Joskus kauan sitten Ässien edellisen esaruuden aikaan tuota ei vielä tainnut olla, muistan kun monta sataa raumalaista seisotettiin hallin ulkopuolella viirinnoston aikana kun siellä oltiin niin peloissaan raumalaisten ”pilaavan” Ässien seremonian.

Taisin minä muistaakseni siitä silti pienen osan nähdä kun ihmismassa alkoi vyörymään kohti katsomoa ennen aikojaan.
 

Nigi

Jäsen
On kyllä, aika pitkään tuo on tainnut olla jo voimassa. Joskus kauan sitten Ässien edellisen esaruuden aikaan tuota ei vielä tainnut olla, muistan kun monta sataa raumalaista seisotettiin hallin ulkopuolella viirinnoston aikana kun siellä oltiin niin peloissaan raumalaisten ”pilaavan” Ässien seremonian.
Kyllä siellä aika varmasti olisi häiriötä aiheutettu, joten ihan hyvä veto oli silloin.

Olisko tuo käytäntö vaihtunut kaudella 13-14, näin ainakin itse muistelisin
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänä vuonna ainut oikea avausmatsi olisi Lukko-SaiPa, jotta Pekka Virtakin olisi paikalla, kun viiri nousee kattoon!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänä vuonna ainut oikea avausmatsi olisi Lukko-SaiPa, jotta Pekka Virtakin olisi paikalla, kun viiri nousee kattoon!
Ehdottomasti... tuli ensin itsellekin mieleen.

Sitten muistui mieleen kun Karri tuli 2013 jälkee Poriin kyläilemään Ilveksen penkin takana. Skriinillä pöräytettiin käyntiin highlighteja Karrin mestaruuskaudesta ja voiton juhlista. "Hiukan" meni Karrilla pasmat sekaisin ja hän ei tiennyt, miten päin olisi ollut vaihtoaitiossa.

No olisihan tuo tietenkin eri asia kun se tulisi pelin alussa ja kaikki osaisivat varautua tapahtumaan. Eikä tulisi yllätetyksi kuten Karri Porissa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko-SaiPa vasta 5.11. Kauden 18. peli Lukolle...
 
Mielestäni olisi kuulunut asiaan ”kärsiä” ässäfanina viirinnosto Äijänsuolla. Raumam Bojat voisi Ässä-otteluun tehdä kyllä jonkun vittuilevan ”hei porilaiset kattokaa kattoon” tifon niin saataisiin hyvää pöhinää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös