Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 462 545
  • 15 388

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tekisi mieli nostaa se Lukko-puolen mestaruussauna ketju ylös, saattaisi olla viimeinen mahdollisuus jinxata tämä sarja viidenteen peliin. Nyt näyttää pahasti siltä, että huomenna raumalaiset nostelevat pyttyä ja Poika saunoo raikaa ympäri ganalinpartaita...
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paras voittaa, se on hieno asia. Tällä kertaa se tulee olemaan Lukko ja ansaitusti. Hienoa työtä tehty ja onhan se nyt helvetti aikakin voittaa. Tuolla budjetilla operoiva jengi oppi vihdoinkin Kallen ja Pekan avulla mitä menestyminen vaatii.

Vielä tarvii yksi steppi ottaa, mutta ihmettä vaatii mikäli Tps voittaa kaksi peliä vielä.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Omalta osaltani tuurailen kyllä töissä raumalaisia/Lukon kannattajia mieluusti töissä loppu viikon, ja vaikka ensi viikonkin, olette juhlat ansainneet.

Se hieman harmittaa että joutuu itse sykkimään suoli pitkällä monella "tontilla", työpaikan henkiköstöstä kun suuri osa on Raumalta , mutta olen talkoissa mieluusti mukana.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Omalta osaltani tuurailen kyllä töissä raumalaisia/Lukon kannattajia mieluusti töissä loppu viikon, ja vaikka ensi viikonkin, olette juhlat ansainneet.

Se hieman harmittaa että joutuu itse sykkimään suoli pitkällä monella "tontilla", työpaikan henkiköstöstä kun suuri osa on Raumalta , mutta olen talkoissa mieluusti mukana.
Mulla olis tää viikko iltavuoroa. Ti-to. Ja muksut siihen kaupan päälle. Et viittis tulla tuuraamaan? Kyllähän sä nyt Painokonetta osaat käyttää? Ja työpaikkakin on Porissa. Muksut sen verran vanhoja, että ovat omatoimisia. Sanot vaan, että iltapuuhat ja peiton alle. Huomenna sitten kuskaat aamulla Luvialle kouluun.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Mulla olis tää viikko iltavuoroa. Ti-to. Ja muksut siihen kaupan päälle. Et viittis tulla tuuraamaan? Kyllähän sä nyt Painokonetta osaat käyttää? Ja työpaikkakin on Porissa. Muksut sen verran vanhoja, että ovat omatoimisia. Sanot vaan, että iltapuuhat ja peiton alle. Huomenna sitten kuskaat aamulla Luvialle kouluun.

Eikö teillä ole ketään tuuraamaan omasta takaa, vai ovatko vain täysiä mulkkuja? Tokihan voin tulla, kyllä mä nyt parit vuorot painokonetta voin rullata, anna vaan vikatilanteista esimerkit niin homma rokkaa.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Eikö teillä ole ketään tuuraamaan omasta takaa, vai ovatko vain täysiä mulkkuja? Tokihan voin tulla, kyllä mä nyt parit vuorot painokonetta voin rullata, anna vaan vikatilanteista esimerkit niin homma rokkaa.
Kyllähän siellä toki olisi tuuraajiakin. Mutta siellä saa katsoa pelin rauhassa toisin kuin kotona missä kakarat tahtoo sitä ja tätä.
Kun ei paikan päälle pääse, niin hyvin voin katsella töissäkin. Juhlitaan tai juodaan suruun sitten viikonloppuna.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Kyllähän siellä toki olisi tuuraajiakin. Mutta siellä saa katsoa pelin rauhassa toisin kuin kotona missä kakarat tahtoo sitä ja tätä.
Kun ei paikan päälle pääse, niin hyvin voin katsella töissäkin. Juhlitaan tai juodaan suruun sitten viikonloppuna.

Ymmärrän hyvin, samassa veneessä sen suhteen missä voi olla rauhassa ja missä ei.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt olen henkisesti valmis vastaanottamaan kaiken mitä ilta tuo tullessaan. Luojan kiitos ei tarvi olla Raumalla ja omat vastaavat juhlat on jo saanut nähdä ja kokea, niin luulisin että kestän tämän niin kuin mies! Illalla pitänee laittaa puhelin ja sähköposti kuitenkin kiinni kaikkien vittuiluviestien varalta. Jos asia on pois silmistä niin se on myös pois mielestä.

Tässä on nyt yksi aikakausi loppumassa. Itse olen 40 vuotta kiekkoa seurannut ja onhan naapurin taapertaminen tuottanut tänä aikana monta ilon hetkeä. Jos ei Satakunnan keskinäisiä lasketa, niin eniten olen nauttinut Lukon tappiollisista sarjoista TPS:lle 1995, 1996 ja 2010, karsintoihin joutumisesta 1991, play outteihin joutumiselle Ässien seuraksi 2009, Tappara-sarjoille erityisesti 2015 jne. Varmaan se on vaan niin, että aikansa kutakin ja jos Ässien mestaruuden jälkeen ei mikään ole ollut ennallaan, niin vielä vähemmän se on tämän jälkeen.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Nyt olen henkisesti valmis vastaanottamaan kaiken mitä ilta tuo tullessaan. Luojan kiitos ei tarvi olla Raumalla ja omat vastaavat juhlat on jo saanut nähdä ja kokea, niin luulisin että kestän tämän niin kuin mies! Illalla pitänee laittaa puhelin ja sähköposti kuitenkin kiinni kaikkien vittuiluviestien varalta. Jos asia on pois silmistä niin se on myös pois mielestä.
Tää on muuten jännä. Ainakaan mulle ei tule mieleenkään vittuilla kenellekään, jos Lukko mestaruuden voittaisi. Juhlin oman joukkueen mestaruutta en toisten huonommin sujunutta kautta.
Finaalien ensimmäisen pelin jälkeen kolme Ässä-fania yritti mulle soittaa. En vastannut. Enkä ole missään somessa hehkuttanut Lukon ”varmaa” mestaruutta. Päin vastoin. Varovaisesti edetään.
2013 poistin kavereista Facebookissa ja muussa somessa jokaisen, joka Ässien mestaruutta juhli sanoin:”Millai Lukko?” Tms. Enkä ole heihin ollut yhteydessä sen koommin.
Ja silloin soitin jokaisen Ässä-fani kaverini läpi ja onnittelin voitosta. Silloinkaan ei vituttanut Ässien mestaruus. Olin helvetin kateellinen.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Viimeksi muokattu:
Pitänee vielä tänään koittaa jollain ilveellä saada joku raumalainen palstalainen hekumoimaan Mestaruussauna ketjuun. Muuta mustaa voodoota en Lukon mestaruuden ehkäisemiseksi ainakaan itse enää keksi. Lisäksi kaivurikuskin tilasin tälle päivälle Elysee Areenan pihalle huoltotöihin korjaamaan kaapeleita. Varmuuden vuoksi varasin myös Pasilaan virolaisen sähkökatkoihin erikoistuneen sähkömiehen. Ehkä näistä on jotain hyötyä illan koitoksessa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pitänee vielä tänään koittaa jollain ilveellä saada joku raumalainen palstalainen hekumoimaan Mestaruussauna ketjuun.

Ei taida kukaan uskaltaa nostaa tuota ketjua ylöspäin. Monet pelaajat ovat taikauskoisia ja en epäile etteikö sama pätisi faneihinkin
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rehellisesti voin sanoa, että pieni piru minussa aina toivoo Lukon tappiota. Kyllä minä silti suon mestaruuden teille, korpivaellus on ollut ihan tarpeeksi pitkä. Ja kestän vittuilun... toivottavasti...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tää on muuten jännä. Ainakaan mulle ei tule mieleenkään vittuilla kenellekään, jos Lukko mestaruuden voittaisi. Juhlin oman joukkueen mestaruutta en toisten huonommin sujunutta kautta.
Finaalien ensimmäisen pelin jälkeen kolme Ässä-fania yritti mulle soittaa. En vastannut. Enkä ole missään somessa hehkuttanut Lukon ”varmaa” mestaruutta. Päin vastoin. Varovaisesti edetään.
2013 poistin kavereista Facebookissa ja muussa somessa jokaisen, joka Ässien mestaruutta juhli sanoin:”Millai Lukko?” Tms. Enkä ole heihin ollut yhteydessä sen koommin.
Ja silloin soitin jokaisen Ässä-fani kaverini läpi ja onnittelin voitosta. Silloinkaan ei vituttanut Ässien mestaruus. Olin helvetin kateellinen.

Pakko arvostaa. Kyllä mä aion tehdä kaveripiirissä samoin. Työpaikalla on vain pari niin ylimielistä kaiffaria kulkenut rotsi auki pidemmän aikaa, sama ihmistyyppi yrittää joka välissä päästä väittelemään siitä, miten paska se mun suosikki onkaan. No jätän nuo omaan arvoonsa. Nämä pari tyyppiä ovat silti onnistuneet vaikuttamaan omaan mielipiteeseeni niin, että heille en juhlittavaa soisi, raumalaisille noin muuten kyllä. Hieno tarina, joskin vähän väljähtynyt maku jää näin ulkopuoliselle, kun ei oikein pääse tuohon huumaan käsiksi.

Pikkaisen eri meininki oli tuossa viime vuosikymmenellä. Siitä olen ikuisesti kiitollinen, että pääsin tuon huuman elämään livenä. Kotimatsit omalta paikalta seisomakatsomosta, limittäin seisoen ja hiki selkää pitkin valuen. Vierasmatsit Eläintarhan rytmien mukana tanssien ja laulaen.

Kyllä mä tän Lukolle suon. Eihän tässä ole itse asiassa mitään syytä vastustaa, jos Raumalla juhlitaan mestaruutta 58 vuoden välein. Sopii mulle!
 

Nigi

Jäsen
Tää on muuten jännä. Ainakaan mulle ei tule mieleenkään vittuilla kenellekään, jos Lukko mestaruuden voittaisi. Juhlin oman joukkueen mestaruutta en toisten huonommin sujunutta kautta
2013 itselläni oli aivan sama homma, ei tullut edes mieleenkään mennä Lukko-faneille huutelemaan, kyllä se kaikki fokus oli siinä oman suosikin voiton juhlimisessa. Vittuilu on hauskaa, kun homma on kesken. Kun kausi loppuu, niin mitä siitä menneen kauden huutelusta saa enää irti? Ei kummallekkaan jengille niitä mestaruuksia niin paljoa ole tullut, että kannattaisi keskittyä voiton hetkellä epäolennaiseen. Tietysti huutelijoita mahtuu joka joukkoon, se nyt on ihan selvä.

Vaikka varmasti porilaisten inhokki on Lukko ja raumalaisilla inhokki on Ässät, niin toisen voittaessa kannun onnittelut mestaruudesta ja ensikaudella taas vihulaisten kurkuissa kiinni. Näin sen mielestäni kuuluu mennä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ja kestän vittuilun... toivottavasti...

Muistaakseni tämä ketju on pompahtanut parin päivän välein aktiiviseksi juurikin sieltä Porin suunnalta... JOS tänään SATTUISI se penkkiurheilun kaunein käymään niin toki täällä olisi pari päivää varmaan kova meno mutta kuolisiko ketju sitten pois?

Toivottavasti ei. Palstan paras ketju!!
 

Nigi

Jäsen
JOS tänään SATTUISI se penkkiurheilun kaunein käymään niin toki täällä olisi pari päivää varmaan kova meno mutta kuolisiko ketju sitten pois?

Toivottavasti ei. Palstan paras ketju!!
Ei tämä ketju tästä kuole niin kauan kun paikallispelejä pelataan. Ja modetkin tykkää, kun muut ketjut ei täyty Ässät vs lukko väännöstä.
 

Samout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko - Suomen Mestari 2021
2006 toivoin kyllä Ässille mestaruutta (tosin kukaan ei kertonut pelien jälkeen, että hävisitte ja tori oli täynnä).

2013 en edes katsonut, koska silloin piti olla Satakuntalaisfinaalit.

Bakaun Imaamin tavoin lähti aika monta muka kaveria pois kaverilistoilta, koska eihän niille se mestaruus maistunut vaan se, että Lukko ei sitä ennen Ässiä voittanut.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Jos Lukko nyt sen mestaruuden onnistusi voittamaan niin kyllä täällä ainakin keskitytään vaan nauttimaan siitäjoka solulla. Isä vei ekaa peliä äijänsuolle katsomaan vuonna -82 kun ikää oli 5v. ja silloin kolahti ja lujaa jossain sielunsyövereissä ja sydän muuttui sinikeltaiseksi. Oma innostus ja jääkiekonharrastus sai myös omat vanhemmat kiinnostumaan vielä enemmän jääkiekosta ja kaudesta 88-89 lähtien on meidän perheellä ollut kausikortti.

Eli kyllä täällä ainakin kaikki energia menee fiilistelyyn eikä mihinkään vittuiluun muille.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tässä nyt liki koko ikäni seurannut Ässiä ja aina Lukko on ollut se vihollinen #1. Lätkäkortti ajoista lähtien, Lukko-kortteja kerättiin vaan ne hienoimmat ja ehkä ne, joilla sai pakan täyteen. Saattoi jotkut kortit lentää suoraan roskiin. Ikinä ei paljon haitannut, vaikka jollekkin SaiPalle tai Jypille hävisi, kunhan ei Lukolle.

Nyt on jo ikää vähän mittarissa ja oman joukkueen kanssa kokenut pohjat ja kohonnut korkeimmalle. Mestaruuden jälkeen on ollut hetkiä, kun lätkä ei ole kiinnostanut oikein lainkaan ja varsinkin Liigaan mielenkiinto lakannut. Mutta nyt on taas pieni kipinä käynyt. Roihu syttynyt uudelleen.

Ja Lukko voiton päässä siitä mitä se on himoinnut kauan. Tätä on omalla kohdalla turha enää pelätä, olen voiton huuman jo kokenut. Jos naapuri sen voittaa, onnittelut. Mutta viimeiseen vihellykseen asti toivon Rauman Lukon tappiota. Ja jos noin ihanasti sattuisi käymään, en kääntäisi veistä haavassa.

Jotain saman tuntuista tässä päivässä on kyllä ollut, kuin 24.4.2013...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Olisko Lukolla jotakin muuta tekemistä parhaillaan? Puhutaan sopimuksista sitten kauden jälkeen.

Ikävästi näyttää, että muste loppunut kynästä tai RTK:n maksama saldoraja Sahlstedtilta on mennyt kiinni, kun ei muuta kuin ulospäin menevää liikettä eli puoliporilainen, koska Eura, Sevänen Ässiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös