Designer taisi nyt turhaan ottaa herne-maissi-paprikat sieraimiinsa sarkastisesta kommentistani.
Kyllä minä olen Hakametsässä nähnyt monen jengin pelaavan samalla tyylillä kuin HPK eilen tv-pelissä, ei tuossa mitään uutta ja ihmeellistä ollut. Olen nähnyt myös Tapparan kahvaavan mutta eilinen taas osoitti, etteivät ne luistelevatkaan jengit aina ole kahvaamatta, varsinkaan vierasotteluissa (käykää joskus katsomassa oman joukkueenne esityksiä myös näissä vieraspeleissä).
Mutta mikäs mä olen kritisoimaan, kuten Flonaldo sanoi, jotkut (lue: Tappara) joukkueet tekevät sitä vakituisesti. Ettei kuitenkin olisi niin, että Tapparakin kahvaa vain silloin kun oma luistin, ei syystä tai toisesta, luista siihen malliin kuin normaalisti. Olen kuitenkin "muutaman" matsin nähnyt Tapparaltakin tällä kaudella missä ei todellakaan Tapparan ole tarvinnut kahvata ollenkaan. Olen myös nähnyt HPK:n pelaavan niin ettei sen eilisen kaltaisesti tarvitse roikkua, painia ja kahvata, niinpä en usko minkään jengin perustavan peliään kahvaukseen tai painiin, joskus vaan tulee näitäkin otteluita joissa oma luistin ei liiku ja silloin turvaudutaan helposti tuohon kaverin tarjoamaan vauhtiin lyömällä kahva kylkeen.
Eli, niistäkää Designer ja Flonaldo nenänne ja hengittäkää hetki kunnolla, en pidä HPK:ta sen kahvaavampana jenginä kuin mitään muutakaan.
Ervatsalo oli kyllä täysin väärässä siitä pistejaosta. Pisteethän olisi pitänyt kaikki lahjoittaa Ässille, se sentään repi, raastoi ja taisteli, kaikki tämä vain ammattiylpeyden tähden.
Porilaista hulluutta (ja pelkkää hulluutta: Nielikäinen) kumartaen.
Rebound