Puolustajista
Itse olen tulevan kauden puolustuksen hankintoihin melko tyytyväinen. Isot, kuten Nickerson, eivät välttämättä antaisi joukkueelle sitä parasta, nykyisillä säännöillä, jossa hyökkääjän estämin on kielletty. Nyt hommatut liikkuvat pakit, ovat omiaan sääntöuudistuksen kanssa.
Tosin on sanottava myös, että ylivoiman lisääntyessä, maalinedustan puhtaanapito on entistä tärkeempää joten siinämielessä iso pakki olisi tarpeen.
Yleisesti kauden veikkaukset Ässien osalta, on painettu taas alas. Mutta itse näkisin mahdollisuuksien olevan sääleissä, ellei peräti suoraan PO:ssa. On se kumma kun vanhojen herrojen nimet painaa, vaikka viime kausi näytti nuorten kyvyistä pelata hyvää kiekkoa.
Ässien menetykset, Juuso ja Toivola on nostettu liigan eliittiin, vaikka Juusolla yksi hyvä kausi ja Toivolan onnistumiseen viimekauden alussa ei uskonut kukaan, mutta yksi kausi kaiken muuttaa?
Mielenkiintoinen kausi tulossa ja Ässien osalta toivon hyvää alkua ja tervettä joukkuetta. Oma kutina on, että "THE KAAVA" on taas erittäin kovassa käytössä ja suosittelen sen kaivamista taas historian arkistoista esiin.