Ässät mediassa

  • 2 291 464
  • 9 531

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei tarvitse korjata, oikeassa olet että Raanta ei tehnyt maaleja. Ehkä nämä doupinginkäyttäjät tekivät? Eikös Elo ollut kova maalintekijä poffeissa? No ei se hän ainakaan voinut olla. Mielenkiintoinen keissi kuitenkin.
Lopeta pelkurimainen vihjailusi ja kerro suoraan keitä Ässien pelaajia syytät dopingin käytöstä? Nimiä tiskiin, eikä tuollaista tissiposkista vihjailua?
 

Kapu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oiskohan Virran Pekan vitamiinit jääny kaappiin, kun tuli lähtö Ässistä?

Löytyikö nuo aineet Lukko pelin jälkeen? Jollain hermo menny tuosta illan pelistä ja menny käräyttään tuon kaapin sisällön. Saas nähdä millanen sotku tästä syntyy.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Lopeta pelkurimainen vihjailusi ja kerro suoraan keitä Ässien pelaajia syytät dopingin käytöstä? Nimiä tiskiin, eikä tuollaista tissiposkista vihjailua?

Uskon että tälläisen keissin paljastuminen ottaa varmasti koville mutta ota ihan iisisti vaan tissiposkinesi. Mistä minä muka tiedän kuka teistä sitä vetää?
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uskon että tälläisen keissin paljastuminen ottaa varmasti koville mutta ota ihan iisisti vaan tissiposkinesi. Mistä minä muka tiedän kuka teistä sitä vetää?
Niin, eli sinulla ei ole asiasta minkäänlaista tietoa, mutta väität kuitenkin että Ässissä käytetään dopingia?

Joten pistä nimiä tiskiin sitten, jos kerran sinulta löytyy tietoa/näyttöä asiasta. Tai muuten pidä mölyt mahassasi, valehtelija.

Niin minkä "keissin" paljastuminen minulle nyt ottaa niin koville? Nyt faktoja pöytään, jos niitä kerran on? Vihjailet taas kuin tissiposkinen pelkuri.

Minua ei ota koville yhtään mikään, mutta tuo että tulet tänne vihjailemaan vakavasta asiasta, ikään kuin sinulla olisi mistään mitään tietoa on pelkurimaista. Sopii sinällään sinulle, että valehtelet niin että suipot korvasi heiluvat.

Minä luotan kyllä että poliisi selvittää asian ja kuulemme aikanaan mikä on totuus. Raumalla ilmeisesti toimitaan toisin...
 
Viimeksi muokattu:

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uskon että tälläisen keissin paljastuminen ottaa varmasti koville mutta ota ihan iisisti vaan tissiposkinesi. Mistä minä muka tiedän kuka teistä sitä vetää?
Helppoa huudella nimerkkien takana, ja laittaa aika vakavia syytöksiä Ässien Liigajoukkueesta. Kuulutko muuten Raumam boikkihi, vai mikä sen viisastenkerhon nimi olikaan?
 

Vade15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, BvB
Nyt kyseisistä lääkkeistä puhutaan automaattisesti dopingina, mutta näitä käytetään myös sairauksien hoidossa. Ehkä joku on kärsinyt sairaudesta, mutta ei ole kotona kehdannut vedellä steroideja, sillä on pelännyt, että kumppani/kämppis löytää ja ymmärtää asian väärin. (Tällöin itsekin veisin lääkkeeni Astoran tuomarikopin lukolliseen säilytykseen, se kun on loogisin paikka.)
Toisaalta anabolisilla steroideilla on todettu olevan mahdollisia hyötyjä iäkkaiden naisten lonkkavaivojen hoidossa. Ehkä Tom Laaksonen on siis liukastunut ja hoitanut vaivaansa Astoran kopissa.

Eteläisille suippokorville myös terkkuja: Olematon huutelu ei ole laadukasta vittuilua, vaikka se itseä kikatuttaisikin.

P.s. toivon myös, että sana huutis ja sen taivutusmuodot pysyisivät poissa tältä palstalta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
No eihän ne sairauksien hoidossa voi olla käytettyjä kun löytyivät Porista. Jos ne olisi sairausten hoitoon ne olisi löytyneet nimenomaan raumalta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sattumaa tai ei, mutta lauantain ulospuhalluksen ja kommenttien jälkeen järkevä, fiksu ja mielenkiintoa herättävä veto tuoda nimenomaan päävalmentaja Selin otteluennakon pöydän ääreen. Hyvä ulostulo ja vellovaa ilmaa puhtaammaksi. *peukku*

Laakso laitaan, Matinmikko (kenties) puolustukseen ja joukkueena, puolustuksen kautta eteenpäin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
SK vahvistaa, ei liity Ässiin. Tiedoksi myös raumlaisse.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201117-172506.png
    Screenshot_20201117-172506.png
    41,5 KB · kertaa luettu: 131

Larbatchov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näkeehän tuon ettei Lukolla, ässillä tai jääkiekkoperheellä voi olla asian kanssa mitään tekemistä. Warriorin pleksinhoitoainehan on enimmäkseen käytössä lihaksikkailla portsareilla silloin kun joku on baarissa liian pleksit.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näkeehän tuon ettei Lukolla, ässillä tai jääkiekkoperheellä voi olla asian kanssa mitään tekemistä. Warriorin pleksinhoitoainehan on enimmäkseen käytössä lihaksikkailla portsareilla silloin kun joku on baarissa liian pleksit.
@tifosi tietää että Ässät on voittanut mestaruuden noiden avulla!
Jokainen järkevä ihminen tajusi, että Liigakiekkoon tätä on turha yhdistää, mutta sitten on näitä tiettyyn yhteisöön kuuluvia, joilta ei voi ikinä odottaa muuta kuin ala-arvoisia heittoja, mutta toivotaan että tämä uutinen tavoittaisi heidänkin ymmärtämisen tason.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Olenko mä nyt sitten ainoa joka ei yllättyisi millään tavalla jääkiekkoilijoiden dopingin käytöstä?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenko mä nyt sitten ainoa joka ei yllättyisi millään tavalla jääkiekkoilijoiden dopingin käytöstä?
Se on organisoitua, ei amatöörimaista, eikä Suomessa yleistä...veikkaan minä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi liittyä raumalaisiin jos kaappi on tuotu Raumalta. Hmm tämä vielä hämärän peitossa.

Poliisin suunnalta on tosiaan tänään todettu, että ei ole mitään syytä epäillä hallin ja seuran työntekijöitä, pelaajia sekä toimihenkilöitä. Eli Ässiä ei epäillä tästä mitenkään, jonka varmasti jokainen täyspäinen pystyi päättelemään jo ennen tätä poliisin ulostuloa.

Tietojen mukaan tuo aineita sisältänyt kaappi on tuotu Astora areenaan elokuussa 2019. Ja se on tuotu sinne jonkun yrityksen varastotiloista, jossa se on ollut useita vuosia.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hän ei kykene kuukauteen kertomaan meille mitään, moderaattorit antoivat hänelle pitkän kakun eilisestä hassuttelustaan Nauravan Sian kanssa.
Juuri näin.

Kuvaavaa toki on, että toinen meistä sai kuukauden pelikiellon ja minä olen silti yhä täällä kirjoittelemassa. Kukin päätelköön siitä, kumpi meistä siinä kirjoitti asiaa ja kumpi ei. Vaikka toki minäkin olisin voinut jättää osan kirjoittamatta. Mutta eiköhän @Tifosi tule sitten kuukauden päästä tänne taas kertoilemaan juttujaan. Saa nyt koko kuukauden keksiä uusia huhuja siellä Raumalla.

Sen verran itse asiaan, että itseäni ei epäilyttänyt hetkeäkään, että asialla olisi jotain tekemistä Ässien edustusjoukkueen kanssa. Asia selviää sitten aikanaan, hyvä kuitenkin että näyttävän aloituksen jälkeen kerrotaan yhtä näkyvästi ettei kyseessä ole millään tavalla Ässiin liittyvä asia.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Mutta onhan tuossa kyllä vielä hieman epäilyttäviä juttuja.
Kaappi siis hankittu 2019 ja se on siirretty muusta paikasta. Kuitenkin kaikki tavarat kaapissa nätissä järjestyksessä?

Kaappi siirretty ja puolet ovista lukossa. Miksi hankkia edes kyseistä kaappia, jos sitä ei pysty juuri käyttämään?

Miksi lukkoja ei ole rikottu jo aiemmin että on saatu kaapit omaan käyttöön, kun siirtovaiheessa varmasti kuultu jo että kaapissa on myös tavaraa?
 

Co.

Jäsen
Mutta onhan tuossa kyllä vielä hieman epäilyttäviä juttuja.
Kaappi siis hankittu 2019 ja se on siirretty muusta paikasta. Kuitenkin kaikki tavarat kaapissa nätissä järjestyksessä?

Meinaat siis, että kuvan ottanut henkilö on vain avannut oven ja ottanut kuvan sisällöstä sellaisenaan? Näkeehän sen nyt raumalainenkin, että purkit on järjestetty kuvaamista varten. Vai näkeekö?
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mutta onhan tuossa kyllä vielä hieman epäilyttäviä juttuja.
Kaappi siis hankittu 2019 ja se on siirretty muusta paikasta. Kuitenkin kaikki tavarat kaapissa nätissä järjestyksessä?

Kaappi siirretty ja puolet ovista lukossa. Miksi hankkia edes kyseistä kaappia, jos sitä ei pysty juuri käyttämään?

Miksi lukkoja ei ole rikottu jo aiemmin että on saatu kaapit omaan käyttöön, kun siirtovaiheessa varmasti kuultu jo että kaapissa on myös tavaraa?
On niin perkuleen hyvä ja hieno kaappi. Ainutlaatuinen ja juuri sellainen, joka sopii jäähallin tuomareiden koppiin. Ei haittaa vaikka puolet lokeroista on lukossa ja näin ollen käyttökelvottomia. Ne muut lokerot on täyttä timanttia ja vastaavia ei ole saatavilla. Se oli juuri tämä kaappi mikä sinne kuului. Ei kahta sanaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös