Ässät mediassa

  • 2 291 508
  • 9 531

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse sain hyvin onnistumaan. Kaikilla on varmaan Smart TV niin siihen vaan lataa softan niin ei tarvii streemata.

IPTV Guider – Nordiska TV Kanaler

Yllä linkki jossa on ohjeet eri laitteille.

Itse asensin Android TV boxiin tuon perfect playerin ja hyvin toimii ja kuvakin hyvä. Softat löytyy myös mm. LG, Samsung, IPad, Apple TV yms laitteisiin
 

FatSam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole löytänyt mahdollisuutta katsoa cc kautta. Joten ainakin meikeläisen osaamisella peli katsotaan kännykän näytöltä.

Otin nyt vielä maksullisen version tuosta "Perfect" Playeristä, eikä se sen paremmaksi muuttunut. Ihan järjettömän surkea. Koitan vielä VLC:llä, josko se cc alkais toimia. Jos ei, katon tietokoneen ruudulta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Rekisteröidy linkin kautta ja saat sähköpostiisi M3U-tiedoston. Avaat sen VLC:llä ja alarivin kolmas nappula oikealta avaa kanavalistan. Sitten [SWE] cmore joku kanava, varmaan hockey kanava. Nyt tulee jotain lätkää.
Kiitoksia.... Miten nää tällee voi näkyä :D

Oon kyl vieläki vähä skeptinen, että tää peli tulis ihan joltain kanavalta... Veikkaan, että on vaan nettistriimi, minkä saa ostettua tuolta linkistä.

E2: eikun kyllä tää vissiin on ihan tolla cmore hockey kanavan lähetyslistalla...ainakin tv-guidessa.. no pian sen näkee.
 
Viimeksi muokattu:

FatSam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitoksia.... Miten nää tällee voi näkyä :D

Oon kyl vieläki vähä skeptinen, että tää peli tulis ihan joltain kanavalta... Veikkaan, että on vaan nettistriimi, minkä saa ostettua tuolta linkistä.

E2: eikun kyllä tää vissiin on ihan tolla cmore hockey kanavan lähetyslistalla...ainakin tv-guidessa.. no pian sen näkee.

Mä oon kyllä skeptinen sen suhteen, että onkohan tämä palvelu maksullisenakaan ihan laillinen, sen verran näkyy maksukanavia :)
 

Työmyyrä58

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
No, sähköpostiini ei kyllä mitään tule, vai kuinka nopeasti sinne jotain piti tulla? Meikäläinen rekisteröityi varmaan 15min sitten. Teilläkö näkyy ihan jees?

Edit: Ja kyllä olen katsonut roskapostin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Eipä tullut mullekaan mitään linkkiä, kun ennen seiskaa klikkailin sen.. SK:n puolella ei myöskään näy yhtään mitään, siellä pyörin kirjautuneena mutta ei kyllä löydy linkkiä klo 20(:D) alkavaan peliin
 

Bay

Jäsen
Äh, joo torstain peli vasta näkyy SK:ssa. Menee Örebröt ja brynäsit sekaisin ruotsalaisina yhdentekevinä joukkueina. Samoin kuin tiistait ja torstait...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Äh, joo torstain peli vasta näkyy SK:ssa. Menee Örebröt ja brynäsit sekaisin ruotsalaisina yhdentekevinä joukkueina. Samoin kuin tiistait ja torstait...

SK näyttää ilmeisesti vasta torstain Brynäs-pelin.

Joo, kiireessä kun räveltää niin ei tosiaan ihan tarkimmalla silmällä tullut luettua;) Koitin vielä tuota IPTV -juttua pöytäkoneella mutta ei sekään nyt johda mihinkään, tyydyn seuraamaan raportointia muiden näkemänä.
 

Patalogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät #90 #96
Joo, kiireessä kun räveltää niin ei tosiaan ihan tarkimmalla silmällä tullut luettua;) Koitin vielä tuota IPTV -juttua pöytäkoneella mutta ei sekään nyt johda mihinkään, tyydyn seuraamaan raportointia muiden näkemänä.

Nojuu, sekasin meni täälläkin öörebruut ja bryynäsit(: Onnistuin katselemaan jonkin aikaa läppärillä ja hyvällä laadulla peliä, mutta yhtäkkiä lagas ja lähdettä ei voitu avata. Joten thats it. Tyydytään seuraamaan muiden raportointia
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nojuu, sekasin meni täälläkin öörebruut ja bryynäsit(: Onnistuin katselemaan jonkin aikaa läppärillä ja hyvällä laadulla peliä, mutta yhtäkkiä lagas ja lähdettä ei voitu avata. Joten thats it. Tyydytään seuraamaan muiden raportointia

Mulle tuli linkki heti kun sen painoin "send" ja kaikki toimi loistavasti hyvällä hd laadulla ilman ensimmäistäkään pätkäsyä. Katoin 65 tuuman tölsystä Android TV:n Perfect Player softalla. Yllätyin laadusta ja toimivuudesta!
 

Työmyyrä58

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja Boston Bruins
Täytyy sanoa että Brynäs-peli jää kyllä näkemättä. En ala missään nimessä tilailemaan tuota SatakunnanKansaa.
 

Delkor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jääkiekko mainittu. Ja mitäköhän muuta SK:n sopisi tarjoilla arvon herrasväelle ilmaiseksi? Ainakin nyt on pieni mahdollisuus, että striimi tulee isommin pätkimättä, kun ei puoli kaupunkia roiku samalla palvelimella.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jääkiekko mainittu. Ja mitäköhän muuta SK:n sopisi tarjoilla arvon herrasväelle ilmaiseksi? Ainakin nyt on pieni mahdollisuus, että striimi tulee isommin pätkimättä, kun ei puoli kaupunkia roiku samalla palvelimella.

Ai se on tilaajille? No kyllähän sen tavallaan ymmärtää. Tuota kai kutsutaan tilaajaeduksi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mistä tämä tieto, että vain tilaajille? Ainakaan SK:n sivuilla ei mielestäni mainita, että vaatii tunnukset

Suora lähetys: Ässät–Brynäs torstaina kello 19.45

Tulin kysymään samaa, ei nimittäin kyllä vaikuta olevan vain tilaajille. Sellaista ei mainita missään lähteessä, ja lähetysikkuna aukeaa tuohon kaikille avoimeen jääkiekko-osioon, eli outoa mistä tuollainen ankka on lähtenyt liikkeelle että olisi muka vain tilaajille..
 

Lämpö

Jäsen
SK Urheilun facebookissa SK Urheilu kommentoi näin:

” Tilaajille ilmainen. Ellei ole voimassa olevaa tilausta, niin tällä hetkellä on saatavilla ilmainen kokeilukuukausi :) ”
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pistäkää pätäkkää palamaan, pojat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös