Ajattelin aloittaa jo hyvissä ajoin virittämisen tähän tunteita herättävään otteluun. Kaksi fyysisyydestä tunnettua joukkuetta iskevät jälleen yhteen Porissa ja kuinka ollakaan päiväksi osuu lauantai (myös 11.2). Itse n.12 vuotta Porissa otteluita paikanpäällä seuranneena voin todeta, että IFK on se joka sytyttää. Usein nämä kohtaamiset ovat osuneet juuri lauantaille mikä ei liene pelkkää sattumaa. Tämä suosii myös IFK-faneja jotka varsin miehekkään kokoisilla (määrällisesti) ryhmillä ovat vuodesta toiseen tulleet kannattamaan omiaan. Väittäisin, että Porissa nämä kohtaamiset ovat vieläkin kuumempia kuin Stadissa, sitä mistä se johtuu voi vaan arvuutella mut suurinpana syynä siihen näkisin eron Ässien pelaamisessa. Eli kotona rynnistys on paljon kovempi kotiyleisön vauhdittamana alusta asti kuin vieraissa, siihen lisättynä IFK:n peruuttelematon tyyli on tuloksena upea tapahtuma.
Itse ottelua on turha tässä vaiheessa alkaa sen enempää pohjustamaan eikä se ollut tarkoituksenikaan, lähinnä olis mukava koota molempien joukkueiden fanien ajatuksia näistä veren makuisista kohtaamisista. Itse ottelun lähestyessä olisi mukava myös saada Stadin suunnalta infoa millaisella ryhmällä Poriin lähdetään (siis fanit).
Ei muuta ku odottamaan Gladiaattoreiden kohtaamista. Tovottavasti kukkahattu-tädit ja Muukkonen saavat lisää päänvaivaa!
Ps.20 000e in my Ass
Jos modet vois ystävällisesti siirtää tän oikean otsikon alle?
Itse ottelua on turha tässä vaiheessa alkaa sen enempää pohjustamaan eikä se ollut tarkoituksenikaan, lähinnä olis mukava koota molempien joukkueiden fanien ajatuksia näistä veren makuisista kohtaamisista. Itse ottelun lähestyessä olisi mukava myös saada Stadin suunnalta infoa millaisella ryhmällä Poriin lähdetään (siis fanit).
Ei muuta ku odottamaan Gladiaattoreiden kohtaamista. Tovottavasti kukkahattu-tädit ja Muukkonen saavat lisää päänvaivaa!
Ps.20 000e in my Ass
Jos modet vois ystävällisesti siirtää tän oikean otsikon alle?
Viimeksi muokattu: