Ässähuhut ja mutut

  • 6 031 784
  • 28 897

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Malinen olisi ensi kaudella voinut olla IFK:ssa kolmossentteri. Ehkä kaveri halusi enemmän vastuuta ja peliaikaa ison rahan sijasta. No mutta tätä on turhaa tässä kohtaa enempää pohtia. Toivottavasti Ässät tällä viikolla jo julkaisee noita tiivoloita ja rekosia
 

D.A.D

Jäsen
Toivottavasti Tiivolan sopimusta ei julkaista ollenkaan. Ois siinä melkosesti työsarkaa et siitä saatais pelimies. Oma harjotusohjelma pitäis olla, ku muut lähtee jäältä ni Tiivola harjoittelee pari tuntii miten noustaan taklauksen jälkee ripeesti ylös.
 

Kafrom

Jäsen
Toivottavasti Tiivolan sopimusta ei julkaista ollenkaan. Ois siinä melkosesti työsarkaa et siitä saatais pelimies. Oma harjotusohjelma pitäis olla, ku muut lähtee jäältä ni Tiivola harjoittelee pari tuntii miten noustaan taklauksen jälkee ripeesti ylös.
Voi herranjumala sentään näitä joidenkin Tiivola-traumoja. Ihan yhtälailla ässäpelaajat sukeltelivat viime kaudella.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Ihan yhtälailla ässäpelaajat sukeltelivat viime kaudella.
Kiljuen ottaisin Huhtalan Tomminkin tänne takaisin, vaikka osasi kovan pelin ja pisteiden teon lisäksi kalastella jäähyjäkin aikamoisilla ilmaveiveillä ja makoilulla.

Kakkos-sentteriksi Tiivola voi olla kovakin haku ensi kaudeksi ja näin molempien pelejä nähneenä pidän häntä huomattavasti varmempana korttina, kuin Rekosta.
 

D.A.D

Jäsen
Kyl mun traumat johtuu jostain muusta ku Tiivolasta. Kun pidät hengitystä ja luulet et nyt se pelaaja kuoli oikeesti. Ihan yhtälailla se korpee kun omat filmaa. Ei saa arvostusta yhtään. Mun mielestä jääkiekko ja jalkapallo on eri lajeja.
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Oma mutu, että Ässät ei hanki selkeää ykkössentteriä ensikaudeksi. Kuparisen kanssa kun saadaan jatko niin sentterit ovat siinä.
Kärki - Tiivola - Kotkaniemi/Appelgren - Kuparinen - Saha
+ täytyy muistaa, että Lähteenmäki, Juhola ja huhuttu Salmelakin osaavat pelata keskellä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ihan yhtälailla ässäpelaajat sukeltelivat viime kaudella.

Tästä varmaan saa olla erimieltäkin? Tai sitten Ässäpelaajat sukeltelivat niin huonosti, etten nähnyt niitä eivätkä muuten nähneet tuomaritkaan, koska Ässille annettiin todella vähän ylivoimaa. Ensi kaudella tämä sitten muuttuu, jos Tiivola saadaan suorittamaan omia teatteriesityksiä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tästä varmaan saa olla erimieltäkin? Tai sitten Ässäpelaajat sukeltelivat niin huonosti, etten nähnyt niitä eivätkä muuten nähneet tuomaritkaan, koska Ässille annettiin todella vähän ylivoimaa. Ensi kaudella tämä sitten muuttuu, jos Tiivola saadaan suorittamaan omia teatteriesityksiä.
Ässät rikko viime kaudella ihan aikusten oikeesti aika paljon. Yhtä totta on, että kyllä siellä muutama patapaita kalasteli jäähyjä aika surutta. Pahimpana häpeäpilkkuna tällä saralla Kotkaniemi.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kojolla on sopimus SaiPaan. Strömbergillä ei muuten ole :)
Juu, tiedän. Juuri sen takia tuo hymiö, kun paljastuisi turhaksi stalkkailuksi, koska melkoisella varmuudella tuo kaikkien povaileman Kojon auto on.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Perrinin Erkki on lähdössä Turusta. Olisi aivan huikeaa että tulisi päättämään liigauransa sieltä missä se alkoikin, mutta tuskin.

Hirssovitsin Kim jäi myös juuri ilman työpaikkaa Espoossa, mutta luultavasti räkii kattoon mielummin kuin poistuu pk-seudulta.

Siinö tosin kaksi nimeä sentteriksi.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mahdotonta, Jokerit ei pelaa liigaa.

Pitipä oikein tarkastaa, mutta muistin että se meni nimenomaan toisinpäin. Tilastojen mukaan pelasi tosiaan Jokereissa ensin 6 peliä ja sitten Ässiin. Muistin ihan toisinpäin.

No mutta eipä se muuta tosiasiaa, että ei Ässien massit riitä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Perrinin Erkki on lähdössä Turusta. Olisi aivan huikeaa että tulisi päättämään liigauransa sieltä missä se alkoikin, mutta tuskin.

Hirssovitsin Kim jäi myös juuri ilman työpaikkaa Espoossa, mutta luultavasti räkii kattoon mielummin kuin poistuu pk-seudulta.

Siinö tosin kaksi nimeä sentteriksi.

Ymmärrän toki, että ilmeisen huumorilla nämä heitit, mutta tietenkään Perriniin ole mitään saumaa ja Hirson ura on jo ohi.. puhumattakaan siitä hänen surullisenkuuluisasta rakkaudestaan pk-seutua kohtaan

Selvää on, että se koodinimi ykkössentteri pitää hakea ulkomailta, ja mihinkään "nimimieheen" ei ole varaa/järkeä panostaa. Tämän kaverin heitin jo aiemmin, sillä pelkän EP-scouttauksen perusteella (ja muuhun tässä ei ole mahdollisuutta) hän olisi oletettavalta hinta/laatu/tausta suhteeltaan aivan täydellinen haku.. eli joku hänen kaltaisensa, kiitos

Tyler Morley - Eliteprospects.com
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jo pelkkä paikallaan polkeminen mahdollistaisi 125-150k€ nousun pelaajabudjettiin ja nollatuloksen, käsittääkseni myyntiä on petrattu edelliskaudesta, jolloin varaa värkeissä on vielä enemmän.

Vaikea nähdä merkittävää tappiota näköpiirissä edes pleijareista ulos jäämällä.

No nyt on kelkka kääntymässä myös nimimerkin @Tuamas osalta tämän asian tiimoilta?

Viimeksi kun spekuloin taloudellisella tappioilla, tuli saavillinen paskaa niskaan. No, toivotaan parasta ja pelätään pahinta laskelmia odotellessa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No nyt on kelkka kääntymässä myös nimimerkin @Tuamas osalta tämän asian tiimoilta?

Viimeksi kun spekuloin taloudellisella tappioilla, tuli saavillinen paskaa niskaan. No, toivotaan parasta ja pelätään pahinta laskelmia odotellessa.

Minusta lällättely on tyhmää, varsinkin kun sille ei ole perusteita.

Perttula antoi tammikuun puolessa välissä lausunnon, jonka mukaan kausi päättyy nollatulokseen tai jopa pieneen plussatulokseen. Sinulla ei ollut muuta tietoa kuin mutu ja nyt tulet lällättelemään.
 

Tuamas

Jäsen
No nyt on kelkka kääntymässä myös nimimerkin @Tuamas osalta tämän asian tiimoilta?

Viimeksi kun spekuloin taloudellisella tappioilla, tuli saavillinen paskaa niskaan. No, toivotaan parasta ja pelätään pahinta laskelmia odotellessa.

Katsotaan kun lukuja tulee.

Palkkakulut nousivat enemmän kuin odotin ja kuluttajamyynnissä epäonnistuttiin pahemmin kuin tuolloin odotin.

Siitä toki ei pääse mihinkään, että tilanne ei tuosta hetkestä olennaisesti muuttunut mihinkään, eli jos tulee isohko tappio, joko TJ ei osaa lukea tuloslaskelmaa, valehteli tietoisesti tai Ässien talousosasto ei pysty tuottamaan suoriteperusteisia lukuja.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minusta lällättely on tyhmää, varsinkin kun sille ei ole perusteita.

Perttula antoi tammikuun puolessa välissä lausunnon, jonka mukaan kausi päättyy nollatulokseen tai jopa pieneen plussatulokseen. Sinulla ei ollut muuta tietoa kuin mutu ja nyt tulet lällättelemään.

Kappas, prinssi rohkea ja valkoinen ratsu. Ei ollakaan tavattu hetkeen.

Näet mitä haluat nähdä. Itse näen enemmänkin niin, että puolustan omaa kantaani ja siivoilen paskat olkapäiltäni pois. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista yhtäkään virtuaalista nimimerkkiä kohtaan eikä tarkoitus ole lällätellä/vittuilla. Ehkä vähän toki muistuttaa, että olin todennäköisesti jälleen kerran oikeassa. Se minun heikkoudekseni laskettakoon.

Kuten sanoin, tulosta odotellessa. @Tuamas
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...eikä tarkoitus ole lällätellä/vittuilla. Ehkä vähän toki muistuttaa, että olin todennäköisesti jälleen kerran oikeassa. Se minun heikkoudekseni laskettakoon...

Vähän on ristiriitaista tekstiä, joten pitäydyn kannassani. Eräs tuttu näytti kerran kolmea pitkävetolappua, oli veikannut Ässien puolesta ja vastaan sekä tasapeliä, sanoi että tänään osuu. Sinun juttusi muistuttavat tämän kaverin vedonlyöntiä.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän on ristiriitaista tekstiä, joten pitäydyn kannassani. Eräs tuttu näytti kerran kolmea pitkävetolappua, oli veikannut Ässien puolesta ja vastaan sekä tasapeliä, sanoi että tänään osuu. Sinun juttusi muistuttavat tämän kaverin vedonlyöntiä.

Avaa vähän mikä on ristiriitaista?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin ne asiat koetaan. Sinusta kertoo jotain se, että nostat esille vanha keskustelun, kertoaksesi olleesi oikeassa. Ja minusta se, että puutun asiaa. Eteenpäin, tämä tästä.

Ei tämä tästä.

Nostan vanhan keskustelun varmasti esiin, jos olen saanut vastaväitteitä asiasta joka myöhemmin mahdollisesti paljastuukin menevän hyvin pitkälle juuri kuten olen alunperin kirjoittanut. Tässä toki viimeistä sanaa ei ole vielä sanottu. Anteeksi, jos tämä loukkaa tai harmittaa sinua.

Sitten toki tämä "olen aina oikeassa"- juttu ei tietenkään pidä paikkaansa. Uskoisin, että aika moni täällä pidempään kirjoittanut ymmärtää sen olevan jo pääosin huumoria. En mä oikeasti mikään Tammisen Juhani ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös