Ässähuhut ja mutut

  • 6 031 736
  • 28 897

Nigi

Jäsen
No kyllähän se nyt sitten on selvä.

pvm+kello+pratun ehdottama numero 22+4+12+41=79
7+9=16

Johs jooris on pelannut pääasiallisesti numerolla 16.
Jooris teki viime kaudella 25 tehopinnaa ja Ässissä numerolla 16 pelaa Feetu Knihti joka teki 6 pinnaa.
25+16+6=47

Parrun numero oli 47 ja kaudella 2016 Parru otti sattumalta myös 47 jäähyminuuttia.
4+7+4+7=22, joka taas oli Kuparsien pelinumero.

Näistä kun yhdistellään 16+22+47=85 ja siitä miinustetaan ensin Parrun tehopisteet v16 eli kolme, ja jaetaan tässä mainittujen pelaajien määrällä tulee 20,5. Se on vähän pienempi versio Maven numerosta 21, joten uusi hankinta on melko selvästi Otto Kivenmäki joka palaa Poriin pelaamaan numerolla 73. 7*3 muuten on 21.

Täähän oli ihan selvä homma loppujen lopuksi.

Mutta kaikista tärkeintä tähän liittyen:

@tonir mietteet uudesta hankinnasta?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän veikkaan, että tänään julkaistaan Hämeenaho. Tuo maanantain päivämäärä sitten lisättiin heti, kun täällä palstalla tyrmättiin, että Hämeenahoa ei saisi julkaista tällaisessa "hypetysleikillä". Nyt kun pelaajia julkaistaan tällä tyylillä AINAKIN kaksi, niin nyt on vain vaihdettu yleistä julkaisumetodia eikä tämä "hypetysleikki" ole vain Hämeenahoa varten räätälöity.

Markkinoinnin kannalta ajateltuna on aika tavanomaista tehdä kampanjoita useammalla tavalla ja vertailla näiden metodien tuloksia. Näin voidaan tietopohjaisesti kehittää markkinointia parempaan suuntaan. Eli markkinoinnin näkökulmasta tämä on ihan perusteltua.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Vähän veikkaan, että tänään julkaistaan Hämeenaho. Tuo maanantain päivämäärä sitten lisättiin heti, kun täällä palstalla tyrmättiin, että Hämeenahoa ei saisi julkaista tällaisessa "hypetysleikillä". Nyt kun pelaajia julkaistaan tällä tyylillä AINAKIN kaksi, niin nyt on vain vaihdettu yleistä julkaisumetodia eikä tämä "hypetysleikki" ole vain Hämeenahoa varten räätälöity.

Markkinoinnin kannalta ajateltuna on aika tavanomaista tehdä kampanjoita useammalla tavalla ja vertailla näiden metodien tuloksia. Näin voidaan tietopohjaisesti kehittää markkinointia parempaan suuntaan. Eli markkinoinnin näkökulmasta tämä on ihan perusteltua.
Tälläsillä päivämäärä lisäyksillä ei ole markkinoinnin kanssa käytännössä mitään tekemistä. Vai onko Ässät jossain vihjanneet, että seuraavan julkistuksen päivämäärä näkyy siellä? Kyllä nuo lisätään ihan meidän 23/7 seuraavien "iloksi". Ässien markkinointi pelaajauutisissa on "Pelaajauutisia klo 12:00" jonka jälkeen lisätään youtubeen videopätkä ja pieni haastattelu.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Tälläsillä päivämäärä lisäyksillä ei ole markkinoinnin kanssa käytännössä mitään tekemistä. Vai onko Ässät jossain vihjanneet, että seuraavan julkistuksen päivämäärä näkyy siellä? Kyllä nuo lisätään ihan meidän 23/7 seuraavien "iloksi". Ässien markkinointi pelaajauutisissa on "Pelaajauutisia klo 12:00" jonka jälkeen lisätään youtubeen videopätkä ja pieni haastattelu.
Suoraan omat ajatukset. Kyllä on omituista markkinointia piilottaa joku päivämäärä pelaajalistalle, varsinkin jos tavoitteena olisi saavuttaa suurempi yleisö kuin jatkoajan keskustelupalstan salapoliisit :D
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tälläsillä päivämäärä lisäyksillä ei ole markkinoinnin kanssa käytännössä mitään tekemistä. Vai onko Ässät jossain vihjanneet, että seuraavan julkistuksen päivämäärä näkyy siellä? Kyllä nuo lisätään ihan meidän 23/7 seuraavien "iloksi". Ässien markkinointi pelaajauutisissa on "Pelaajauutisia klo 12:00" jonka jälkeen lisätään youtubeen videopätkä ja pieni haastattelu.
Ässien sivuilta jutut leviää tänne Jatkoaikaan ja aika monet jutut leviää täältä Someen ja jopa lehtiin. Niin myös tämäkin.

Siinä olet tosin oikeassa, että tässä tilanteessa näillä aikajanoilla tuskin on juurikaan mitään merkitystä. Eli ehkäpä todennäköisempää on juuri tuo, että tässä on kyse vain hassuttelusta meille 23,5/7 seuraaville.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Aika monet jutut leviää täältä jatkoajasta Someen ja jopa lehtiin. Niin myös tämäkin.

Siinä olet tosin oikeassa, että tässä tilanteessa näillä aikajanoilla tuskin on juurikaan mitään merkitystä. Eli ehkäpä todennäköisempää on juuri tuo, että tässä on kyse vain hassuttelusta meille 23,5/7 seuraaville.
Ässät suoraan sanonut, että ovat panostaneet markkinoinnissa someen. Jos minä tauno tasalakki menen kirjottamaan #Ässät tägillä, "hei, 22.4 uusi soppari, Ässien sivuilla piiloviesti", niin se saavuttaa taatusti paljon pienemmän yleisön, kuin Ässien oma julkaisema vihjaus.

Niin kuin sanoin, ei merkitystä markkinoinnissa. Tai sitten siellä on todella epäpäteviä kavereita vetämässä markkinointia.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät suoraan sanonut, että ovat panostaneet markkinoinnissa someen. Jos minä tauno tasalakki menen kirjottamaan #Ässät tägillä, "hei, 22.4 uusi soppari, Ässien sivuilla piiloviesti", niin se saavuttaa taatusti paljon pienemmän yleisön, kuin Ässien oma julkaisema vihjaus.

Niin kuin sanoin, ei merkitystä markkinoinnissa. Tai sitten siellä on todella epäpäteviä kavereita vetämässä markkinointia.
Ihan samoin Ässät on nytkin julkaissut tulevan pelaajajulkistuksensa kuin aiempinakin päivinä. Nyt tämä "päivämääräleikki" on tuon normaalin julkaisun päälle.

Veikkaan, että tällä tavalla on saatu jonkun verran lisää käviöitä Ässien kotisivuille ja ehkäpä julkistusvideotakin on nyt katsomassa muutama enemmän. Se selviää Ässille sitten julkaisujen jälkeen.

Ja täytyy muistaa, että tuo kotisivuilla tapahtuva leikki on ilmaista mainontaa. Se on sitä parasta sorttia.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan samoin Ässät on nytkin julkaissut tulevan pelaajajulkistuksensa kuin aiempinakin päivinä. Nyt tämä "päivämääräleikki" on tuon normaalin julkaisun päälle.

Veikkaan, että tällä tavalla on saatu jonkun verran lisää käviöitä Ässien kotisivuille ja ehkäpä julkistusvideotakin on nyt katsomassa muutama enemmän. Se selviää Ässille sitten julkaisujen jälkeen.

Ja täytyy muistaa, että tuo kotisivuilla tapahtuva leikki on ilmaista mainontaa. Se on sitä parasta sorttia.
Niinpä. Miksi ei kosiskeltaisi niitä, joita tällä hetkellä Ässien asiat kiinnostavat eniten.

”Suuri yleisö” ei into pinkeänä odota, keitä Ässissä pelaa ensi kaudella eikä tässä vaiheessa vuotta taida juuri jaksaa innostua pelaajauutisista.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ihan samoin Ässät on nytkin julkaissut tulevan pelaajajulkistuksensa kuin aiempinakin päivinä. Nyt tämä "päivämääräleikki" on tuon normaalin julkaisun päälle.

Veikkaan, että tällä tavalla on saatu jonkun verran lisää käviöitä Ässien kotisivuille ja ehkäpä julkistusvideotakin on nyt katsomassa muutama enemmän. Se selviää Ässille sitten julkaisujen jälkeen.

Ja täytyy muistaa, että tuo kotisivuilla tapahtuva leikki on ilmaista mainontaa. Se on sitä parasta sorttia.
Meinaat että noilla Twiiteillä "pelaajajulkistus klo 12.00" Ässät saa kävijöitä tarkastelemaan joukkuesivua? Jos kävijöitä on helppo houkutella sivuille tuolla tavalla, niin miksei samanlaista tietoa julkaista Facebookin tai Instagramin puolelle?

Joku siellä kikkailee muutaman tosifanin *no pun intended* iloksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Meinaat että noilla Twiiteillä "pelaajajulkistus klo 12.00" Ässät saa kävijöitä tarkastelemaan joukkuesivua? Jos kävijöitä on helppo houkutella sivuille tuolla tavalla, niin miksei samanlaista tietoa julkaista Facebookin tai Instagramin puolelle?

Joku siellä kikkailee muutaman tosifanin *no pun intended* iloksi.
Ei vaan veikkaan, että tällä päivämääräleikillä saadaan lisää kävijöitä kotisivuille ja kenties hiukan enemmän keskustelua... jos ei muiden niin sitten tosifanien piirissä. Ehkäpä jollekin tarttuu jotain mukaan fanikaupastakin.

En tiedä miksi ei julkaista ja miksi mitäkin julkaistaan. En ole Ässien markkinoinnista kovinkaan vakuuttunut, mutta hyvä kun kokeillaan vähän erilaisia juttuja. Näin voidaan ehkä oppia vähän paremmiksi tuossakin.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
En ole Ässien markkinoinnista kovinkaan vakuuttunut, mutta hyvä kun kokeillaan vähän erilaisia juttuja. Näin voidaan ehkä oppia vähän paremmiksi tuossakin.
No tästä ollaan harvinaisen paljon samoilla linjoilla. Ihan vaikka etelän vetelistä voi ottaa mallia, jos tälläisia numero hassutteluja harrastetaan. Suuri yleisökin saadaan kyllä kiinnostumaan, jos ne tietäisivät edes näistä.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällainen pelaaja huhuissa Suomeen. Toivottavasti ei ole Ässien julkaisema uusi pelaaja.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Vähän kyllä ihmetyttää, että kuinka vatipäitä nämä Ässien markkinointihemmot ovat näissä pelaajasopimusten ennakkohehkutuksissa. Jokainen tälläkin palstalla (ainakin uskon näin) keksisi vaikka mitä mielenkiintoisempaa ajatusleikkiä tai arvoituksia tulevista pelaajista mitä nyt ollaan nähty.

Toki, tämä on ihan hyvä ettei jatketa sitä viimekauden linjaa, että ripotellaan liian helppoja ja liian nopeasti pelaajan kotipaikka, kätisyys ja koko yms. ja kaikki tietävät pelaajan jo tunti ennen julkaisua ja "Ohhoh, empä olisi uskonut" - reagointi on valmis.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Johnston kerhosta ja siihen päälle Kaski ja Grant niin pakisto on valmis ja paikka 6 joukossa varma.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Sinällään ihan kiva et Hämis teki monivuotisen diilin Ässien kans mutta ei siitä vielä mitään etusivun juttua revitä. Kun näitä nyt julkistetaan tipottain niin pitäs kyllä olla isompia kaloja eikä jotain junnuja jotka tuskin edarista vakipaikkaan yltää.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Peruskiekkofani Pori torilt kyselee nyt, "ketä tää Hämeeaho ny o".

Tärkeä kiinnitys,mutta ykköskorin jätkiä seuraavaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös