Ässäfanit Porin seudun ulkopuolella?

  • 8 029
  • 77

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Sissi kirjoitti:
Minä asustelen Forssassa. Syntysin Etelä-Pohjanmaalta, E-P:n eteläisimmästä kunnasta. Pori kun on lähin paikka missä kunnon lätkää pelataan niin niimpä sitten siellä tullu pienenä jo käytyä, kun vanhemmat sisarukset etc peleissä kävi. Ässistä muodostu se the One and Only, hetkellisen mielenhäiriön jälkeen. Ei muuten ole varsinaisesti mitään sidettä Poriin, mitä nyt peleissä siellä käyny ja sitä rataa. Nykyään harvemmin tulee käytyä, olis vmäistä matkustaa Forssasta linkalla mutta tänään pitkästä aikaa olin pelissä kun kotona päin elikkäs täällä Pohojanmaalla vierailen. Ei ole muut joukkueet oikein iskeny kun yhtä pitkään jo kannattanut mitä nyt ehkä pleijareissa muodostuu joku muu suosikiksi kun omaa harvemmin siellä pystyy toivomaan(sattuneista syistä..).
Niin joo ja pitänee lisätä vielä se että täällä ilmottautuu ainakin yksi Porin ulkopuolelta oleva naispuolinen kannattaja. Jo vuodesta.. Oliskohan suunnilleen -93. Sinne suuntaan ainakin..


Hetkinen.. Tänään (eilen) vaihdoin muutaman sanan joidenkin Kauhajokelaisten Ässäkannattajien kanssa "duunaripubissa" ennen peliä. Olitkos kenties samaa ryhmää?
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Itse asustelin yli kymmenen vuotta tuolla Tampereen liepeillä ja siellä lähes kaikki olivat Ilves tai Tapparafaneja. Se fanihomma siellä tuntui kauhean pinnalliselta ja takkia käännettiin menestyksen mukaan. Mutta aina kun tapasi Ässäfanin, niin tiesi, että kyseessä on pitkän linjan fani.

Ässien etäfaneista todella moni on kannustanut Ässiä koko elämänsä. Moni kertoi, että Porin Isomäki on vain niin hieno paikka. Toiset sanoi, että Ässät on väriläiskä, eikä siinä ei ole kysymys pelkästään voittamisesta. Onneksi, kun eihän me kauheen usein voitetakaan. :) Kuitenkin vanhan työläiskaupungin pojat ovat omalla toiminnallaan keränneet kohtalaisen ison joukon etäfaneja ympäri Suomen. Pata jyrää! Joskus vähän enemmän ja joskus vähän vähemmän....
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs KalPa
  • 2.32
  • 4.00
  • 2.64
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös