Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 544 009
  • 9 521

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niinku. Haastava. Itse. Jos voi käyttää sanaa minä, miksi vaihtaa se itseksi? Itse olen sitä mieltä.. tottakai olet itse. Kuka muukaan sinun puolestasi? Maailman löysin sana, itse.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Onko nämä suomea?
Eivät edes lähellä. Näitä vitun väännöksiä jakavat itsestään epävarmat myyntipuolen pikkupomot ja muut nilviäiset.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

444

Jäsen
Prospektointi noista on aika vakiintunut käsite ainakin myyntipuolella, mutta nuo muut ovat kyllä täydellistä hohhoijaa-osastoa.
Ärsyttävyydessään lähes samaa tasoa kuin ”ottaa koppi” jostain. Ei, en ota koppia, vaan hoidan asian. Vitun ääliöt.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Noiden edelllisten jatkoksi:

Insentiivi.

Toki tämä on taloustieteen jargonissa ihan yleisesti käytössä mutta kun tuota viljellään miten sattuu ihan tavallisissa viikkopalavereissa ja klikkiuutisten kommenttikentissä jne niin alkaa sattumaan korvaan yhä enemmän. Onneksi poliitikot vielä suurimmaksi osaksi puhuvat kannustimista.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
olletikin - onhan se suomea, mutta täysin tarpeeton ja saa käyttäjänsä kuulostamaan kielitaidottomalta. ("Lienee on"-tyyppiseltä analfabeetilta).
Etenkin, varsinkin ovat käyttökelpoisempia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bipedaali. Miks vitussa yksinkertaisista asioista pitää vääntää ihme uudissanoja?
En nyt uudissanasta tiedä vaan tuo on englannista tai latinasta suora lainasana.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@Poulu Jukki tuossa ylemmällä veti melkoisen sanalistauksen, josta setämiehelle nurturointi oli niin vaikea keksintö, notta piti käyttää tietoverkon markkinointihakuälypää-sovellusta. Joka ei ollut Altavista.

Saatuani tietokoneajon tulosteet eli printtilistan, avartui maailmani paskan verran yhtään mitenkään: ' monikanavainen liidien nurturointi' ja sitten toinen maailmasta tärkeä oivallus ' liidien generointi ja nurturointi'.

Tai no avartuihan tuo nurturointi. Se on mainosloukkuun, höpönassumainosmarkkinoijapellen vieheeseen iskeneen maksavan yrittäjän hoivaamista. Eli käytännössä väsytystä siiman perässä, mutta siten ettei maksavaa kalaa kelata rantaan, vaan jatkuvaa catch and release-kusetusta.

Nurturointi on etymologialtaan kai siis hoivaamista, mutta ei todellakaan nykysuomessa mitään tylsää vanhuksista huolen pitämistä: puis se mielikuva meistä dynaamisista mainosmerkonomisteista.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Dad bod.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös