Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Mää en oo käyttäny K-kauppaa juuri koskaan, mutta tiedän nyt ainakin etten tule käyttämäänkään. Jou.
Ärsyttävä mainos on yleensä hyvä mainos. Ensin se ärsyttää, sitten jengi siedättyy siihen, ja lopulta jengi saattaa - kas kummaa - ostaakin mainostajan tavaroita tai palveluita. Ratkaisevaa on se, että mainos ja mainostaja jäävät mieleen.
Muitakin tapoja on, mutta tämä on tehokkain ja helpoin edelleen. Etenkin nykyään, kun viestin perille saamiseksi joutuu tekemään koko ajan vain kovempaa työtä. Helpointahan on provosoida ja ärsyttää. Sellaisen teho ei ole kadonnut mihinkään.
Tämä on niin totta. Mua vituttaa mainokset muutenkin niin paljon, koska 95% on aivan saatanan ärsyttäviä, että vältän niitten kattomista viimeseen asti. Muuten on kohta periaatteen miähenä siinä tilanteessa että elää Linkolana jossain skuugessa koska ei viitti saatana maksaa yhtään mistään.Ei ole. Ärsyttävä mainos on aina ärsyttävä mainos ja pidän visusti huolen, että en koskaan osta tuotetta, jonka mainos repii hermoja. Any publicity is good publicity on ihan paska väite.
Sama ääni oli aiemmin Pop-pankin mainoksissa ja ihan samalla tavalla ärsyttävästi puhui. Ihan järkyttäviä mainoksia.Lidlin uusi radiomainos. Puistattaa ajatuskin siitä mummosta puhumassa paskaa.
"TÄÄLLÄ VENEESSÄ"!!Sebamedin radiomainokset on myös kohtalaisen ärsyttäviä.
Sama ääni oli aiemmin Pop-pankin mainoksissa ja ihan samalla tavalla ärsyttävästi puhui. Ihan järkyttäviä mainoksia.
Onko tosiaan Eija Vilpas? Mulle tulee tuosta äänestä joku lihava seitenkymppinen mummo ja Vilpas ei kumpaakaan ole, mutta jos on niin ohhoh. Pidän Vilpasta ihan hyvänä näyttelijänä ainakin joissain rooleissaan.Oliko näissä Eija Vilpas? Hieman on kyllä ärsyttävä ääni hänellä.
Onko tosiaan Eija Vilpas? Mulle tulee tuosta äänestä joku lihava seitenkymppinen mummo ja Vilpas ei kumpaakaan ole, mutta jos on niin ohhoh. Pidän Vilpasta ihan hyvänä näyttelijänä ainakin joissain rooleissaan.
Telkkarin Lumikki-mainoksissa vanhempi nainen on Tiia Louste.Lidlin mainoksissa on lisäksi kyllä ollut joku vanhemmankin kuuloinen täti. Silloin ainakin kun oli joku Lumikki niissä mainoksissa.
Muita Pop-pankin mainoksia en muista kuulleeni kuin Eija Vilppaan äänittämiä.
Mikäs vika Juhla Mokka mainoksissa?Oman kylän kauppa -lässytyksien rinnalle ärsyttävyydessä on nousemassa yllättävä ehdokas, nimittäin Pauligin Juhla Mokka mainokset.
Hyväkin päivä on äkkiä pilalla kun tuo maailman masentavin ja surullisin tunnusmusiikki lähtee hitaasti soimaan suoraan sieluun. Saatana, että on masentavia mainoksia. Nykyään meinaa tulla itku kun näkee tuota tekijöiden kahvia kaupan hyllyllä.
Eikä tartte Hellmanssia ostaa enää ikinä.
En ny muutenkaan usein osta, mutta alan tekemään itse nekin vähät kerrat.
Vuotaa korvat verta ja vaihtuu tv-kanava joka kerta kun toi tulee joltain kanavalta.