Savon leijona
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Pepsin mainos ärsyttää valtavasti. Se renkutus...
Miten tämä ei ole saanut muita tykkäyksiä? Todella ärsyttävä autotune-rallatus.Iphone 15 DNA - mainos.
Heillä on myös vastaava missä soi Microsoft Teamsin soittoääni. Tänään kuulin kun olin työkaverin huoneessa käymässä jotain asiaa läpi ja molemmat alkoivat sitten puhelinta kaivaa taskusta.DNA:n uusi radiomainos, jossa alkuun soi perus android-soittoääni. Pikkasen hämäävä. Toivottavasti joku vielä joskus laittaa vaikka palohälyttimen ääntä mainokseen tai muuta vastaavaa.
DNA:n uusin mainos missä Pekka Poudan imitaatiolla naurahdetaan halvoille hinnoille. Missä hitossa näitä oikein keksitään? ihan oikeesti.
Iphone 15 DNA - mainos.
DNA:n uusi radiomainos, jossa alkuun soi perus android-soittoääni. Pikkasen hämäävä. Toivottavasti joku vielä joskus laittaa vaikka palohälyttimen ääntä mainokseen tai muuta vastaavaa.
Tän ketjun viimeaikaisista viesteistä päästään siihen lopputulemaan että DNA:lla on todella paljon ärsyttäviä mainoksia.Heillä on myös vastaava missä soi Microsoft Teamsin soittoääni. Tänään kuulin kun olin työkaverin huoneessa käymässä jotain asiaa läpi ja molemmat alkoivat sitten puhelinta kaivaa taskusta.
Teliakin osaa.Tän ketjun viimeaikaisista viesteistä päästään siihen lopputulemaan että DNA:lla on todella paljon ärsyttäviä mainoksia.
"Elämä on" oli/on itse asiassa DNA:n slogan.Teliakin osaa.
Kyllä.
Kyllä.
Kyllä.
Kyllä
Elämä on.
Niin oli ja on. Sekin kävi jossain vaiheessa hermolle. DNA:n mainosten huipentuma taasen oli, kun myöhemmin mm. 3 Simoa- ja Harjunpää -tuotannoista tunnetuksi tullut Olli Rahkonen esitti krapulaista suomenruotsalaista, joka ei oikein voinut mennä juhlimaan vappua kavereidensa pyytelyistä huolimatta, vaan vastasi ovisummerin välityksellä märisten "jag kan inte komma, jag har kaamee kapula"."Elämä on" oli/on itse asiassa DNA:n slogan.
Eivät ole tekijät katsoneet Monty Pythonia. Siellä huoneessa pitäisi olla nuorista ikäihmisiin niitä purkkikäsiä, ja sitten yksi luuranko käsi purkkiin juuttuneena. Sitten olisi hauska.Esim tuo Pringlestuubi kädessä-mainos oli mielestäni ihan hauska, mutta nyt pari kuukautta sitä katselleena se vain turhauttaa.
Sitten vielä mainostavat olevansa oman tutkimuksensa mukaan halvin. Yllätys.Nyt on tullut Lidlin uusin rallattelu mukahauskoin sanoin r.a.k.a.s sävelmällä.
Voi kusi ja paska.
Pringlesin käsi purkissa mainoksesta vielä, että ihmettelen sitä miten ne oikein itse mainostaa sitä kuinka huono pakkaus niillä on.