kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voiko omaa ääntä täällä vaihtaa? Cicciolinan takia haluaisin sittenkin jotain siihen viittaavaa tännekkin.
Karjalaiset yrittävät selkeästi paikata virhettään:Pentti Matikainen.
Onko muita vaihtoehtoja?
Jos/kun The Sir Pena voittaa tämän, niin olkoon se pieni lohdutuspalkinto siitä, kun juntit meniväy hylkäämään Penan äänestyksessä, jossa valittiin kaikkien aikojen Pohjois-Karjalalaista.
Sir Pentti Matikainen. Mies Calgaryn ihmeen takana!
No niin. Olin että onko Sir P. valmentanut Flamesissakin, niinkin kovako jätkä on kyseessä vaikka onhan se tiedetty miten kova jätkä The Man on mutta silti. Tästä skabasta on selvästi tulossa Sir P:n ja Cicciolinan välinen kaksintaisto.
Hiiskatti vie! Ei ole kyllä Tennilän voittanutta! Siinä on kuulkaas kirveellä veistetty naamarustinki, josta kiiltokuvapojun söpöys on kaukana ja kun tuo iso käsi haraa kapitalistista kiinni, niin siinähän on ja pysyy=) AAAH!Mikä MIES! Kun olen ollut joskus puheitaan kuuntelemassa, niin äänestäkin voi sanoa, että mies on, eikä mikään piipittävä poikanen.
http://www.kansanuutiset.fi/images/articleimages/2932292.jpg
Vähän olette kaikki (melkein) pöllöpäitä! Miten mä edes kuvittelin, että tällainen äänestys otettaisiin vakavasti! Hmmh! Vai että Putinillekin ääni! Murrrr!!