Äänestä paras kesäkeli

  • 4 422
  • 36

Äänestä paras kesäkeli


  • Äänestäjiä
    200

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Helleketjun innoittamana piti sitten tällainen avata. Mikä siis sinusta on se paras kesäkeli, jossa viihdyt lommalla ja töissä? Kesä kun ei ole pelkkää lomaa.

Meikäläinen viihtyy parhaiten noin +25 asteisessa pilvipoudassa, jossa aurinko toisinaan menee jemmaan ja pienoinen tuulenvire viilentää ihoa.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ihan sama missä. Mahdollisimman lämpönen. Tämän viikkoinen runsas +30 C on tuntunut ihanalta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sellainen 10-20 astetta on ihan mukava. Näistä 25 asteen "paremmalla" puolella olevista lämpötiloista en ole ikinä pitänyt, ja tuntuukin että jokainen kesä on edellistä ärsyttävämpi. Jos näin kuumaa on pakko olla, niin tuulkoon edes sitten. Nyt kun ei tunnu pääsevän minnekään kuumuutta pakoon.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vastasin vahingossa ylimmän vaihtoehdon vaikka tarkoitus oli vastata tuo +25 ja pilvipouta. Mutta minulle kyllä menee ihan kaikki, pääasia että on lämmintä eikä sada koko ajan. Näissä helteissäkään ei ole mitään muuta valittamista kuin että piti valita kesälomat ihan väärään aikaan, töissä ei ole kiva olla näillä ilmoilla.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
20-25 astetta on oikein hyvä. 24 astetta ja tyyntä, purrrrrfect.
Tällä hetkellä on aivan liian kuuma: Hikeä pukkaa, nukkumisesta ei oikein tule mitään ja liinavaatteet täytyy vaihtaa perkeleen usein. Päätäkin särki päivällä, mutta kylmällä suihkulla tuo onneksi lähti. Ei hyvä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Nyt kesä alkaa tuntua kesältä ja huomiseksi on luvattu vielä lämpimämpää. Minä tykkään!

vlad.
 
Päivisin saa olla vaikka +30 mutta iltaisin ja yöaikaan saisi pudota sinne +10 tienoille, että sais nukuttuakin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Olen talvi-ihmisiä ja nautin vähän kovemmistakin pakkasista, joten vastasin olevani hieman eskimo. Ei haittaa ollenkaan vaikka kesällä sataisikin, parikymmentä celcius-astetta alkaa olla jo minulle ihan tarpeeksi, ilman tuulta välillä liikaakin. Nämä kolmenkymmenen asteen päivät ovat jo välillä melkoista helvettiä.

Jokuhan näistäkin keleistä osaa nauttia, mutta minulle raikas talvi-ilma, kiitos.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Vittu kun ei voi korjata äänestystään. Meni vahingossa yksi liian ylös, sillä olen enemmän +20 kuin +25 kesäkelin ihmisiä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
25 astetta ja pilvipoutaa, jonka toisinaan rikkoo kunnon vesisade.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hellettä, helvetisti. Välillä voi olla kunnon ukkonen ja sitten taas hellettä.

Vaihtoehdoista muuten puuttui se yleisin kesäsää maassamme: +14 (yöllä +3) ja pureva itätuuli viikkotolkulla jatkuvine tihkusateineen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaksi keskimmäistä kelpaa. Valitsin niistä alemman, kun pieni sade ei ole laisinkaan pahasta. Mutta mieluummin vaikka räntää kuin yli 30 astetta.
 
Nautin lähinnä noin kymmenen asteen harmaista ja tuulisista sadepäivistä. Outo kehoni hiostuu suunnilleen kylmässä suihkussakin, joten tämmöiset hellejaksot eivät hirveästi naurata. Lisäksi tykkään käyttää vaatteita. Ärsyttää, kun täytyy puolialastomana hillua kesäisin. Sellainen ei oikein pue minua.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Hellerajalla eli +25 ja pientä tuulenvirettä siinä minuun unelmien kesäkeli ja sadekuuro kerran päivässä raikastamaan. Jotenkin tää +30 täällä Suomessa tuntuu aika tukahduttavalle. Etelän lämmössä (mikäli lomalla) on kuitenkin aina uima-allas tai meri vilvoittamassa. Täällä ei aina pääse sinne veteen. Tänään tennistä kaksi tuntia +31 lämpötilassa. Voi veljet kun oli sen jälkeen puhki, mutta uinti herätti taas ukon henkiin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
20 astetta riittää mainiosti. Täytyy sanoa, että tähän väliin pieni sateenpoikanenkin saattaisi olla paikallaan.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ei ollut vaihtoehdoissa itselle sopivaa joten jätin äänestämättä.

Sopivin olis päivisin siinä 25 asteen molemmin puolin ja yöllä 15 astetta ja vesisade niin saisi nukuttua hyvin, kun olisi viileämpää ja sitten vesisade taas veisi allergikkoa (joka itsekkin olen) kiusaavat siitepölyt mennessään.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
20 astetta on ihan sopiva lämpötila. Satamisella nyt ei ole niin väliä, mutta kyllä semmoinen pikku ropsautus aina joskus tekee hyvää.
 

tiikeri

Jäsen
20 astetta on ihan sopiva lämpötila. Satamisella nyt ei ole niin väliä, mutta kyllä semmoinen pikku ropsautus aina joskus tekee hyvää.

Eipä juuri lisättävää tähän. Mielellään saa sataa ainakin pari kertaa viikossa.

Ei ole kyllä kaikki inkkarit kanootissa niillä jotka nauttii yli 30 asteen paahteesta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole kyllä kaikki inkkarit kanootissa niillä jotka nauttii yli 30 asteen paahteesta.

Miksi ei voisi nauttia? Kyllä täällä saa palella ja tehdä lumitöitä ihan tarpeeksi vuoden aikana, niin minä kyllä nautin jokaisesta aurinkoisesta ja lämpimästä päivästä ihan täysillä.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Kesä yhtä hellettä eli yli 30 astetta mittarissa

Niin hellerajahan on +25°C, vaikka tuosta voisi päätellä kirjoittajan luulleen jotain muuta.

Kyllähän se kesä on aina kesä, vaikka taivaalta satais pieniä kissoja. Varsinkin näin vanhemmiten oppinut arvostamaan vain sitä lomaa oli sää sitten mikä tahansa. Nyt on kyllä jo liiankin kuuma, ehkä sellainen 23 astetta olisi sopiva puolipilvisellä säällä.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
30 hujakoilla on oikein sopiva, mutta sellainen 38-40 astetta kuten Kreikassa kesäisin menee vielä mukavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös